Skellege is het tofste gebied in de game imo Je kan je echt uren vermaken op al die eilandjes en bergtoppen. Jammer alleen dat het varen zo saai is
Level van de quest is 7, ben zelf op 6. Wat maakt het trouwens makkelijker als je zelf level 7 bent? Alleen die upgrades of? Probleem is dat momenteel de sidequests ook vanaf 7 of zelfs veel hoger beginnen.
Misschien ligt dit aan mij maar ik heb moeite met ver kijken wanneer ik de camera draai, dan wordt alles in de verte namelijk best blurry?
Wilde net zeggen, zag wat vraagtekens op de map, fucking ver varen. Echt een prachtig gebied, super mooie dorpjes, dat kasteel is de bom, fijne muziek. Was dus eindelijk eens verder met de main quest... Spoiler Seks scène met Yennifer op dat paard...
Wat hou ik toch van deze game, haat/liefdes verhouding! Ik ga gewoon een heleboel sidequests vinden en doen om up te levelen, wat is het steeds weer genieten om in die omgeving rond te lopen
Ik ben nog niet zover ( lv8 ) maar ben wel van plan alle dlc uitbreidingen te halen want ik vind de game tot zover heel erg vet!!
Slaat de xbox one ook alle savegames in de cloud op zodat niets kwijt is als je HDD bijvoorbeeld crasht?
Yup, al je saves staan netjes in de cloud. Ben nog steeds in Velen aan het rondneuzen. Ondertussen level 14. Gister een groot deel van alle ?'s weggewerkt. Vandaag weer verder. Toch ff schrikken als je ineens een level 28 voor je hebt staan.
Welke difficulty speel je? Heb gisteren ook een monster die véél te sterk was verslagen, constant dodgen en die Shield Sign gebruiken... voorzichtig, voorzichtig. Veel spannender dan bij andere games IMO.
1 na laagste. Lekker overal van aan het genieten. Volgende playthrough word een tandje (of 2) hoger. I know, right? Spaceship!
Wow! Zojuist voor het eerst in Novigrad, wat een stad!! Is er überhaupt een omgeving die nog indrukwekkender is in deze game?
Zo langs de kust van Velen trekken is ook indrukwekkend hoor. Kwam laatst een hoge berg tegen met een mega boom er op. Maar kon niet naar boven... Zal wel een quest iets zijn.
Inmiddels level 7 maar ik krijg die level 6 missie niet gedaan 'family matters' waar je de stenen steeds opnieuw aan moet steken en er allemaal wraiths op je afkomen.
Het trieste is dat de patch juist dit alles had moeten verbeteren. Het is gewoon slechter geworden en waarom? Gelukkig is het niet constant slecht, maar why fix/ruin it when it isn't broke?