Het schijnt alleen wel dat Live & Reloaded gecensureerd was qua scheldwoorden. Dus dan krijg je de Great Mighty Poo niet in alle glorie te horen en das erg jammer. Dus in die zin is het beter dat we de originele krijgen. Alleen de graphics zijn een heel stuk minder. Wat je helaas ook bij die oudere games gaat krijgen is dat je het niet full screen krijgt, maar een achtergrond foto en dan een 'window' erin met de game zelf. Dus het zijn helaas niet allemaal remasters, maar als dat wel zo was geweest, was het ook geen 30 dollar geworden.
http://www.xboxworld.nl/artikelen/nieuws/rare-replay-gebruikt-backwards-compatible-games/ Da's best wel een naaistreek.
Wat had je dan verwacht? Dat ze iedere game gaan remasteren? Het is gewoon een grappige compilatie met 'ports' (de oude games worden vast ge-emuleerd, dus eigenlijk niet eens een port) en veel extras.
?? Wat maakt het uit of het oude spel via een Emulator draait of niet? Zie niet echt een probleem want de andere games worden toch ook niet grafisch verbeterd?
Het komt gewoon lui over, dat ze nieteens een paar nieuwe lijstjes willen / kunnen maken voor die games. Ze adverteerden ook overal met "10.000 gamerscore in deze game!!", terwijl het dus eigenlijk maar 4000 is. Ik ga 'm nog steeds kopen, daar niet van, beetje jammer alleen.
Dus als de games exact dezelfde achievements zouden hebben, maar die dan unlocken onder een andere naam (Banjo Kazooie RR bijvoorbeeld), zou het dan wel top geweest zijn?
Naja wat ik verwachtte was één lijst van 10.000G, dus ongeveer 300 per game (of whatever). Maar iig een compleet nieuwe lijst ja. Kan er ook niks aan doen, games voelen gewoon 'vers' bij mij als ik er nieuwe achievements voor krijg. Maar ben blijkbaar in de minderheid zo te zien dus laat maar zitten
Precies, Retro Achievements zijn de nieuwe Achievements! Battletoads heeft bijvoorbeeld al lang achievements: http://retroachievements.org/Game/1509
Nee dat niet, maar had het tof gevonden als de N64 games een remaster behandeling hadden gekregen. Dus net zo scherp als BK en BT.
Ik heb de game zojuist binnen! Ik kreeg uiteraard heel veel milestones direct binnen omdat ik zowat alle Rare games op 1000 gamerscore heb gehaald voor de 360.