[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Ik kijk nergens meer van op, eerlijk gezegd. The Dark Below was al een bak ellende met upgraden.

"Wauw! Tof dat je een Exotic hebt. Zoek eerst even Xur op, die elke vrijdag tot zondag er staat. Geef eerst even 8000 glimmer uit, een berg andere materialen. O, hij is 300 max damage? Helemaal geupgrade? Weet je wat? We resetten hem gewoon! :)"

Het gaat een HEL worden voor Bungie als ze de oude wapens (Legendaries) mee willen laten gaan met de nieuwe.

@Raafie ... nice wapen. Zo te zien Iron Banner Side-arm?

2. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ja daar hebbie wel een punt monk.. Zat daar zelf ook aan te denken mja ik dacht dat als ze de oude wapens soort van laten wegvallen door ze niet meer op t zelfde damage lvl te laten ascenden of wat dan ook tot ze op die manier de vault space niet hoefde te vergroten.. (Met bungie weet je t maar nooit).

Ik hoop aan de ene kant dat alle wapens gewoon relevant blijven maar oh wat een ellende gaat t dan worden met onze vault space als die daadwerkelijk niet verhoogd gaat worden... Dan moeten er toch een paar wapens genoodzaakt weg voor de nieuwe lichting en dat zal toch pijn in mijn hart gaan doen :eek:

Rampage vindt dit leuk.
  3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Zolang de 360/PS3 in de ontwikkelings-fase blijft word de Vault-Space niet veel groter. Waarom? Omdat de oudere consoles momenteel al moeite hebben met het laden van de spullen die erin zitten. Kijk de filmpjes van de 360 maar eens als Atheon/Crota word verslagen. Duurt tering lang voordat ze de rewards uberhaupt in hun scherm zien. Je word nu al min-of-meer gedwongen om wapens te sharden omdat je geen ruimte hebt. Zeker de PVP speler heeft verschillende wapens die hij gebruikt.

Als the Taken King nog meer Exotics toe gaat voegen heb je straks echt nergens ruimte meer. Geloof dat Bungie ook zei dat mensen straks de keuze moeten maken "wat ze wil of niet willen houden".

bulletproof010 vindt dit leuk.
  4. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik zal alvast 5 Ghorns gaan dismantlen heb er toch 6 :whistle: en al me andere dubbelle wapens dat zal zeker wel wat schelen maar een wapen wegdoen waar ik er maar 1 van heb.. Dat zie ik echt niet zitten heb er aardig wat tijd in zitte met t verzamelen van wapens en gear en vind dat toch wel zonde om dan zomaar dingen weg te gooien |:-

Rampage vindt dit leuk.
  5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb zoveel wapens dismantled. Bijna alle Queens wapens ook. Dat ruimt heerlijk op. Op alle 3 characters slots over en mijn vault is maar voor de helft gevuld.

yes.

Heb wel nog
    - 3 LDR'S
    - 3 Felwinters Lie
    - 3 Judgements VII
    - 3 HawkMoons
    - 3 TLW
    - 2 Gjallars
    - 3 Vestian Dynasties
    - 3 Murmurs
    - 3 Icebreakers (wellicht op de nominatie om te dismantlen als de regen ammo naar 8 sec gaat)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Enige wat ik dubbel heb is een Gjallahorn en wat Red Hands met andere rolls.
    Met Destiny item manager heb al die extra wapens niet meer nodig.

bulletproof010 en Maddmonkey vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb alleen de gjally en black Hammer ja. Rest 1 en niet meer. Ik kan nooit zoveel dubbele of driedubbele bewaren

edit; hahahaha ik krijg alweer een hopscotch. die flavour text ook echt. "it's a long road. Enjoy it." Jup, het is zeker een lange grind voor die kut shotgun

Laatst bewerkt: 23 jul 2015
    nawa en bulletproof010 vinden dit leuk.
  8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Shotgun? Pulse Rifle toch?

9. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dry Rot wil ik hebben, hopscotch is een leuke bonus ;).

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ah, op die manier. Duidelijk.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

hahaha wat :p
    even snel gluren

AnubisNefer, bulletproof010 en Hybrid vinden dit leuk.
  13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Simpel op te lossen dan; Xbone en PS4 krijgen meer space, ouwe-meuk spelers hebben gewoon pech. Moeten ze maar overstappen.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Bungievision denkt daar helaas anders over..

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Destiny developer Bungie has announced an interesting twist to this week’s Trials of Osiris event.

Instead of playing out on just one map all weekend, the event will drop Guardians down into one of the six maps utilised so far – just like in the Elimination playlist.

Hopefully you’ve participated in each weekend event so far, so you’re already aware of the meta on Black Shield, Burning Shrine, Pantheon, The Cauldron, Thieves’ Den and Widow’s Court."

Laatst bewerkt: 24 jul 2015
  16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat is wel Nice. Verder weer een kut weekly update. Binnen een maand een hotfix! Woehoe! Husk of the pit is dan niet meer bugged. Is dat serieus het enige dat veranderd gaat worden tot de ttk? Waarom wordt er geen moeite meer gedaan om nog iets van die laatste paar maanden van year 1 te maken. Iron Banner is het enige special event nowadays en verder verandert er echt niks.

Ziet ernaar uit dat ik lekker wat andere games ga spelen en over een tijd terug kom.

17. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    TRIALS DAY!!:thumbs:

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Trials. Alle. Fucking. Mappen.

O boy

19. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Juist beter vind ik... Alleen jammer dat t nog steeds niet ALLE pvp mappen zijn mja verwacht dat dat vanzelf ook wel gaat komen:cool:

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Yaaaaaaaay....

nawa en AnubisNefer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina