Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wow, hoe hard hebben zij geprobeerd om deze trailer zo episch en groots mogelijk te maken?

Hunger Games 1 & 2 waren hele toffe popcorn blockbusters, maar Mockingjay Part 1 was slaapverwekkend. Ik hoop dat de enige reden hiervoor is dat ze dat boek hebben opgesplitst.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zeker geen puur actie, middenstuk is flink rustig maar erg vermakelijk met goede humor en prima acteurs.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wat ik van een lezeres hier heb begrepen werden ook de boeken met het deel minder. Deel 3 zat ook vol met actie, dus je kan MJ 2 vol met actie en explosies verwachten.

Denk dat het ongeveer halverwege een Michael Bay film aan zal zitten, en dat is al teveel. Ik ga hem zeker wel zien, maar om dezelfde reden als The Hobbit 3: Het is de laatste. :+

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ik ga t ook kijken maar alleen om die ass van Lawrence te checken

Yellow 13 en L.A. vinden dit leuk.
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Helemaal mee eens. De eerdere films vond ik eigenlijk allemaal wel tof maar dit sloeg nergens op en zag er ook allemaal vrij nep uit. Kan echt alleen het overlijden van Walker bedenken waarom deze filmfinancieel zo goed heeft gecored

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond eerste 3 delen leuk en vanaf 4 vond ik ze ruk. Neppe sfx, domme /onmogelijke explosies etc.
    Gisteravond 7 zitten kijken en als verwacht vond ik deze ook niet best. Erger nog, vond hem tergend slecht.
    Maar goed, zal altijd een groep blijven die dit soort films leuk vinden, simpel popcorn vermaak en zo veel mogelijk actie en explosies.

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Watchmen

Blauwe piemels!

8/10

Sent from my A0001 using Tapatalk

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Toevallig laatst ook voor het eerst gezien.
    Toffe film. Hele stijltje van Zack Snyder was wel weer top. :)

Killamonkey vindt dit leuk.
  9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Furious Seven
    Over de top actie van begin tot eind, uitstekend mee vermaakt. Einde was ook nice gedaan. 9/10 :cool:

Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ook Ant-Man gezien, met een ietwat lange opbouw toch wel een redelijk leuke van Marvel.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Extended of normaal? Vond de langere nog net iets beter.

12. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Extended. Was een lange zit maar het wat het absoluut waard! Een van de beste superhero films die ik heb gezien.

Graveheart vindt dit leuk.
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met de beste muziek.

Graveheart en Killamonkey vinden dit leuk.
  14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Muziek was idd voor mij het enigte hoogtepunt van de film. FIlm staat bij mij echt in de top 10 slechtste films (al heb ik ook helemaal niets met dat genre)

AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    En ontiegelijk saai ook ;-)

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Pfff. Dat je het geen super film vindt OK, maar zo slecht? Heel die flashback sequence tijdens de begrafenis is zo goed!

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is goed gemaakt, maar voor mij persoonlijk zo saai en slaapverwekkend. Ik wil hem echt niet nog een keer zien (heb hem 2x gekeken)

18. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Je kan de film best niks vinden maar een blinde vink kan nog zien dat de film van hoge kwaliteit is. Top tien slechtste films lol...

Hybrid en Tim vinden dit leuk.
  19. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    It Follows

Erg goede horrorfilm. De beschrijving van een soort paranormale STD klonk echt super cheesy en kut, maar één van de betere horrorfilms die ik gezien heb (en ik heb er heeel veeel gekeken). Goed dat ze de irritante trent van jumpscare op jumpscare vermijden en meer focussen op suspense! Echt een enorme meevaller dit, al ging ik er ook niet met de hoogste verwachtingen in.

8/10

Star Trek

Heb eigenlijk helemaal niks met Star Trek maar op aanraden van een vriend toch maar aangezet. Viel me alles mee. Goede mix van humor, actie en verhaal. Die Russische dude was erg grappig imo en Simon Pegg is altijd tof. Snapte waarschijnlijk niet alles subtiliteiten maar heb me er bijzonder goed mee vermaakt. Zo maar eens Into Darkness aangooien :)

7.5/10

Mad Max: Fury Road

Hell Yeah!!! Mad Max is echt puur jeugdsentiment voor mij en Fury Road is echt een prachtige ode/reboot :D Heerlijk combinatie van actie en humor. Tom Hardy uiteraard dope, maar Nux was simpelweg geniaal _O_ Heerlijke rit!

8.5/10

Laatst bewerkt: 26 jul 2015
  20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die vind ik imo iets minder, maar zitten een paar hele sterke stukken met Cumberbatch in. Zeker wel een waardige opvolger.

Volgend jaar word sowieso al dik qua SF en dat begint eind dit jaar al met Force Awakens.

Deel Deze Pagina