Final Round eruit. Laggers gelijk kicken. = prima ToO. Je hoeft met Final Round niet eens te kunnen snipen. Gewoon wachten tot iemand z'n teen om de hoek steekt en dood. Ok, om iemand z'n teen te raken heb je 1337-skills nodig Lag blijft toch een puntje van kritiek. Gewoon 1,5 minuut wachten en dan beginnen ... staat d'r ineens een enemy voor je neus
Ik baal vooral van de disconnects. Deze week 6 keer geweaseld. Verder is dit echt een pracht map. Een van de beste zelfs voor trials. Blijft nog steeds een kick om los te gaan in de trials.
Ik denk dat jij er ook goed aan doet om een D-LAN kastje aan te schaffen. WIFI werkt misschien wel leuk maar één keer een "drop" in signaal en je bent het haasje (weasel in jou geval dan ). Kwa disconnects valt het de afgelopen weken reuze mee. ... hoort die Hunter niet gewoon dood te zijn?
Prison of Elders Level 32: Machine Wrath The Reef, Asteroid Belt Archon Servants have raised their own corrupted Servitor-god, Kaliks Reborn. Defeat it and be rewarded. RoundEnemyObjectiveModifier(s) 1Cabal---Specialist - Special Weapon damage is favored. 2Fallen---Lightswitch - Minions of the Darkness deal much more melee damage. 3Fallen---Airborne - Players deal more damage while in the air. 4Fallen---Exposure - Guardian shields are increased but do not replenish. 5Fallen---Grounded - Players take more damage while airborne. Rewards House of Judgment x200 Armor Core x1 Prison of Elders Level 34: Cult of the Worm The Reef, Asteroid Belt Gulrot, Unclean has been summoned by the Worm Keepers. Don't let the beast's filth spread beyond the prison. RoundEnemyObjectiveModifier(s) 1Vex---Airborne - Players deal more damage while in the air. 2Hive---Grounded - Players take more damage while airborne. 3Vex---Void Burn - Void Damage from any source is greatly increased. 4Hive---Angry - Minions of the Darkness won't flinch, even after massive damage. 5Hive---Exposure - Guardian shields are increased but do not replenish. Rewards House of Judgment x300 Weapon Core x1 Etheric Light x1 Prison of Elders Level 35: Skolas's Revenge The Reef, Asteroid Belt Skolas and his crew challenge the Guardians who captured him. Face him with a Fireteam of three. End him. RoundEnemyObjectiveModifier(s) 1Hive---Exposure - Guardian shields are increased but do not replenish. Brawler - Guardian Melee damage is greatly increased. 2Vex---Grounded - Players take more damage while airborne. Airborne - Players deal more damage while in the air. 3Cabal---Catapult - Grenade recharge rate is greatly increased. Arc Burn - Arc Damage from any source is greatly increased. 4Fallen---Specialist - Special Weapon damage is favored. Juggler - No ammo drops for your equipped weapon. 5Fallen---Trickle - Recharge of abilities is significantly reduced. Small Arms - Primary Weapon damage is favored. 6Boss---Catapult - Grenade recharge rate is greatly increased. Angry - Minions of the Darkness won't flinch, even after massive damage. Rewards House of Judgment x500 Armor Core x1 Weapon Core x1 Etheric Light x1 Nightfall: The Nexus Ishtar Sink, Venus Pierce the Vex labyrinth and defeat the mind responsible for the transformation of Venus. Modifiers Epic - Heavily shielded and highly aggressive enemies appear in great numbers. Nightfall - If all players die, your Fireteam is returned to Orbit. Angry - Minions of the Darkness won't flinch, even after massive damage. Brawler - Guardian Melee damage is greatly increased. Grounded - Players take more damage while airborne. Rewards Radiant Light Buff - Increases all XP gains untill the weekly refresh. Possible Rewards Etheric Light Exotic Weapons Exotic Armor Legendary Weapons Strange Coins Heroic Strikes: Cerberus Vae III Meridian Bay, Mars Confront Valus Ta'aurc, Fleet Commander of the Cabal Siege Dancers, before he destroys all of Freehold. Modifiers Heroic - Enemies appear in greater numbers and are more aggressive. Grounded - Players take more damage while airborne. Rewards Strange Coin x9 Vanguard Marks x10 Vanguard Reputation x400
Zijn de Salvage- en / of Elimination playlists in de Crucible rotation? Sent from my iPhone using Tapatalk
Die heb ik volgens mij ook nog Zelfs The Devil You Don't ... Jammer dat je ze momenteel niet echt kan gebruiken. Thorn en TLW reign supreme.
Mee eens man. Gelukkig heb ik in wat TTK gameplay vids wel wat goede balances gezien. Dit is echter nog in een vroeg stadium. Toch ben ik blij met de aanpassingen: Handcannons: hogere recoil >> naarmate de afstand groter word, word het moeilijker je tegenstander uberhaupt een tweede keer te raken Auto rifles: hoorde in een vid dat the Necrochasm "absolute beast" bleek in een playtest. Hoop dat ze een goede buff krijgen zodat ik mn summoner kan testen Pulse rifle: zijn best goed nu ben zeer tevreden over de damage output Scout Rifles: hier hoop ik echt een buff te zien. De damage output moet iets omhoog. Bv 6 shot van een MIDA op afstand voor een kill terwijl dat ook met twee thorn headshots kan. Niet oke. Scout rifles moeten IMO net als handcannons harde hitters zijn (iets minder als HC's) met meer range. En een mag van 9-15 shots ofzo. VoC blijft gwn mn alltime favorite gun in destiny man. Alhoewel de NL Shadow 710 heeft me ook wel positief verrast! Sent from my iPhone using Tapatalk
Allemaal achteraf helaas @nawa. Ik vrees dat wapens nog slechter gaan worden in de toekomst i.p.v meer diversiteit. Als ze merendeel van de wapens gelijkwaardig hadden gehouden had je ook meer keuze gehad om de Thorn en TLW tegen te gaan. Een SUROS vs Thorn zal nog billenknijpen worden maar dan kan je op afstand (mits je aim goed is) toch nog mensen neerleggen. Momenteel ligt de damage tussen weapon-classes te ver uit elkaar. Een Scout Rifle is meestal niet accuraat genoeg (of veel te langzaam) ... een Pulse Rifle (met uitzondering van The Messenger) heeft een te lage impact en de Auto-Rifles zijn dusdanig generfed (damage drop-off) dat je nog geen deuk in een pakje boter schiet. Helaas is er maanden geleden besloten om alles dusdanig te nerfen/buffen dat je nu in PvP amper keuze hebt. Het is of TLW of de Thorn. Als Exotics nu gewoon echt Exotics hadden gebleven had je meer keuze gehad om een counter-wapen te gebruiken. Nu heb je 2 godly-wapens en niets meer. Legendary wapens zouden, IMO, heel dicht tegen Exotics aan moeten zitten mits je een goede roll had. Dan heeft het re-rollen van wapens ook meer nut omdat je zo als speler kan streven naar DE perfecte PvP roll. (Met als redenering; Ik heb SUROS niet nodig want ik heb een Auto-Rifle die NET zo goed is ... zoniet beter) Gebruikte je voorheen een SUROS dan kon je daar nog prima tegenop knallen met een Shadow Price (god wat mis ik dat wapen). Had je een The Last Word gebruiker tegen? The Devil You Know erop en je kon aardig mee. In Trials of Osiris kan je er de klok op gelijk zetten wat voor wapens je tegenstanders hebben. Final Round zou in de ToO playlist gedeactiveerd moeten zijn. Het is veel te kazig dat mensen hun magazijn al leegschieten voor ze je uberhaupt zien. Ach, alles voor de wins. Ik zou denk ik hetzelfde doen.
Red Death is ook een super goed wapen voor PvP. Wissel die vaak af met de Thorn. ToO is natuurlijk Thorn only