[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Pc heeft imo veel minder detail en een instabiele framerate.

2. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    De F1-serie heeft dan ook altijd al vrij matige graphics gehad.

3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben ik het niet mee eens. Ik vind juist dat Pcars meer detail heeft. Maar dat zal persoonlijke voorkeur zijn.
    Niks mis met F1 hoor. Zal best een leuke game zijn. Maar ik vind Pcars er mooier uitzien.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Vind F1 wat natuurlijker overkomen. Minder geforceerd contrast.

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Grappig dat smaken zo kunnen verschillen. :D

6. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Contrastverschil is inderdaad groot, het is maar waar je voorkeur ligt. Ik vind de F1-serie altijd enorm flets ogen. Werkt goed voor Fallout of Gears of War, voor een racegame is het nergens voor nodig. De overdreven reflecties in de auto's erger ik me ook aan.

7. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Vind vandaag wel een mooie dag voor patch 2.0 :whistle:

8. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    en voor de track dlc :9

9. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Doe mij eerst die patch maar. Heb besloten om tot die tijd PCARS even te laten voor wat het is... :x

10. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb op zich wel zin om weer een avondje te racen met de gasten alleen merk ik wel dat ik in mijn eentje bijna niet meer speel. Die patch laat veel te lang op zich wachten. Het nadeel is dat ik dan sneller een potje FIFA opstart, wat natuurlijk het grootste schijtspel is wat je vandaag de dag kan krijgen... Heb nog even Black Flag gespeeld, vind ik wel lachen maar na een tijdje verliest het mijn interesse. Loop daar heen, druk 40 keer op X en af en toe op = mission complete...

11. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    MGS: Ground Zeroes al gespeeld? Leuke intro richting MGS: The Phantom Pain, welke op 1 september uitkomt. Al is het daarbij wel aan te raden als je iets van kennis hebt van vorige delen wat betreft verhaal en speelstijl.

Anyway, PCARS. Het zou inderdaad wel vet zonde zijn als het groepje "uit elkaar valt" door de bugs en het op zich laten wachten van een patch welke addekwaat is.

Vanavond gaan racen dan maar? :)

12. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Laatste keer dat ik MGS heb gespeeld is denk ik 10-15 jaar geleden. Ben meer van het online gamen, beetje interactie en altijd wat anders. SMS moet gewoon opschieten met de patch, al duurt het inmiddels zo lang dat het alleen maar kan tegenvallen...

Ik ben wel voor om vanavond te racen. Misschien dan maar een GT3 avondje (Gino moet er maar aan wennen :D). Misschien paar kortere races op lekkere circuits (Brands Hatch, Watkins Glen, Laguna Seca, Monza Short, Imola... Zijn maar weinig circuits waar ik een hekel aan heb eigenlijk). Ik post anders zo dadelijk wel iets in het algemene race topic.

13. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik rij bijna elke avond wel fijn met een aantal mensen van het forum. Heb het idee dat het online ook veel stabieler gaat. Ben er maar 1x uit gegooit in de afgelopen 3 dagen.

14. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Maar rijd je dan met een grote groep? Zeg twaalf of meer.

15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ook maar die patch komt echt nog niet. Ik zelf gok op donderdag. Is die er donderdag nog niet dan wordt het volgende week dinsdag pas.

16. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Waar gaat het heen met de wereld?
    Betaal je grof geld voor zo'n spel, zit je vervolgens maanden te wachten tot het eindelijk eens goed gaat functioneren..
    Bij mij zit ook al lang Fifa weer in de x doos maar ik heb nu best weer eens zin om PC uit te proberen, echter wil ik wel wachten tot de patch uit is..
    Gelukkig heb ik F1 2015 nog niet gekocht want dat is ook een en al drama!

17. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    @Pimsmeet: meestal hebben we minimaal wel 4 man van XBW + aanvulling vanuit open lobby dus meestal tussen de 8-12 man. Ligt ook een beetje aan welke klasse je rijdt. Met DTM C of GT3 zit de lobby vrij vol over het algemeen

18. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb wel het idee dat public lobby's stabieler zijn dan private lobby's. Gisteren waren we met 8 man in een private lobby en dat verliep zonder problemen. Althans, zonder online problemen. Rossi had een tijdje geen geluid en moest zijn xbox opnieuw opstarten en volgens mij was er ook nog iemand anders met een probleem.

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    3+ weken wachten op een patch.
    Prima geregeld MS :thumbs:

20. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Jij vindt het zeker ook prima hoe Project CARS gereleased is? Beetje de 'eerst releasen, dan de bugs eruit halen'-filosofie?

Deel Deze Pagina