Ik heb die ook gekregen. Had vorige week jou nog gereport voor inactivity misschien is dat het wel @CrazY Ik weet niet of ik er vanavond ben, maar als het lukt dan wil ik wel helpen.
Nja lijkt mij niet ik heb al aardig wat reports gemaakt en dit is de eerste x dat ik deze mail krijg.. Ik denk dat ik iemand gereport heb die door meerdere mensen is gereport en mischien daarom deze mail..?!?
was het niet zo dat als je alles van die Triumph had gehaald dat je dan die emblem krijgt en als de TK release er is dan krijg je nog meer extra's ?
Emblem zal je bedoelen . Mega bazen ding. Eindelijk krijgen wij hardcore mofo's iets fatsoenlijks! Hulde aan Bungie!
Dit is gewoon een extra emblem waar je een paar dingen voor gedaan moet hebben. Die andere emblem, shader en sparrow krijg je ook nog.
Maar die Triumph Emblem krijg je toch ook pas in September met de release van Triple Titted Klootviolen? Moet nog 4 kistjes, heb er 2 maanden de tijd voor. Voor PS4 Destiny spelers was het een prima Bungie Day. Heeft merendeel van de dag plat gelegen
Pas een paar weekjes geleden gestart met deze game en vindt de game toch wel erg verslavend. Ik kom alleen de Prison of elders op level 32 niet door,effe wat betere wapens zien te vinden.
Wat lul je nou? Dat is niets nieuws. Kan al sinds het begin. De Thorn kogel heeft overpenetration. Echt een dom team om daar met z'n drieën te lopen. Smh
Zeg, ga je maandverband is verschonen Niks nieuws? Ik zei het afgelopen ToO toch tal van keren in de party en hoorde jou meerdere keren roepen : "Lul niet Waldo. Dat kan helemaal niet". Knal even een Monkey-pedia online anders ... hoef ik deze meuk niet meer te posten.