[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Absoluut .... niet.
    Dat is hele trieste trend de laatste jaren.

Kijk na Blizzard die releasen pas als de game echt af is en om die reden geven ze niet snel release een date vrij.

2. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    MS heeft hierhin echt geen schuld. Als SMS gewoon een fatsoenlijke patch had afgeleverd, was er niks aan de hand.

3. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Dan slaat het toch nergens op om Microsoft hier boos om aan te kijken. Slightly Mad maakt een patch die niet deugt --> Microsoft weigert de patch uit te brengen. Wie is hier dan de schuldige partij?

4. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Het is sowieso de schuld van SMS. Microsoft gaat geen uitzondering maken op hun beleid.

Gisteren overigens weer een paar heerlijke races gehad. Had er een opgeslagen maar helaas staan de helft van de auto's er maar op. Gelukkig toevallig wel de auto's waar ik een leuk gevecht mee had.

Jammer van die ram die ik aan het begin kreeg maar verder was het een leuke race! Blijft een lastig baantje om in te halen. Je hebt echt een fout nodig om dat te doen, het duurt ook even voordat ik een plekje win.

Wel fijn om te zien dat soms andere mensen ook een valse start maken.

Rossi46 en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Het is te triest voor woorden. En de mannen van SMS laten niet eens wat horen. Ze bieden gewoon weer een brakke patch aan die vervolgens weer terug komt om weer te fixen. Daardoor wachten ze met de free DLC etc en hebben vervolgens de pc en ps4 gebruikers er ook last van. Te bizar voor woorden.
    Echt een slechte studio is het. Ik had ze hoger in het vaandel staan maar bungelen ondertussen ergens onderaan......

Pollie vindt dit leuk.
  6. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik vind niet je een ram kreeg in de eerste bocht. Hij zit duidelijk naast je en je laat erg weinig ruimte aan de buitenkant voor hem. Hij moet daardoor wel erg diep over de curbs/buiten de baan, waardoor hij waarschijnlijk wielspin kreeg.

7. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Daar heb je een punt.
    Het is wel zo dat de X1 altijd als laatste de patches krijgt.

Ik baal gewoon als een stekker dat ik nu ik een playseat heb niet fatsoenlijk een (sim) race game kan spelen.
    F1 2015 en PC vallen enorm tegen :mad:

8. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik heb duidelijk de goede lijn te pakken en laat genoeg ruimte. Hij komt tussen mij en de Mclaren te zitten en stuurt vervolgens te ver naar binnen. Als ik verder naar de binnenkant zou gaan zou ik zelf in de problemen komen. Daarnaast had hij een valse start te pakken, dan mag je best een beetje oppassen.

Vind je PC echt zo tegen vallen? Ik vind het nog steeds echt een heerlijk spel. Afgelopen dinsdag hadden we weer een paar XBW races en dat was weer puur genieten!

9. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Eens. Echter is het in die bocht eerder regel dan uitzondering dat iemand links van de curbs zit. Daar zit ook geen penalty op.

Echter moet die kerel natuurlijk wel weer een keer terug op de baan moeten kunnen komen.

10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind Pcars een geweldig spel. Zonde van de bugs maar het speelt heerlijk. Ik geniet volop. Ik snap alleen niet dat het 22+ dagen moet duren voordat die patch er komt een dat ze angstvallig hun mond houden. Wellicht weten ze het ook niet en moeten ook hun gewoon wachten tot de release van de patch. Dat laatste zal het wel zijn.....

11. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Toch nog even een paar keer het begin de replay bekeken (dat is het risico van het posten ;))

Je zoekt zelf de problemen een beetje op. Je mag de lijn dan wel hebben maar je weet ook dat hij naast je zit en dat contact in deze game funest kan zijn.

12. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Even die eerste bocht uit een andere camera perspectief.

Volgens mij doe ik hier helemaal niets fout. Als de auto's niet zo plakkerig waren geweest was er waarschijnlijk niet zoveel aan de hand. Ik zit aan de binnenkant, heb de betere lijn en laat genoeg ruimte over. Daarnaast had hij dus een valse start en hoort daar eigenlijk helemaal niet te rijden.

Denk dat we hier niet uit gaan komen. Ik ga in geen miljoen jaar remmen voor iemand die mij via de buitenbocht in win halen. Met remmen bedoel ik dus bij het uitkomen van de bocht. Hij werkt zichzelf in de problemen en dan moet ik hem maar voorbij laten. Hell no!

Laatst bewerkt: 16 jul 2015
  13. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    wat voor auto gebruik je?? de ruff??

14. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Nee, de Daihatsu! :+

allstyles vindt dit leuk.
  15. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Maakt ook niet uit. Ik vind dat je een beetje de problemen opzoekt door halsstarrig jouw lijn aan te willen houden. Het doet er dan niet zoveel toe wie er "gelijk" heeft, de kans op problemen is dan gewoon groot en dat blijkt ook uit het vervolg.

Overigens waren er toch wel problemen gekomen, maar dan in de daar op volgende slinger naar boven. Want daar kun je no-way met z'n tweeën naast elkaar doorheen. Laat staan met drie man.

Racerblade01 vindt dit leuk.
  16. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Je hoeft er niet voor te remmen, maar wellicht een wat strakkere lijn had wel gekund. Ik moet wel zeggen dat in het tweede filmpje er meer ruimte voor hem lijkt te zijn dan in het eerste filmpje, maar je forceert hem wel over de curbs te rijden en dan loop je dit risico. Bij het in gaan van de bocht heeft je tegenstander duidelijk een voorsprong, dus feitelijk plaats jij de aanval. Dan is het niet heel netjes zo weinig ruimte over te laten. Dat hij een valse start had doet er niet zo veel toe, je mag nog steeds je positie verdedigen in dat geval. Je herhaalt trouwens een paar keer dat je de 'goede lijn' te pakken hebt, maar dat geeft je niet meer rechten dan wanneer je de buitenlijn hebt. Bij de exit van de bocht zit je nog niet volledig voor hem. Dan is de regel gewoon dat je je tegenstander de ruimte geeft om naast je te blijven rijden. En tussen jouw auto en de witte lijn zit zeker minder dan een autobreedte. Volgens de regels forceer je je tegenstander van de baan te rijden.

Ik vind het een race-incidentje hoor, ik vind niet dat je een straf verdient of iets dergelijks. Maar je tegenstander doet ook niets fout.

Ik vind de actie van die McLaren bij de start kwalijker. Die wijkt veel te ver van zijn lijn af en had een veel groter ongeluk kunnen veroorzaken.

Laatst bewerkt: 16 jul 2015
  17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    En beetje duwen en trekken is toch ook wel normaal? Als je de DTM bekijkt dan duwen die elkaar ook best aardig. Ik neem aan dat de meeste gewoon racen en niet met kwade opzet elkaar raken. Je ziet ook minder dan in een echte auto omdat je niet de zijkant kan zien. Met een controller kun je nog opzij kijken. Met een wheel gaat dat niet...

18. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Nee absoluut een hele toffe game, maar die bugs...
    Bv de sound bug, DC bug en een matchmaking van 3 keer niks.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon een gevalletje ping, detection. Waarschijnlijk op zijn beeld zat die iets verder voor je.

20. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zie nu pas je gamertag staan. Vroeg me al af wie dat was in mijn vriendenlijst. Stuur je de volgend keer als we gaan racen wel een invite!

Deel Deze Pagina