Ik moet eerlijk zeggen dat ik de site prima vind werken in de Chrome browser op mijn Android telefoon...
Ik vind het ook kortweg uitermate teleustellend dat tapatalk niet meer gebruikt kan worden. De meldingen op mn telefoon/tablet waren juist zo handig die ontvang ik nu niet meer via internetpagina. En fotos plaatsen was ideaal. Als er een andere app is if tapatalk toch weer gaat werken, hoor ik het graag
Heb dat tapatalk wel maar gebruikte het eigenlijk nooit. Xbw forum werkt prima met internet explorer op mijn WP.
Tapatalk zorgt voor ontzettend veel spam dus we waren geforceerd om tijdelijk Tapatalk even uit te schakelen.
Was met de BMW of de Seat/Honda cup volgens mij. Dat ik in de laatste bocht op Silverstone veel te wijd ging
Ik weet er niet precies het fijne van maar er moet bij Tapatalk wat gebeuren om het gat te dichten. Dus dat is afwachten behalve als we wat anders vinden. We hebben nu al een systeem dat spam kan opvangen en in een bak gooit waar wij dan makkelijker naar kunnen kijken. Iets beter te bestrijden maar ik weet niet of Tapatalk daar mee werkt. In ieder geval wordt er aan gewerkt om zowel de spam tegen te gaan en Tapatalk weer te activeren.
Samen met @Divimus , @Remcom00 en een aantal andere NL en BE'ers rijden we mee met het TCONE WTCC kampioenschap in Raceroom. Helaas was ik tijdens race 1 op vakantie maar de prequalifying ging wel al lekker. De beelden van het eerste raceweekend van divisie 1 zijn hier te zien:
Naast het grotere WTCC kampioenschap rijden we ook mee met het kleinere Touring Masters kampioenschap, een competitie met oude (jaren 90) Touring wagens. Vanavond rijden Divimus en ik mee met round 2. De Audi V8 waar ik in rij heeft niet alleen achter maar, door de 4wd, ook voor hoge bandenslijtage en door de vele snelle off-camber bochten op de Sachsenring zullen de banden rond halverwege de races compleet kapot zijn. Dus dat gaan twee leuke races worden! De twee kwalificatiesessies en twee races zijn vanavond vanaf 21:00 hier officieel (met commentaar) live te volgen:
Kunnen jullie een beetje meekomen? Ik heb namelijk geen idee wat ik kan verwachten van Raceroom en of ik wel meteen redelijk kan meekomen met de concurentie.
Nou met de Audi ging het belabberd vandaag, 16e en DNF. 1e race wou de auto, net als bij mijn Audi genoot achter mij, niet van de lijn af. Ging van p11 naar p 15. Terug gevochten naar p12 maar toen de baan af geduwd. Weer naar p15, terug naar p12, fouten gemaakt en toen lang op p15 gereden voor net te worden ingehaald (en weer van de baan af geduwd, maar moet ff replay kijken). Race 2 ging de start geweldig. Van achterin het veld (poep kwali) naar p11. Maar bij de start explodeerde mijn versnellingsbak en was ik de 3e, 4e en 6e gears kwijt. Einde race dus. Zaterdag is het WTCC kampioenschap en daar heb ik veel tijd in gestoken met mijn teamgenoot. In de voorkwalificatie al een 9e plek gepakt en tot nu toe (kijkend naar de leaderboards) staan we er met de setup goed voor. Heb mijn beste rondes niet op de leaderboards gereden om zo onze lijnen geheim te houden maar het wordt erg spannend zaterdag.
Ja, je hebt een scherm waar je dat kan doen. Zowel in trainingsessie als in de kwalificatie kan je het nog aanpassen. De setup word per auto per baan onthouden. Inmiddels ziet het scherm er net iets anders uit, maar het idee is hetzelfde.
Het werkt ook erg fijn moet ik zeggen. Eigenlijk het eerste spel waar ik serieus bezig ben met tunen en het ook goed merk aan de auto. Nog een ander leuk nieuwtje, ook open wheel klasse komt naar RaceRoom (verwachting is volgende maand) . De klasse heet FR2 maar heeft veel weg van de GP2's. Later zullen er meerdere open wheel klasse's volgen.