[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    in volle lobby´s 12 of meer,.... 9 vd 10 keer zijn er beukers,....
    in wat kleinere lobbys kun je wel vaker mazzel hebben dat je redelijk cleane lobby hebt.

Op het moment zoveel lui toegevoegd (van hier en gtplanet) dat ik altijd wel cleane lobbies zou kunnen uitkiezen :thumbs:

2. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    De beukers zijn vaak niet de mensen die voorin starten. Als je achter ze rijdt kan je het op veilig spelen en ze voorbij gaan maar dan mis je vaak al de aansluiting met de snelle gasten. Het is mij in ieder geval nog niet gebeurd dat ik er in de eerste bocht uit ben gebeukt. De keren dat ik iemand had die expres op mensen ging wachten om ze te hinderen zijn op een hand te tellen. Mensen die beuken maar wel gewoon racen haal je vaak pas in als de race langer dan 10-15 minuten is.

Vind de random lobby's wel wat hebben. Zit wat extra risico aan vast en zolang je aan de hectiek ontkomt kunnen het best leuke races zijn.

3. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb het vanmiddag maar weer eens geprobeerd.. Duurt ten eerste 5 minuten voordat die een lobby vindt en dan nog kan ik niet naar de baan. Zit ik wederom vast in de lobby, en dat dan 5 keer achter elkaar. Laatste paar weken heb ik PCARS vaker geragequit dan dat ik daadwerkelijk heb gespeeld. Als patch 2.0 weer niet goed is, ben ik er klaar mee.

4. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Als je er zoveel problemen mee hebt dan begrijp ik dat wel. Het is wel apart dat de ervaringen van mensen, op dit forum alleen al, zoveel verschillen. Wel jammer want de races zijn echt geweldig. Van de week nog een heerlijke sessie gehad, dan is het echt genieten.

Had je me gisteren een invite gestuurd? Zat weer even aan de netflix en dan staan de notificaties uit. Zag het pas laat op de avond...

5. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ja, maar we hadden maar twee/drie races gedaan. Werd zelf midden in de kwalificatie naar het Dashboard gestuurd en kon toen de lobby weer niet in, dus toen was ik er ook mee gekapt. Gino en UnitedArt stopte er ook mee na die race geloof ik, dus er was niemand meer over.

6. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117

Nog maar even wachten dan...

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik las het ook vanmiddag. Zal eens niet zo zijn. Snap niet dat SMS dit niet vindt en MS wel. Misschien moeten ze iemand van MS in dienst nemen.....

Rossi46 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  8. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  9. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik ben dan gelijk benieuwd wàt ze gevonden hebben. Dan heb ik gelijk wat meer respect voor dat ellenlange testen van MS ;)

10. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Omdat MS wél geld heeft om iemand uren te laten testen.

edit: hoewel, rijdt die eigenaar niet in een 599?

11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze hebben een gigantische test community die ze na launch weg hebben geflikkerd. Hadden ze dat doorgetrokken dan hadden we 2 of 3 patches verder kunnen zitten.

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou echt hè. De vorige patch was ook al terug gestuurd omdat er nog fouten inzaten. Nu weer dus maar dan nu alleen betreft de Xbox. Wel goed dat MS goed test. Anders hadden we weer een half gare patch binnen zitten hengelen. This toch weer even 1.3Gb meen ik.

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol. Iemand heeft het gehad met Pcars...

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je het filmpje daadwerkelijk bekijkt zie je dat het totaal niet om de game gaat maar de absurd onprofessionele manier waarop de developer via haar forum om gaat met de klanten en ik ben het 100% met het filmpje eens. De "shut up you idiot" zin is dan ook geen citaat van de video dude, maar een citaat van de eigenaar van de ontwikkelaar en is meerdere malen als reactie op feedback en meningen gebruikt.

15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja ik zeg Pcars maar bedoelde meer Ian inderdaad. Ik denk ook niet dat een ontwikkelaar zich zo moet laten meeslepen. Luister naar de kritieken en doe daar wat mee. Wat dat betreft voelt hij zich verheven en dat is in mijn ogen niet goed. Maar verder krijgt hij een enorme shit over zich heen en meestal is hij diegene die heel netjes blijft..

16. Detje NL

Detje NL XBL: Detje NL

Leuk Bevonden:
    32

17. Detje NL

Detje NL XBL: Detje NL

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb nog nooit een online race gedaan met Project Cars en kan dus hierover geen oordeel geven. In single player vallen de bugs redelijk mee en is hij goed speelbaar. Ik zal de game na de patch een keer online proberen.

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Zeker blijven spelen. Doe ik ook hoor. Ik vind het een super fijne race game. Fijnste die ik tot nu toe gespeeld heb. Tuurlijk zitten er vervelende bugs in. Maar ik heb er niet echt last van. Ik vind het heerlijk om tegen de AI te racen. Voor mij werkt dat prima. Soms zijn ze wel wat te agressief maar ach ik trek mij dat niet zoveel van aan. En komen er nieuwe tracks, dan zal ik die zeker aanschaffen mits deze aantrekkelijk zijn voor mij. Plus de prijs moet ok zijn. Ik heb ook alle car packs gekocht. :D

En gisteren Halo Master Chief serie gekocht maar dat is weer een ander verhaal. Lekker schieten.

19. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zo heeft iedereen een andere mening, ik speel ook offline single player maar ik heb al een hele tijd niet gespeeld vanwege de overload aan bugs die voor mij het plezier echt vreselijk bederven.
    Ik wil dadelijk met patch 2.0 een nieuwe start maken en dan zien we wel verder.
    Daarbij ben ik op dit moment de ervaringen van F1 2015 aan het bijhouden..

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind Pcars er toch mooier uitzien.

Deel Deze Pagina