[XOne] F1 2015

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 26 mrt 2015.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Daar speelt niemand meer alleen voor.

Het gaat vooral om de game zelf en als die zo kaal aanvoelt kunnen ze hem beter gelijk afprijzen.

2. Neophyte1986

Neophyte1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Idd die boeien mij ook he-le-maal niets!
    Elk volwaardige game heeft wel een soort systeem waarvoor je blijft spelen bij farcry 4 is dat bijv. Nieuwe wapens, skills bij forza is het geld en auto's naar mijn mening is een game zoals f1 2015 niet boeiend genoeg om te blijven spelen omdat je niet echt 'verder' kunt. Nu met Max een seizoen bezig maar eenmaal aan het einde zal het volgende seizoen precies hetzelfde zijn.

3. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap al die ophef over die career mode niet zo. In vorige delen kon je je eigen personage maken en in een matig team starten om je vervolgens omhoog te werken door doelstellingen te behalen. In dit deel kan je ook lekker een seizoen starten met een matig team en ook nu heb je 'objectives'. Het enige verschil is dat je je nu niet meer omhoog kunt werken dankzij je prestaties, maar handmatig een nieuw seizoen moet starten in een beter team?

Ik vond die carriere altijd maar gaar met die persconferenties. Ik snap best jullie punt dat ze bepaalde opties achterwege hebben gelaten, ikzelf haal gelukkig nog genoeg voldoening uit de heerlijke gameplay:D

4. Neophyte1986

Leuk Bevonden:
    7
    Voor mijn gevoel is het net alsof je deze game opstart en alle cheats hebt gebruikt. Alles is meteen beschikbaar en er valt niets meer te behalen. Start met Lewis hamilton en kampioen ga je worden!
    Voorheen moest je je stinkende best doen om je teamgenoot te verslaan en om dan uiteindelijk naar een ander team te mogen die net dat beetje beter was :)

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Die career mode kan me ook gestolen worden.
    Ik ga liever online racen en met mensen in een competitie rijden.

Dat is pas een uitdaging ;)

Ik zou iedereen aanraden deze half afgemaakte bug fest game voorlopig niet te kopen.
    Codemasters heeft er echt een zooitje van gemaakt.

Niveau Halo TMCC.....

Laatst bewerkt: 15 jul 2015
  6. Neophyte1986

Leuk Bevonden:
    7
    Moet zeggen dat ik nog bijna geen bugs ben tegen gekomen?

Heb 1x 4 banden op het circuit stil zien hangen en dat was het wel

7. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is inderdaad wel realistisch.
    Echter had je voorheen slechts de keuze uit de 3 slechtste teams.
    Nu met deze vrijheid kan je ook gewoon kiezen om te starten met een team dat in de middenmoot meedraait :)

8. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    je kunt deze zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wil,............ en mensen die 5 rondjes voldoende vinden, moeten Call of duty gaan spelen :rolleyes:

9. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Ze hebben geen career omdat :

Career mode isn't in 2015 – we felt like we weren't able to put career mode to the level we wanted, so that's something we're also looking at. We'll also wait until it's out in the market and evaluate what people actually like – what they are playing, what features do they like the most

Wat een gelul.
    Zou je daar niet voor een release over nadenken?
    Is simpelweg gerushed.

Het is een idioot grote lijst aan bugs en het lijkt me sterk dat je er maar 1 bent tegen gekomen ;)
    Online is niet speelbaar iig.

http://forums.codemasters.com/discu...ests-list-to-help-codemasters-fix-that-faster

10. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Gaming 2015 =( waar deadlines belangrijker zijn dan het spel.

F1 games zijn niet echt mij ding maar sinds ik een stuurtje heb houd ik elke racegame in de gaten. Ben blij dat ik op de reviews heb gewacht, die vallen tegen dus dit spel komt er niet in.

X-Junk vindt dit leuk.
  11. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ik heb hem gekocht om op wat andere banen te spelen dan die alleen in project cars zitten, en voor degene die rondjes rijden kun je hem met gerust hart halen;)

12. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Ben blij dat ik hem gekocht heb :)
    Overigens heb ik traction control inmiddels uit staan. Te veel gas na een bocht merk je direct.
    Iemand enig idee of F1 in real-life traction control gebruikt?
    Ik kon er maar weinig over vinden op internet, behalve dat Red Bull in de topjaren als enige team het verbod wist te omzeilen..

13. joeyjanssen1993

joeyjanssen1993 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    F1 2015 op xbox one mooie game
    Mis echt de offline multiplayer
    Hopelijk zit deze optie er volgendjaar weer in

Laatst bewerkt: 15 jul 2015
  14. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    De game racet heerlijk! Natuurlijk ontbreken er dingen als de safety car en carrière. Toch voelt het racen heel vertrouwd, en erg lekker! en grafisch ook erg mooi. Volgend jaar moet de game echt knallen met alles erop en eraan.

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ligt het aan mij of moet je écht veel vroeger remmen dan de aangegeven remlijn?
    En waar zit die fokking drs knop?
    En ik háát fuel restrictions...... Halve ronde voor de vlag pruttelend de finish kunnen bereiken. Reed eerste, eindigde als 3e.

16. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    Ja waar zit die DRS knop?

17. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op het stuur.

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nu ik ook een stuurtje heb zit ik er wel over te denken om hem te kopen. Pcars is echt wel gaaf maar zoals de game nu is ben ik er even klaar mee. Ik kan geen setup saven en dus maar even laten voor wat het is en hopen dat de nieuwe patch soelaas biedt.
    Ik ga nog even denken of ik F1 2015 ga halen.

Insane/Erret vindt dit leuk.
  19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Racers, ik geloof niet dat ik iets nieuws met jullie deel, ook onze redacteur @Dorian de la Fosse was teleurgesteld: www.xboxworld.nl/artikelen/review/review-f1-2015/

Heb de game zelf niet gespeeld, maar toen ik dit aan het nakijken was kreeg ik echt flashbacks naar de vorige games. Goed, Codie verandert elk jaar iets maar ondanks dat staat de franchise gewoon stil.

20. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Klopt het is echt mega bagger...
    Online is onspeelbaar door de oneindig vele bugs.

Timetrial is nog wel leuk.

Al 2 patches voor de pc en 1 voor de ps4.
    0 voor de Xboner...

Laatst bewerkt: 25 jul 2015

Deel Deze Pagina