Ergens onder je met die belachelijke Grimoire score. <bulletproof010 mode aan> Whaaaaaaaaat? Vakantie is voor casuals.
nice! eerste keer unbroken gehaald en dat met een timepiece. Hoezo alleen de messenger is sterk genoeg in pvp @Rampage ? Misschien wel een van de beste guns in de crucible heb ik nu ontdekt Ik moest het filmpje echt drie keer terug kijken om erachter te komen hoe ik die gast killde ultieme eigen grenade kill Spoiler
Dat zeg ik The Messenger is een uitzondering voor Pulse Rifles. Ding heeft een heerlijke impact en, in de juiste handen, dodelijk. Helaas kan het nog steeds niet opknallen tegen Thorn / TLW
Prutser NLD waves to Waldini *loopt gewoon door en kijkt eventjes links onderin het scherm* Waldini waves to Prutser NLD *mompelt: kut casual*
Speel de NF, doe Raids.. Dan heb je het zo weer bij elkaar. Bovendien bied Xur voor jou dan wel leuke dingen aan. Weeklys doen, coins verzamelen en gaan.
Ik lees hier alleen maar over The Messenger, maar hoor ook dat de Hopscotch Pilgrim (HP) ernstig goed is en misschien zelfs beter. Daarbij is de HP ook nog te reforgen.
Dat is die VoG Pulse Rifle toch? ... die heb ik verdomme 1,5 maand geleden voor het eerst gekregen. Sorry! Las te snel. @Maddmonkey ... was het "geluk" met de TimePiece of bleef het langer goed gaan? Toch wel grappig. Gezien de impact vergeleken met de Messenger. Fire-Rate is wel 'n stuk hoger.
Hele avond mee gespeeld (nja bijna de hele tijd. Soms ook de messenger) en gemiddeld een kd boven de 2. Ik speelde ook wel rustiger met het wapen dan ik met een TLW doe. Iig is de timepiece+ sniper echt een heerlijke combi voor mij. Kan ik daarnaast ook nog de truth of Gjallarhorn equippen.
Gister voor de fun weer eens de Vault of Glass (hard uiteraard) gedaan. Blijft vet, die raid. Helaas nog steeds glitches; wilde terug door teleport na halen relic, werkt de port niet en blijf ik dus (blind) hangen op venus....dat die shit nog steeds niet gefixed is, is schandalig.