De hele nordschleife heren... (die lange).. Het kortere gp circuit komt binnenkort vast ook een keertje aan bod Hmm tussenstand gaat toch morgen worden.. Wat (leuks) tussengekomen
Zomaar een opwarmrondje gereden. Met meer gas is het dus echt verradelijk! Wel gaaf om dit circuit met stuur te doen. Op naar onder de 8 minuten (voor mezelf dan)
Knap. Ik vind dit een zeer lastige. Omdat het zo'n lang circuit is, is het heel lastig te leren. Je moet het echt heel vaak rijden om het te leren kennen en dan pas kun je fijne tijden neerzetten. Ben op vakantie dus geen tijden van mijn kant. Net zoals de vorige TT..
De snelste tijd met de 320 die ik heb kunnen vinden is onder de 7 minuten. Wtf! 6:56 meen ik me te herinneren.... Dat kan harder @majong @loyallronin
Ja dat zag ik ook. Dat is nog even te hoog gegrepen. Ik hoop dat @loyallronin zijn stuurtje weer in orde heeft. Wel voorzichtig een rondje gedaan om in ieder geval een tijd te hebben. 7.08.661 Daar kan zeker nog wat van af maar of er 9 seconden af kan betwijfel ik.
Haha, ik ga mezelf een hoop frustratie besparen en sla deze over. Bij de lange circuits gaat het er meer om hoeveel tijd je erin steekt. Om nou urenlang alleen rondjes te rijden is niets voor mij.
Heren, Het is me laatste ronde niet gelukt op tijd mee te doen. Heb operatie gehad en ze hadden beloofd zaterdag op tijd weer naar huis te kunnen maar dat is dus opgeschoven naar morgen naar huis. Tijd volgt deze week zsm. Wel hebben jullie echt weer hard gereden zeg en dat op zo'n lastige baan. Applaus!
Eerlijk gezegt niet veel vanaaf een uurtje en vanmiddag een uurtje ofzo.. filmpje staat wel op me pro.. heb er een clip van gemaakt
Het is idd ook wel een moeilijke baan en de wagen zelf is ook niet de makkelijkste om mee te rijden.. voor mij was het elke keer stukje rijden en dan weer tunen tot ik hem goed vond en dan rondje vol proberen.. er is nog meer uit te halen want maakte nog wel wat fouten.. dat is ook wel in de clip van de run te zien
https://account.xbox.com/nl-NL/game... NL&scid=03a80100-9ff3-46ea-be76-e00e7fe465df Als het goed is dan is dit de link van de gameclip