The first full trailer for the 24th James Bond film, SPECTRE, will be released tomorrow, July 22. The trailer will premiere on www.007.com at 12am PT / 3am ET / 8am GMT and we'll be sure to have it available here shortly after.
The Water Diviner - Met en door Russell Crowe. Film die zich grotendeels na De Slag om Gallipoli afspeelt. Geen slecht regiedebuut en een film die lekker wegkijkt. Eens een keer een op waarheid gebaseerd verhaal wat niet zo zwaar aanvoelt allemaal. Probleem is soms wel de rush in het verhaal, wat af en toe onduidelijk overkomt. Het eind vond ik het minste van de film, dat ging gewoon te snel en overtuigde ook niet echt. Special effects waren op momenten om te janken, maar de flashbacks naar de herinneren van de hoofdpersoon, en zijn zoons, waren allemaal wel erg sterk. Mooie setting ook, mooie locaties, turks gesproken en grieks en het echte Britse accent maken de film zeker het kijken waard. Je moet geen groots opgezet verhaal verwachten, maar een lekker stukje drama, met de nodige humor en een aantal goede dialogen. Helaas duurt de film dus te kort, slechts 1 uur en 55 minuten, waar 2,5 uur zeker niet misstaan had. Wellicht dat er ooit nog eens een extended edition uitkomt. 7/10
Vette trailer, ziet er ook naar uit dat ze iets meer een balans zoeken nu tussen Skyfall (weinig James Bondish) en de oudere bonds (dikke Aston met gadgets, over the top actie en een iconische badguy). Ik ben erg benieuwd!
Gister nog hele discussie over hoe geweldig Skyfall wel niet is. Het zal wel aan mij liggen, maar 't had echt weinig met bond te maken...
Vond Skyfall ook niet heel bijzonder. Voelde ook niet aan als een Bond en had de villian veel beter uitgewerkt kunnen zijn. Want die potentie was er wel.
Oh en niet fucken met Skyfall. Was een prachtig geschoten film. Alleen het A-Team gedeelte was een beetje 'meh'.