[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja smile maar, lucky raspberry dat je bent. "Ooh Nice, is dat wat die dry rot 32?"

PrutserNL en bulletproof010 vinden dit leuk.
  2. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Haha. Ik ben jaloers op je Hopscotch Pilgrim. Ruilen? ;P

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Geen grap dit. 2 strikes later

PrutserNL en bulletproof010 vinden dit leuk.
  4. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    :D

Zo te zien is dat niet meer nodig!!

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Einde was echt awesome haha.

Maddmonkey, Raafie en AnubisNefer vinden dit leuk.
  6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahaha ik hou van die reddit posts over hoe moeilijk trials wel niet is. Die tips dan ook xD speel niet op vrijdag of zaterdag. Gtfo of here mate! Morgen zijn wij er ook gewoon weer op de xbox om je kontje uit mercury te schoppen! Echt een heerlijke gamemode, puur door de "no fucking around" mentaliteit die erbij hoort. Alleen jammer dat @bulletproof010 zo graag mensen boos wilt krijgen door op hun lijken te gaan dansen..

Edit: Boem! sinds de vorige Iron Banana gaan sparen met materialen. Ik heb nu 400 motes, 1000 weapon parts (ziek veel voor mijn doen. Als cadeau kreeg ik zelfs een nagenoeg perfecte party crasher cadeau. Iets waar ik 500 weapon parts aan uitgegeven heb) en nu een bank van 111.500 glimmer. Heerlijk! :D Fuck die glimmer cap. Ik heb mijn eigen vaatje waar ik zo nodig uit zou kunnen tappen voor welke reden dan ook.

Ik denk dat ik nu wel wat kan minderen qua uren :$ Ben ondertussen ook bezig met public event packages. Meer kan ik denk ik niet doen om goed voorbereid te zijn voor TTK :+

Laatst bewerkt: 26 jul 2015
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Heeft er iemand hier toevallig ook zin om morgen (voor de pietje preciesjes vandaag) avond trials met mij te doen? Ik ben 1x flawless gegaan. Ik kan niet echt een chill team vinden via de destiny app. Elke keer is het zo dat ik moet gaan carrien, wat voor mij nog niet bestemd is. Ik haal wel vaak een + k/d, maar mijn teammates zijn vaak nog slechter dan ik, terwijl ik denk ik gewoon een gemiddelde speler ben. Was meer een shotgunner, ben de laatste tijd meer gaan snipen, wat me best bevalt. Dan weet je een beetje wat voor speler ik ben ;) Zou tof zijn als iemand kan helpen.

Laatst bewerkt: 27 jul 2015
  8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zolang de servers niet down zijn en je op de One speelt, sure. Kan je in de middag al online zijn voor wat skirmish/elimination? Dat zou al veel kunnen helpen. Ik ga wel eerst nog @PrutserNL helpen. Vandaag werd t hem namelijk niet

MightyMikeDX en PrutserNL vinden dit leuk.
  9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Was gisteren een aardig drama met die servers. Klote dat @PrutserNL ook niet verder geholpen kon worden.

Normale Crucible was gisteren ook echt niet te harden :mad: Zoveel mensen die gewoon niet kapot gaan. Anyway, vond deze "bowling" actie ook wel leuk;

bulletproof010 vindt dit leuk.
  10. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik en raafie hadde prutser nog ff aan de 5 wins geholpen :p
    Maar wat een drama indd met die servers zeg....|:-

Maddmonkey en Rampage vinden dit leuk.
  11. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Nog bedankt he @bulletproof010 en @Raafie !!
    ging de game gelijk uit, was even vergeten data we in de gamechat zaten:+
    Gebeurde rare dingen gister avond.

Raafie, Maddmonkey en bulletproof010 vinden dit leuk.
  12. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    haha ja ik had mn xbox erna ook gelijk uitgeknalt.. Maar ging opzich wel lekker alleen jammer van die laatste pot mja gebeurde indd vage dingen en volgende x beter :thumbs:
    Wil vnaaf mischien nog ff poging trials doen..

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat lees ik daar nou? Trials!? :eek: Zonder gekkigheid ... dankzij dat Trials ben ik echt veel actiever in PvP. Gisterenavond was alleen onzin. Staat er zo'n Pipo in het andere team bovenaan. Gozer staat achter in de map een beetje te campen en wat je ook deed ... dood ging'tie niet. Wel lekker aan kunnen kloten met andere wapens. The Messenger, MIDA (<3) en Jewel of Osiris (ding heeft een impact, nondeju)

Laat even weten of je eventueel een derde hebt. Wil wel bijspringen mits sherpa @Maddmonkey dat niet al doet.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben ook alleen vanwege trials en IB pvp gaan spelen een paar weken geleden. Vorige week en afgelopen weekend ook echt aan trials begonnen en gister de eerste flawless met veel pijn en moeite binnen geharkt samen met @Maluku-Ak en Chris die niet op xbw zit?

wat me vooral opvalt is hoe enorm mn grimoire score omhoog is gegaan na een paar weken echt wat pvp spelen, zit ineens op 3495 terwijl ik maanden lang rond de 3350 hing en hoeveel extra je ineens voor te spelen hebt qua wapens en armors met leuke perks voor pvp

qua ideale pve gear en wapens was ik eigenlijk al heel lang 'klaar' (dat gaat ook snel natuurlijk, alle goeie raid wapens en een paar Gjallarhorns en je bent eigenlijk op alles voorbereid) , maar nu ik ook pvp speel heb ik weer zoveel om voor te grinden en te rollen en uit te proberen.. En ineens zijn sommige vanguard en factions items (met name gauntlets en helm) ineens niet meer totaal waardeloos

en hoe meer je daar naar gaat kijken hoe perfectionistischer je word qua stats en perks en verschillende setups voor verschillende classes en wapens en hoe kleiner de vault weer gaat lijken :+ Ik kon al mn PvE gear wel prima kwijt maar als daar ook nog IB en Trials setjes en wapens bij moeten passen word het wel weer erg krap

het leek er heel eventjes op dat ik minder Destiny zou gaan spelen toen ik PoE moe begon te worden maar nu ik PvP ontdekt heb kan ik weer maanden vooruit en liggen de andere spellen nog steeds stof te happen.

Dus heb vanmorgen de digitale CE van TTK maar meteen besteld want voorlopig ben ik toch echt nog wel verslaafd

Maddmonkey, bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb een gedeelte VoG set (Titan compleet, Warlock Chest en Gauntlets en m'n Hunter ook een complete set). Crota Gear, Trials of Osiris (behalve de helm op m'n Warlock) en een berg Vanguard/Crucible meuk :+ M'n chars staan bijna vol ... m'n kluis valt mee gelukkig. Benieuwd wat er morgen aangeboden gaat worden met Iron Banner. Als't de Shotgun of Spear is ga ik echt IB doen (ja, dit keer echt @Graveheart).

@Maddmonkey
    Doe jij het zwaard weer voor deze motherfucker?

Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik mis VoG voetjes voor warlock en hunter omdat ik die setjes destijds had verwijderd. CE is compleet , Trials heb ik nu een beginnetje aan gemaakt

maar toch is het nu al vrij krap allemaal. Op Bones of Eao en Necrochasm na heb ik volgens mij alle exotics en dat vreet al een hoop ruimte, maar vooral de hoeveelheid 'interessante' special weapons begint de spuigaten uit te lopen. Meerdere matadors met verschillende rolls , wat leuk gerolde snipers, wat shotguns om nog uit te proberen etc etc. Als straks fusion rifles weer bruikbaar worden word dat helemaal een zootje. En zo'n weekendje trials kost toch zo ongemerkt weer 4 weapon slots en 5 armor slots. het gaat gewoon niet passen allemaal :+

Ik zou wel graag een radegast fury willen van IB deze week , heb al wat andere rockets gerold naar betere perks maar mis toch nog net die echte PvP topper

het is nu echt een wereld van verschil of ik wel of niet switch naar Ghorn voor de heavy round. Met de horn doe ik leuk mee, zonder de horn ben ik kanonnevoer :+

Shotguns en snipers ben ik wel redelijk voorzien

Laatst bewerkt: 27 jul 2015
    bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eens. Dat re-rollen kost een berg motes en Glimmer. Begin onderhand door m'n Shards heen te branden ... :+

Iron Banner wel geprobeerd ... jammer genoeg is het vanwege de lag echt zwaar schijt om te spelen. Als Trials of Osiris dan ook nog is start vrijdag heb je 2 leuke events waar ineens een toename is van mensen met een 56k verbinding. Dat, en lag-switchers.

Ik duim voor een Fellwinter of Spear (leuk voor de collectie) :+

18. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik speel destiny momenteel alleen nog als trials er is:eek: ken weinig zin maken in de andere dingen meer.. Ff soort van pauze tot TTK er is.
    Maar trials blijf gewoon vet om te doen.. De spanning en alles wat erbij komt kijken is gewoon heerlijk! Afgelopen weekend weer 3 x flawless gegaan :cool: maar zoek nog steeds hunter armpjes/helm met increased melee attack:whistle:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon normale PVP spelen. Dan kan de Ash Factory vallen. Die is even goed als de Fury.
    Alleen even goed rollen naar Tripod en Grenades and horseshoes.

20. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Haha wou t net me berricht gaan bewerken om dat ook te zeggen over die ash factory @Hybrid was te snel 8)

Deel Deze Pagina