En oneshotten kan ook niet. Dan worden er alsnog twee kogels geschoten. Dus ja ik vraag mij af wat je nou aan t lullen bent? I get it, de Thorn is een kut wapen. Echter is er afgezien van die finale round bug geen bug met dat wapen. Daar hoef ik geen wikipedia voor te maken. Overpenetration staat zelfs bij de perk.
... maar dat is dan gelijk een reden om neerbuigend te gaan doen? Dat je meer verstand hebt van PvP en de wapens begrijp ik. Maar man, ik weet toch wat ik zie? Dat mag je overigens ook aan @bulletproof010 vragen. Thorn mag dan misschien wel een verschrikkelijk wapen zijn om tegen te krijgen ... het is meestal in combinatie met achterlijke lag (red-bar tegenstanders) dat dit gebeurd.
Neerbuigend... Stel je niet zo aan. Ik zie gewoon niks vreemds op dat filmpje. Begrijp dus niet zo goed waarom dat gepost werd. Wat je ziet of opvalt is niet relevant, want idd dat is niet het wapen maar een externe factor zoals lag.
Stel me niet zo aan? Wait, what? Ik post hier iets wat mij (en andere in het ToO team) opviel. Und ja, neerbuigend. Als jij er (tot nu toe) geen last van hebt gehad wil dat niet zeggen dat andere dat ook niet hebben he?
Maar er is niks raars aan dat filmpje. Als jij vind van wel, laat dan maar. Dan val je dus over perks die op wapens zitten. Moet je lekker zelf weten dan. Geef alleen aan dat dit niks raars is.
Filmpje waar die gozer een triple-kill pakt met Thorn is idd meer geluk dan skill. Het andere filmpje laat een 1HK zien met de Thorn omdat iemand gebruik maakt van de "Final-Round" op dat ding. Mijn punt is dat ik in Trials of Osiris zondag en maandag een berg gekke shit heb gezien Of dit te wijten valt aan lag of aan mensen die gretig gebruik maken van een "broken" wapen weet ik niet... irritant blijft het wel. Kan jij ook weten, hoor je immers vaak genoeg als een malle tekeer gaan Da's ... lang? WTF zijn ze allemaal aan het doen? Nieuwe dieren toevoegen aan de dierentuin? EDIT Maintenance duurt gewoon 8 uur lang.
Kan simpelweg niet. op zijn laagst heeft iemand rond de 180 health. niet ~157 (de damage van een final round thorn+ dot). Dat betekent dat je al geraakt bent en dan is het dus niet een 1hk.
Voor Qodron. "If anyone in the group is using Lord of Wolves, every salvo that hits a shield counts as a kill, gives the +3 Regen buff to anyone in range, and stops the detain bubble damage/heals you instead. No need to find the Eye goblin anymore
Pfff. Die downtime even benut door wat grimoire topics op reddit te lezen. Alpha Lupi schijnt zomaar de benaming voor de traveler te kunnen zijn! Iets met de brightest star en zou ook verklaren waarom je er sneller door kan reviven en meer orbs dropt. Reviven is namelijk het opnieuw wekken van het licht in een guardian en orbs hoef ik niet uit te leggen. Vetttt
Las net toevallig een stukje dat Eris Morn de eerste Blade Dancer zou kunnen zijn... wel leuk die Grimoire