1,5 jaar volg gehouden om geen backlog te creeeren voor de one. Helaas heb ik nu toch een backlog, mede mogelijk gemaakt @graveheart. Thanks bruh
Your purchase cannot be completed at this time. Please try again. Is de melding die ik te zien krijg als ik een 360 game probeer binnen te halen. Gebruik een creditcard. Wat doe ik verkeerd?
Games with gold is echt wel tof! Ben AC black flag gratis aan het downloaden en Tomb raider definitive edition staat ook maar 13 euro voor gamers met GOLD. Een koopje lijkt me!
Misschien is het al meermaals gevraagd geweest, maar wanneer zijn er terug nieuwe deals van de week? Ik vraag dit zodat ik nog snel om een kaartje kan om tomb raider te downloaden.
Is er eigenlijk een reden waarom ik telkens van de Nederlandstalige Xbox site op de Amerikaanse terecht kom wanneer ik een spel via de website wil kopen?
Waarschijnlijk sta ke op Amerikaans, en anders gewoon ff onderaan op de Xbox site van Amerikaans naar NL zetten
Er is geen enkele reden, buiten misschien tegoed op je NL account, om de website op NL te zetten. Veel te duur!
Deals zijn deze week minder. -Forza Horizon 2/Forza Motorsport 5 Bundle — 35% korting -Forza Motorsport 5 Car Pass — 50% korting -Infinity Runner — 50% korting -Tembo the Badass — 10% korting Vind de korting op de Forza games beetje mager. Kan beide aan de zelfde prijs krijgen in de winkel