[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan moet je wel geluk hebben met de roll, want ik heb welgesteld maar 1 follower op mijn main met die trait. :'-(

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat en de (oude) salvage yard. :) Heb een stuk of 20 treasure hunters geloof ik.

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Juist niet, als je lunarfall inn level 3 hebt dan kan je een follower kiezen met de Treasure Hunter trait iedere week.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Had zoveel garrison resources dat ik gewoon rerolls kocht.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die ga ik dan direct maar bouwen. ;)

@Inferius : Wat bedoel je met oude salvage yard? :confused:

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ding is veranderd met een patch.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Timewalken, leuk, maar niet als 3 van de 5 de instance nauwelijks kennen en 2 van de 5 hem zelfs nog nooit gedaan hebben.

Utgarde Pinnacle, boss van de Blue Proto Drake. Het was echt weer WOTLK all over again, maar ook met bijbehorende ergernissen.

Mensen die undergeared waren of niet de juiste gear aanhadden.

En zo trof ik van de week een WOD Heroic aan met mensen die nog minder dan normal gear aanhadden.
    Die hele proving grounds maakt geen reet uit dus, beter laten we het bij de volgende expansion op de oude manier.
    Ik krijg dezelfde reeks klachten van een hoop guildies. Bij ons word er puur voor de training nog veel gepugged, maar-
    er is elke raid avond wel iemand die zijn ergernissen kwijt wil over de faal groups in heroics.

En eerlijk gezegd hoop ik wel dat Blizzard met de volgende expansion eens echt iets helemaal nieuws doet, want ik word die-
    ''geremasterde'' dungeons en raids wel een beetje zat. WOTLK had er een heleboel, en toffe, en WOD heeft nauwelijks wat-
    en meer kopieën van anderen. Cata was daarin ook zo erg, met die twist in Deadmines als Heroic.

Kan me nog steeds niet helemaal thuis vinden in deze expansion, verblijf ook zelden in mijn garrison, zit meer in Ironforge om-
    dat die stad tenminste laad. Er moet ook nog een hoop gepatched worden sinds 6.2 uit is. Maar goed, moest even mijn frustratie-
    kwijt. :+

8. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18

Dat feeling :'-(:'-(:'-(

122 runs

Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heel mooi!

Hij moet bij mij ook nog steeds droppen. Wel mooi dat hij ook op Normal kan droppen.

10. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn dag
    kan echt niet meer stuk :lol::lol::lol: na 30 runs.

Overigens alle twee op normal ja.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooi dagje dus voor je. Heb die dagen zelf ook wel gekend, begint dit jaar. Bijna achter elkaar, met misschien max 3 weken ertussen.

Die twee Cata drakes die jij nu gehaald heb moet ik zelf ook nog. Die van North Wind heb ik al wel, op mijn derde run.

12. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Laatst bewerkt: 22 jul 2015
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bastard, straks overstijg je mijn reeks van geluk nog. :+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even een beetje hulp nodig: Wat waren ook alweer die twee skills die je als Healing Shaman op de Tank moest spammen, om gewoon mee te komen in dungeon leveling??? En tot welk level kon je dat blijven doen???

15. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Tot lvl 26 gewoon riptide op de tank gooien. Zo nu en dan healing wave en je kan er gewoon achter aan lopen zonder dood te gaan. Na lvl 26 krijg je earth shield. Earth shield op de tank up houden (na geloof ik 9 charges valt hij weg dus snel vernieuwen). Earth shield up en riptide... meer hoef je dan niet meer te doen :) werkt perfect met levelen.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    wrong topic

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt!

@oneshot1tkil :
    Grand Black War Mammoth.

Niet de eerste run, ook niet erg veel runs, maar wel eerste beste boss vlak voor het avondeten. :9

oneshot1tkil vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb een klein beetje ervaring met healen, maar had toch nog een klein vraagje: Is dit tot level 100 of niet? 8)

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Niet echt. Tot ong. lvl 60 kan je dit wel volhouden. Naarmate je in de expansions gaat komen zul je toch wel wat meer spells moeten gebruiken :)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooi, weet ik dat ook weer. Ik zit ook niet op een rage te wachten als ik te weinig of de verkeerde spells gebruik in een dungeon.

Wat is nu over het algemeen makkelijker, healen of tanken? Heb soms het idee dat tanken net iets ingewikkelder is.

Deel Deze Pagina