ik mis VoG voetjes voor warlock en hunter omdat ik die setjes destijds had verwijderd. CE is compleet , Trials heb ik nu een beginnetje aan gemaakt
maar toch is het nu al vrij krap allemaal. Op Bones of Eao en Necrochasm na heb ik volgens mij alle exotics en dat vreet al een hoop ruimte, maar vooral de hoeveelheid 'interessante' special weapons begint de spuigaten uit te lopen. Meerdere matadors met verschillende rolls , wat leuk gerolde snipers, wat shotguns om nog uit te proberen etc etc. Als straks fusion rifles weer bruikbaar worden word dat helemaal een zootje. En zo'n weekendje trials kost toch zo ongemerkt weer 4 weapon slots en 5 armor slots. het gaat gewoon niet passen allemaal
Ik zou wel graag een radegast fury willen van IB deze week , heb al wat andere rockets gerold naar betere perks maar mis toch nog net die echte PvP topper
het is nu echt een wereld van verschil of ik wel of niet switch naar Ghorn voor de heavy round. Met de horn doe ik leuk mee, zonder de horn ben ik kanonnevoer
Shotguns en snipers ben ik wel redelijk voorzien
Laatst bewerkt: 27 jul 2015
bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.