Het irritante is ook dat die andere gozer gewoon niet meer naar links kán sturen op het moment dat ie tegen je aan zit, omdat jouw voorkant zijn achterkant naar links duwt wordt zijn auto door het spel naar rechts gestuurd. Dat plakkerige hadden ze vast wel wat beter kunnen programmeren, nu is heel licht contact al genoeg voor een flinke botsing.
Dat is ook het grootste probleem denk ik. Bij een bepaalde hoeveelheid contact kunnen beiden partijen niet meer sturen en vlieg je samen van de baan af. Hier staat dan toevallig een vangrail waardoor de schade nog meevalt.
Vervang "bepaalde hoeveelheid" maar gerust voor "minimale hoeveelheid"... Het is echt super irritant, je hoeft elkaar maar de schampen en je bent direct een onbestuurbare siamese tweeling
Patch 2.0 voor Xbox One is goedgekeurd. http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?35163-Project-CARS-XBox-One-Patch-2-0-Release-notes
Patch is aan het downloaden. Moest even mijn xbox van het stroom afhalen en vervolgens pCARS opstarten. Patch is overigens 1365mb. Game crashed de eerste keer dat ik terug ga naar pit box. FFB is overigens weer helemaal anders. Kan mijn stuur nu nauwelijks draaien...
Vreemd, ik startte met het downloaden van de patch (1365MB inderdaad) en hij staat binnen enkele seconden al op 80%. Zo snel is mijn internet echt niet.
Bij mij maakte die ook sprongen. Misschien had die op de achtergrond al zitten downloaden? Ian Bell raadde me in ieder geval aan om na de update even de console een harde reset te geven. Ook mensen met een stuurtje moeten de tire force weer even wat omlaag halen, bij mij stond die weer op 100.
Ook aan het downloaden. Je moet inderdaad even je settings resetten en opnieuw kalibreren. En zoals je al aangeeft de TF omlaag gooien. Bij mij stond die trouwens op 65... Zwaar zat. Die mag nu waarschijnlijk naar 30. Ben benieuwd naar de patch.
Eerste wat ik getest heb is replays. Heb een paar replays afgespeeld waarvan ik wist dat die hiervoor altijd crashten, en nu werken ze.
Klinkt goed... Ben ook erg benieuwd naar zolder.. Dat was altijd een slide show...... Zou nu beter moeten gaan. Hoe is het met de replay en de auto's die niet weergegeven werden zoals beltoon al een paar keer aanhaalde...?
Zolder voelt een stuk beter nu. Er is nog steeds wel wat ruimte in de chicanes maar je kan er zeker niet meer in een rechte lijn doorheen.
Verdwijnende auto's weet ik niet, heb ik niet zo veel last van gehad ook. Track limits is duidelijk veranderd, en is behoorlijk streng geworden, maar dat is niet per se slecht. Niet alleen afsnijden wordt nu bestraft, maar je moet ook echt opletten dat je op sommige banen niet té veel curbs raakt want dan krijg je ook gewoon 5 seconden penalty. Soms is het wel een beetje dubbelop, bij Catalunya bijvoorbeeld. Als je daar iets te laat remt voor de hairpin en op het buitenste asfalt terecht komt, krijg je ook 5 seconden straf terwijl je sowieso al langzamer daardoor bent. Het is echt wennen, ik denk dat je in sommige gevallen tracks opnieuw moet leren kennen. Maar uiteindelijk is het wel eerlijker.
Top.. Thanks voor het testen. Nu nog hopen dat ze die helmet cam view aanpassen of dat je zelf kunt kiezen om het donkerder te zien of niet. Ik wil de helmet cam met de helderheid van de cockpit cam..
Nu ik mijn replays weer terug kan kijken heb ik even een van mijn beste online races opgezocht: GT3 op Imola met daarbij aan het eind een inhaalactie waar ik best trots op ben. Volgens mij was die Mercedes UnitedArt, maar dat weet ik niet zeker. De rest waren geloof ik randoms.