Buiten het feit dat een goed stuur namelijk super gaaf is, hebben ze de feedback vanuit de controller ook aangepast. Eindelijk zit er een lekker gevoel in de triggers, heel gaaf! Verder lijkt online ook beter te lopen? Gisteren met 10 man intensief zitten racen en geen enkele lag of wat-dan-ook. Behalve dan de lag als iemand joint, maar dat komt gelukkig niet zo vaak voor.
De lag wanneer iemand erbij komt kunnen ze er volgens mij ook niet uithalen. Heb ik een keer op het pCARS forum voorbij zien komen.
Ja dat zei iemand gisteren ook al. Wel jammer eigenlijk, maar goed, in de race heb je daar sowieso geen last van (geloof ik).
Zo rijd je na wat rondjes trainen een seconde sneller dan de rest en skip je naar het einde van de sessie.. Dat er andere zijn die nog wat weten te winnen kan ik begrijpen.. Maar dit slaat alles.. Voor zover patch 2.0... (Ik kan zo snel geen foto uploaden vanuit smartphone dus geef zo maar even informatie) Mijn snelste tijd halverwege training: 1:29.623 Einde training: 2e tijd: 1:29.061 1e tijd: 0:55.385
Het rijd allemaal oké maar na een tijdje als ik een andere auto kies dan is de FFB weg en moet ik de usb kabel er weer opnieuw insteken. Jammer dat dit nog steeds niet is opgelost.
Op de PS4 heb ik dat in de career bijna bij elke training wel. Dit "probleem" was er al voor patch 2.0. Trouwens alleen in de training in de kwalificatie heb ik het nog niet mee gemaakt
Op het forum van PCARS wordt genoemd dat de track DLC morgen uitkomt. Op de PS4 Store van Hongkong is die al beschikbaar voor HK$39, wat omgerekend €4,64 is.
Eigenlijk wil ik helemaal niks (meer) uitgeven aan pCARS, laten ze eerst de game maar eens helemaal bug-loos maken. Maar ik ben toch wel benieuwd; is al bekend om welke tracks het gaat?
Ik weet niet of ik die zo interessant vind. Maar ik denk toch dat ik hem koop. Lol gewoon voor de heb..
Is er ergens een lijst hoe je alle events unlocked in de career mode? Heb nog heel wat open staan terwijl ik bijna niks meer unlock
Heb niet heel veel van de baan gezien maar hij ziet er wel interessant uit. Paar stukjes waar je een beetje uit kan lopen en bij sommige bochten dan weer een muurtje. Ben benieuwd!
Probeer 'm anders eerst. Zoals al eerder gemeld; in Time Trial is de track beschikbaar sinds patch 2.0.