1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat een verschrikkelijke onzin weer dit. Sony mag die shit lekker hebben. Have fun with it!
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Meeste Youtubers zeggen dat het toch heel erg meevalt wat betreft speciale movements. Mensen doublejumpen alleen als ze ergens overheen willen komen, en niet zoals AW met al die exo shit erbij waardoor het irritant was. Jumpen gaat ook iets langzamer. Een map heeft bijvoorbeeld 3 routes (links, midden of rechts) en je kunt niet van de ene route naar de andere springen, wat bij AW wel het geval was.
    Ze noemen het een echte Black Ops 2, met doublejump. Ik vond Black Ops I en II helemaal niet verkeerd. Als ik dan de gameplaybeelden zie laat het me echt denken aan BO II. Veel meer onground action dan AW.

    Momenteel spelen de meeste spelers alleen maar met een SMG waardoor de AR oid niet echt gebruikt wordt. Dit komt vooral door de rush based maps (zeer close quarters), en iedereen heeft standaard Lightweight en Extreme Conditioning. Dit is namelijk geen perk meer. Voordeel is wel dat campen niet heel veel zin meer heeft op deze kleine maps.
    Helaas ga je toch wel weer snel dood. Maar dan is er ook nog het feit dat het nog maar een Alpha versie is, dus er kan nog vanalles veranderen.

    Hmmm ik weet het niet hoor... Misschien is het dat beetje hoop op een goede CoD wat nu in me naar boven komt :+
    Ben wel heel erg benieuwd naar de Bèta.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Die Youtubers vertrouw ik voor geen meter meer. Alleen Driftor is nog oke, maar tmartn, alia en de rest zijn echt rotzooi.

    Maar je hebt wel gelijk man. Het is minder chaotisch en de maps hebben meer structuur. Je ziet eigenlijk weinig players boostjump of slide gebruiken en je merkt echt dat je gewoon in het nadeel bent als je daar gebruik van maakt. Wall running is wel veel meer aanwezig en dat is eigenlijk het enige wat mij dwars zit. Wapens zijn tof, maar de perks heb ik nog niet bekeken.

    Er is wel een wapen te vergelijken met de M16 van CoD4. Fuckin OP :+

    Gelukkig is een beta. Mocht die tof zijn, dan haal ik em waarschijnlijk wel. Dan maar samen met Battlefront haha
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Tmartn,

    Mijn God, die gozer neemt echt teveel koffie en kleurstoffen in. Na een minuut kan ik hem niet meer aanhoren, adhd tot de max die gozer.

    Afschuwelijk.
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vind het ook maar een rare gast. Te overdreven. Ik kijk liever de kleinere Engelse YT kanalen of Nederlandse kanalen voor meningen over nieuwe CoDs. Wat mij opvalt is dat de meeste toch allemaal enthousiaster over de game zijn dan dat ze van te voren verwacht hadden.
    Bijvoorbeeld dat ze op de E3 steeds weer zin hebben om dat spel te gaan spelen als ze het even niet gespeeld hebben. Met AW was het meer zo van oké ik heb het gespeeld ofso.. Dat zegt ook al wat.
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    PS4 Beta 19 augustus :D


     
    Oujdi vindt dit leuk.
  7. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Yes geen fokking exo suits in Zombies maar whats up met die creatures???
     
  8. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik werd er nou niet echt warm van die trailer... Wel beter dat er indd geen exo troep inzit maar mijn eerste indruk van deze zombie trailer was niet al te best hoor vond t er een btj als blije onzin eruitzien:+ Hopelijk is die andere map the Giant (wat in het duits Der Riese betekend;) (waar je uiteraard weer extra voor mag betalen)) een stuk beter en vertrouwder want die gaat voorzover ik las over t vervolg na origins.. En dat klinkt mij dan weer als muziek in de oren!! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2015
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ziet er toch wel weer tof uit hoor. Had deze week ook de zombiemode van Advanced Warfare gespeeld, maar dat vind ik maar tegenvallen.
     
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73


    alleen te krijgen bij Collecters Edition staat er op het eind vh filmpje maar de Hardened Editie heeft hem ook
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  11. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Hardened edition is ook een collector's edition. ;)
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ach ja natuurlijk , dacht in eerste instantie dat ze de Juggernog Editie bedoelde
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Hmmm... heb al jaren geen COD gespeeld. Maar ik heb hem toch gepreorderd. Zodat ik sowieso een BETA code krijg. Kan hem daarna altijd nog cancelen als de BETA niet bevalt. :cool:
     
  14. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Op deze map zit ik echt te wachten!!! Hoop stiekem
    dat de maps die hierna komen voor zombies toch verder gaan op dit verhaallijn.
    Richtoffen en samantha
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Die Riese was supertof, maar om nou 80 euro te betalen om die map te krijgen. Hopelijk komt die toch een keer los in de PSN store te staan.
     
  16. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Het is niet compleet de zelfde map wat ik ervan begrepen had zulle er stukken van die oude map inzitte plus dat ze de map groter gemaakt hebben en de storyline verder gaat waar origins gebleven was.

    Vind t zelf wel vet hoe je ziet dat de jongere versie van richtoffe (zoals je m zag in origins) zn oudere versie doodschiet en daardoor waarsch van alles in de tijdslijn veranderd qua story..
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Moet je op PSN een preorder meteen betalen?
    Ik wil de Beta graag spelen om te kijken of het wat is maar heb geen zin om de game af te moeten nemen.
    Meestal bestelde ik de game bij Bol.com met acceptgiro om vervolgens te annuleren maar dat hebben ze ondertussen in de gaten, ik kan dus niet meer met acceptgiro bestellen.
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Nee PSN pre-orders hoef je niet meteen te betalen (iig niet in de NL store).

    Het bedrag wordt meestal pas 1-3 dagen voor de release van het betreffende spel afgeschreven van je creditcard of paypal.
     
    Kapitein_Merijn vindt dit leuk.
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Opzich ook wel logisch. Anders gaat iedereen dat doen. Ik zat er stiekem ook nog aan te denken:+
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Juggernog edition is bij Bol.com zojuist geannuleerd.

    Door de populariteit van deze collector’s edition zijn er teveel reserveringen aangenomen. Wij hebben ons best gedaan om meer exemplaren te bemachtigen bij Activision, maar dit is helaas niet gelukt. Wij zullen je bestelling daarom annuleren. Hiervan ontvang je nog een annuleringsbevestiging

    Dan krijg je me geld toch niet? Haha, wat een onzin. Ik wil ook eens een special edition hebben :+.
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2015

Deel Deze Pagina