PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

1. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Nog een modified car pack? Ze zullen toch niet twee packs onder dezelfde naam uitbrengen?

Zal zo even kijken naar de circuits voor vanavond.

2. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Nee dat was die preorder pack die kan je nu gewoon kopen.. ik heb alles gekocht

3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Die modified car pack had ik al bij mijn aankoop van Pcars gekregen. Leuke wagens zitten daar tussen....

4. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Daar zijn we weer

Track day #2 DTM Draufgänger

Lobby opens @ 20.00 tonight. First practice = 30 mins. Qualification starts @ 20.30

Auto

Race Setup

• 15 min practice
    • 10 min Qualifying
    • 5 min Warm-up
    • 12 - 15 minute race

Restrictions
    • No Damage
    • No Mechanical failures
    • Real Tire Wear
    • Real Fuel Usage
    • With Flags & Penalties

Tracks:

Ruapuna Park GP / 10 laps
    Date: 21 July 14, 2015 @ 13:00.
    Weather: Light Clouds​

Donington Park National / 12 laps
    Date: 21 July 14, 2015 @ 15:00
    Weather: Overcast

Hockenheim GP / 8 laps
    Date: 21 July 14, 2015 @ 17:00
    Weather: Clear

Points Scoring System

Winnaar van de dag mag zich "DTM Draufgänger" noemen, voor een week. Daarna moet je ophouden met opscheppen.

@DutchOwnage @Racerblade01 @RBxGino @Rossi46 @Crookk @HRT WietHoK NL @thetiktak92 @sv3nnie @Pollie @Olijke Poffer @pim_smeets @Detje NL
    Dat moeten er wel genoeg zijn :)

Laatst bewerkt: 21 jul 2015
  5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Geinig. Ik hoop dat ik er bij ben...ken geen van de tracks. Niet goed iig. Dus dat is weer handig.. Lol.

6. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Modified Car Pack was vorige maand al beschikbaar voor aankoop geloof ik. Waardeloos pack wat mij betreft, ik gebruik die auto's nooit.

Zit nóg een Ariel Atom in, naast de twee die al in de main game zitten. Die Pagani Zonda Roadster is bijna hetzelfde als de Pagina Huayra qua snelheid en rijgedrag, en met die Porsche GT1X worden er rondjes om je heen gereden door de Zonda R die in dezelfde klasse zit. Nutteloos.

7. Detje NL

Detje NL XBL: Detje NL

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ken alleen Ruapuna totaal nieto_O Zal vast wat rondjes maken om niet totaal af te gaan bij de eerste race:D

8. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    1e excuus genoteerd ;)

Ruapuna is vandaag uitgekomen, denk dat er weinig mensen zullen zijn die het circuit kennen. Daarom is er ook 30 min practice ipv 15 :)

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  9. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    ik zal alleen wat meer ronden doen.. gemiddelde laptijd in dtm zal rond de 1.16 gaan ..en mis wel de leaderboard 1.13 per ronde best een snelle baan met snelle wagen dus vanaaf

10. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Met welke voitures wordt vanavond gereden, @Beltoni ? Wellicht dat ik de eerste race even meepak.

11. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Bereken de rondes bij elke race hetzelfde, net als ik dat vorige week deed. Pak de snelste tijd van heat leaderboard, bij deze inderdaad 1.13 volgens mij. Dan doe ik 720 (seconden = 12 minuten) / 73 (snelste ronde Ruapuna in seconden) = 9,86. Vandaar de 10 laps. Snelste ronde op Donington is 1.00 en op Hockenheim 1.31 uit mijn hoofd. Zo kom ik aan het aantal rondes.

Met de nieuwe C-klasse DTM. Heb het er even bijgezet.

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  12. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Afstand is toch veel makkelijker. :p

13. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik ben er vanavond toch wel bij, vriendin moet werken tussen 7-9 om een collega te vervangen dus kan mooi in ieder geval 1 race meepikken

14. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Veel makkelijker? Je hebt toch wel wiskunde gehad op school? :eek: Maakt volgens mij niet zoveel uit of je het met afstand op tijd doet, alleen is het met tijd wat eerlijker verdeeld.

15. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik bedoel alleen dat de afstand van een circuit een vaste waarde is, de tijd op de leaderboards een variabele. :p

16. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dan moet je elke week uit gaan rekenen hoe lang die auto erover doet, een Renault Clio doet er bijvoorbeeld iets langer over dan een LMP1. Geef mij maar gewoon de eenvoudige optie ;)

17. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Die heb ik helaas niet, dus ik sla vanavond over. Of kun je daar wel mee rijden, zolang de host m wel heeft?

18. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Iedereen kan gewoon meerijden. Alleen de host hoeft over de DLC te beschikken.

19. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Chill! Tot zo

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Kut, was net zo lekker aan het racen. Lag zelfs even niet als laatste. Komt er visite binnen waaien...
    Nou volgende keer weer... Was even leuk. Alleen ik hoorde geen stemmen meer. Ook is het kut met de FFB als je uit de party chat wil. Dan ben je dus je FFB kwijt.
    En hoe doen jullie zorgen dat je controller aan blijft? Ik heb hem aan de stroom hangen maar toch valt die uit. En dan is het lastig rijden zonder geluid....

En ik vind Julie wel erg rap rijden zeg. Hebben jullie een tune aan die car hangen? Ik heb volgas maar blijf toch achter bij de rest. Zelfde auto, zelfde track, zelfde omstandigheid etc..

Deel Deze Pagina