PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

1. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Dat zien we anders dinsdag wel.. de eerste 2 banen zijn zowiezo gaaf

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat wil zeggen, bij de pc game. Ps4 en de Xbox komt tussen nu en snel

3. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Er zal in ieder geval gestreden worden om de titel 'DTM Draufgänger'

4. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik snap niet echt wat er mis is met Oschersleben.

5. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Daarnaast hebben we al een keer met de Caterham daar gereden en hoeven we niet de kalender van DTM aan te houden.

6. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik snap niet waarom je een hekel hebt aan de eerste bocht. :+

Brands Hatch hebben we met de Caterham ook gereden overigens. :p Ik vind dat ook geen probleem, maar er zijn toch zo veel alternatieven. Je kan prima DTM rijden op Catalunya, Brno, Imola, Monza, Zhuhai, Zolder, Dubai of Spa.

Je hebt toch ook voor Nurburgring en Hockenheim gekozen omdat die gewoon bij elkaar horen. Oschersleben hoort wat mij betreft in hetzelfde rijtje.

Laatst bewerkt: 18 jul 2015
  7. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Trauma opgelopen tijdens de Caterham cup. Toen was na de eerste bocht mijn race voorbij. Het is geen moeilijke bocht maar het is gewoon ongelooflijk traag. Hij is ook bij lange na niet zo vervelend als de laatste bocht op Snetterton. We kunnen Oschersleben wel gewoon doen hoor. Vind de rest van het circuit eigenlijk best wel leuk. Zal zondag wel weer een schema opstellen, afgelopen week was volgens mij wel goed geslaagd.

8. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ah. Als het tot ongelukken leidt kan ik het me voorstellen. Je moet er in ieder geval wel voor zorgen dat iedereen van de binnencurb blijft, anders gaan auto's inderdaad vliegen.

De Caterham is sowieso dramatisch in langzame bochten, DTM doet dat een stuk beter.

9. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Die eerste bocht is wel echt een gruwel. Dat terwijl het vroeger een prima bocht was, kijk hier maar in 2005.

Dat is sowieso iets van de afgelopen tijd hoor, circuits veranderen en er dan totaal idiote bochten in wringen. Op de Nürburgring hetzelfde, want ook daar was de eerste bocht vroeger veel fijn. Kijk hier maar (en óh wat mis ik het geluid van die F1 motoren!). Assen heeft nu tegenwoordig natuurlijk ook een vreselijke eerste sector, die ook totaal niet bij de rest van de baan past. En het verbouwde F1 circuit in Mexico heeft ook al weer een über traag "stadion" gedeelte gekregen. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen :F:

Over geluid gesproken, kijk anders ook hier nog even mee :) Prachtig hoe die BMW V12 van binnen en buiten klinkt <3 Inclusief mooi in beeld gebracht voetenwerk (handbak!) en mooie rollen voor een toen nog jonge Peter Kox, toen al oude rot Jan Lammers en Mike Hezemans (toch een beetje een onterecht vergeten coureur).

Beltoni vindt dit leuk.
  10. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik ben het met je eens dat zowel Oschersleben en de Nürburgring beter waren zo'n 10/15 jaar geleden. Maar ik vind het overdreven om een circuit af te rekenen op een enkele bocht.

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  11. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Mij maakt het daarom ook niet uit.. ik heb ook bepaalde tracks en classes die ik helemaal niets vindt.. zo heeft ieder zijn ding :+

12. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Anders mis een idee om vanavond een avondje DTM te rijden voor de fun en dan ook Oschersleben flink testen

13. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Goed idee! Al weet ik zelf niet zeker of ik er bij kan zijn helaas.

14. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Net ff paar rondjes gedaan op Oschersleben.
    is opzich wel te doen als je de eerte bocht ruimte laat voor elkaar.. eerste bocht is geen bocht om de wagen er ff tussen te zetten

15. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Nou ik vind het nog steeds helemaal kut. Met 5 man in de lobby kom ik niet eens ongeschonden door de eerste bocht. Dan ben ik mijn concentratie kwijt en heb ik geen zin meer om de race af te maken.

16. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Bij mij ging het ook niet best vandaag. Ik heb volgens mij elke race op de eerste startrij gekwalificeerd, maar kreeg toch ook vaak een tik van achteren in de eerste ronde. Alleen de M1 race op Laguna Seca was incidentloos voor mij, maar die verpestte ik zelf door een valse start.

17. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Op Zhuhai werd ik hard van de baan afgedrukt en bij Oschersleben raakt iemand mij volgens aan de buitenkant waardoor ik de eerste bocht niet kon maken. Ze mogen wel een safety car neerzetten na de eerste bocht.

18. sv3nnie

sv3nnie Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    @Beltoni Zhuhai was mijn fout. was gefocussed op de auto voor mij die ging opeens naar rechts en toen dook jij daar (met een mindere snelheid op) waardoor ik jou niet meer kon ontwijken en achterop je kwam. Mijn excuses hiervoor.

Gisteren was voor mij ook geen succes. maar acht die zitten er ook tussen.... :)

19. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dacht dat Technotica(?) mij van de baan af duwde, kan me in ieder geval niet herinneren dat ik een beuk kreeg. Ach dat soort dingen gebeuren. Normaal rijd ik wel door maar na een zwaar weekend had ik er even geen zin meer in.

20. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Er is nieuwe dlc voor pcars ook de modified car pack (€2.50 )is nu te koop en een audi expansion pack ( €5.50 ) en ook de audi a1 free cars en livery 2 staan er bij

Deel Deze Pagina