[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Hmm nee niet opgelet eigenlijk, heb de base version voor ik geloof 23 euro (?) gekocht. Dan wordt het losse DLC kopen achja :p

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Huh wat? Heb niks geedit hoor?

3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Dan ben je 80 euro extra kwijt. 103 euro totaal ipv de 60 waar Monkey het over heeft.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Niet? Ik dacht toch echt dat je "meer" damage kan hebben en ook "iets" meer damage uitdeelt (mits er geen gekke burn aanstaat). Gisteren toevallig de Nightfall gedaan op mijn Hunter als level 31... na een tijdje herstarten was ik het toch wel beu. Eenmaal 34 ging het allemaal stukken soepeler. Alles voor de motes!

Ze passen nu, idd, wel meer aan als de vorige patch. Waar ze bij de Iron Banner 2.0 wapens (bijvoorbeeld) Final Round eruit hebben gehaald vanwege het misbruik word nu de perk in z'n geheel aangepakt. Geld voor meerdere wapens als ik de "notes" zo is lees.

Enfin, ik wacht de update lekker af. Laatste stukje van de Weekly geeft wel aan dat er in The Taken King MEER content (gear/wapens) zit dan dat er in de "base" game zat. Dat juich ik alleen maar toe. Ben heel benieuwd wat er de komende 2 maanden allemaal onze kant op gaat komen. Helemaal benieuwd naar de komende Weekly waarin ze over TTK wapens gaan praten.

Je bent geloof ik voordeliger uit momenteel als je beide packs in één keer koopt. Was/is in de aanbieding momenteel. In jou geval zal ik toch eerst ff kijken of de game (zonder DLC) je bevalt.

Martijnn vindt dit leuk.
  5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, gebrek aan content en uitdaging is de voornaamste reden dat mensen 'lui' zijn geworden en van alles verzinnen om er zo snel mogelijk doorheen te blazen.

Hoe de strikes boeiend te kunnen maken? Simpel, zorg dat burn factors meer gevarieerd en sterker zijn op de tegenstanders, zodat je gedwongen wordt te switchen van wapens omdat het je anders te veel tijd kost om een tegenstander neer te maaien.
    En meer verschillende strikes!!! Die paar die we nu hebben, hebben we al sinds release.....trieste zaak.

Rampage vindt dit leuk.
  6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik speel ze al 2,5 maand niet meer. Heb de "nieuwe" met House of Wolves nu twee keer gedaan. Met Arc Burn is het een lachertje want je jankt er zo doorheen. Jammer .... Zou zelf ook echt niet weten hoe Bungie de Weekly/Nightfall fris kan houden. We hebben nu elke Burn al gehad :+

Andere enemies? In het donker spelen? ... geen idee.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Xûr’s inventory: Helm of Inmost Light, Celestial Nighthawk(!), Sunbreakers, Exotic Helm Engram. (No weapon?)

Nighthawk is a must buy.

FraHel, CrazY en bulletproof010 vinden dit leuk.
  8. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Welke map gokken we op voor de trials vanaaf??? The Cauldron zal t wel worden denk ik....

Rampage vindt dit leuk.
  9. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Nighthawk Baby! Die had ik nog niet.

10. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Maar je hoeft toch niet direct de DLC te hebben om veel uren in deze game te stoppen? Is de basegame niet uitgebreidt genoeg?

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat is hij zeker. Kwa basis kan je wel even vooruit. Jou kennende weet ik ook niet 100% zeker of het jou type game is. Eerst even de nodige uren in de "basis" steken alvorens je die DLC probeerd.

Martijnn vindt dit leuk.
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Handcannons nerfen :'). Hou 't gewoon op thorn en tlw nerfen...

bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  14. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Install duurt laaaaaaaaaaaang! Het zal het wachten vast waard zijn, in tussentijd speel ik Titanfall :)

* Uren later nog steeds op 85%

Laatst bewerkt: 17 jul 2015
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  15. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Waar staat tie?

Gevonden, stond een dik uitroepteken:)

Laatst bewerkt: 17 jul 2015
  16. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
  17. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    TL;DR versie
    Auto rifles; Boost
    Pulse rifles: Nerf
    Scout rifles: Boost
    Handcannons: Nerf
    Shotguns: Nerf (vooral Shotpackage & Rangefinder)
    Fusion rifles: Boost
    Sniper rifles: Final Round nerf
    Rocket launchers: Boost, maar Grenades & Horseshoes nerf

Exotics:
    Hardlight: Boost
    Nechrochasm: Nice boost
    Last Word: Nerf
    Thorn: Nerf (Vooral DoT, maar die wordt wel stackable)
    Hawkmoon: Nerf
    Icebreaker: Nerf
    No Land Beyond: Boost
    Black Hammer: Meer ammo, maar white nail geeft geen gratis ammo meer
    Lord of Wolves: Boost
    Gjallahorn: Nerf

https://www.bungie.net/en/News/News?aid=13147

Gjallahorn heb ik nog niet, dus kan ik nu weer rustig slapen.:+
    Wel jammer van de Ice Breaker en Black Hammer.
    Verder prima zo te lezen, is naturrlijk nog even af wachten hoe het uitpakt, maar looks good.

"We’ve all done it. Hunker down in the back of the map with your lunch box, picnic table, a sci-fi paperback, and Ice Breaker. Kill all the enemies, wait for more to show up, kill those ones too, put a few shots on the boss, make a sandwich, finish the strike, and then collect your reward-that-isn’t-Hawkmoon and move on.":rolleyes:

Laatst bewerkt: 18 jul 2015
  18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zoals ik het las worden fusion rifles toch best hard in het kontje genomen. Alleen de snel chargende fusions niet.

19. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Ja deels wel: Minder range, maar Improve Accuracy for short range Fusion Rifles

For this update, we have preserved our original intent to reduce overall range, but have scaled back the nerf on close range Fusion Rifles to help them contend with Shotguns in close quarters.

maarja wie gebruikt een fusion rifle ?

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik. Ik hoop ook dat de update er voor zorgt dat meer mensen dit gaan doen ipv blink shotgunnen. Ben benieuwd :) Exile's curse en Perun's Fire staan al klaar! Ik ben alleen bang dat mijn high impact met high range/high stability nu echt slecht gaan worden.

Deel Deze Pagina