Je hebt natuurlijk wel annex gamemode erbij. Toen die in het orgineel kwam telde die kills niet. 10000 zal nog steeds lang duren maar niet zo exreem als voorheen.
The Xbox store page for Gears of War: Ultimate Edition has revealed the game’s file size. It clocks in at 44.42 GB, which isn’t unheard of by today’s standards
Hhhh gow 1 en 2 waren voor mij de beste tijden maar toen ze met dat nieuwe deel kwamen met die vrouwen vond ik het niks meer.. aangezien ze nu een remake maken van deel 1, ga ik me ps4 ruilen voor een one
Ik ben geen vrouwenhater.. me moeder is een vrouw me oma is een vrouw.. maar in zo een vette spel kan je geen vrouw laten spelen vind ik.
The Xbox One Gears of War: Ultimate Edition Bundle features: -A full-game download of Gears of War: Ultimate Edition -Superstar Cole multiplayer skin -Early access to the Gears of War 4 Beta
En 19 maps. competitive multiplayer with 19 maps and six game modes, and five campaign chapters never released on console.
Btw de bundle is niet een speciale bundle ofzo. Van Augustus tot December is dat de Xbox die verkocht wordt en zit gewoon Gears bij.