Halo trekt altijd wel veel mensen aan, of het nu een system seller is of niet. Het verkoopt al door de naam en een slechte game zal het niet worden. En een Halo is altijd nog beter dan niks, en Sony heeft voorlopig niks voor het najaar.
Releasedatum bekend: 26 augustus Valt me mee. Al een tijdje niets gehoord. Nog maar 3 maanden wachten. Spel heeft sowieso 10 uur gameplay, dus dat is prima. Net zoals vergelijkbare titels als Heavy Rain en Beyond Two Souls.
Ik wacht met deze ff de reviews af, als hij niet tegenvalt dan haal ik hem sowieso. Ziet er tot nu toe goed uit. Alleen ff wachten tot de prijs een stuk daalt, ga geen 60 euro meer neerleggen voor een single player game van zo'n 10 uur.
Ja, dat is ook verstandig. Ik heb er een beetje doorheen geklikt, maar het is natuurlijk niet de bedoeling om het hele spel al gezien te hebben. Maar goed, dit spel leent zich perfect voor meerdere playthroughs. Lijkt me tof om te proberen om platinum te halen. De setting van het spel is geweldig.
Voor mij is de keuze makkelijk, omdat ik totaal niet van stealth houd. Met Metal Gear ben je ook veel langer bezig, maar dat boeit me niet. In Dragon Age kan je ook honderden uren steken, maar ik heb het spel al maanden niet aangeraakt. En een game als Until Dawn trekt me enorm. We hebben de gameplay van Until Dawn vaker gezien in games als Heavy Rain, maar nog niet eerder in een horror setting. Het lijkt me een unieke ervaring. Ik vind ook gewoon dat Until Dawn te weinig aandacht krijgt, en dit soort producten wil ik graag steunen.
Heb twijfel bij deze game. Heb het idee dat het een beetje net niet word qua gore enzo. Bij horror wil ik het liefst zo grauw en grimmig mogelijk met lekker veel gore. Krijg bij deze game een beetje een Scream/I know what.... over the top Amerikaanse corny Horror gevoel. Heb het gevoel dat ik 'te oud' ben voor deze game. Had het vetter gevonden in de tijd dat ik bovenstaande films goed vondt. Hoop dat ik er naast zit maar deze staat bij mij niet op de radar. Vermaak mij nog wel tot mgs5
I agree met @iMark 007. Dit is een game die ik zeker weten op dag 1 haal. De game staat al op mijn lijstje sinds de aankondiging. Ik merk ook de laatste tijd dat ik moeilijker één game kan spelen en ook langere sessies zijn aan mij niet meer zo besteedt. Daarbij ben ik echt een huge fan van games als Heavy Rain en Fahrenheit. De game releasen eind augustus is in principe best een goede keus aangezien het normaal gesproken toch een beetje komkommertijd is qua games betreft. Ware het niet, zoals hier ook al door een aantal gezegd wordt, dat een weekje later MGS V uitkomt. Alhoewel ik toch wel denk dat hier een redelijke niche markt voor is, dus verwacht eigenlijk nog best aardige sales. Ik ben in ieder geval psyched en heb er echt zin in
Dit heb ik dus ook. Lange speelsessies zijn niks voor mij, dus lange games speel ik nooit uit. Daarom vond ik The Order best wel tof. Gewoon kort, maar wel een toffe ervaring. Alleen heeft de Order geen replaywaarde. Until Dawn heeft dat wel, dus dan vind ik de game wel 52 euro waard.
Als je je verkiesbaar stelt, stem ik op je! Wat een fenomenale uitspraken, weergaloos. Ik ben het grondig met je eens. Hulde... Nee even serieus. Langer dan 2 uur staat mijn Ps4 meestal niet aan, dus kijk ook zeker uit naar deze game.
Net m'n zus Heavy Rain zien uitspelen, destijds samen eerste run van Beyond Two Souls ook gedaan. Dus nu wel hyped om deze, ziet er vooralsnog goed uit. Geen Quantic-project, maar alles in dit genre is welkom.