Kon mij niet inhouden en ik heb mij net de limited edition console besteld September wordt eens van mijn duurste maanden ooit.
Zul je waarschijnlijk geen spijt van krijgen. Heb ze tot nu toe allemaal gehad en met allemaal veel plezier gehad.
Precies maar dan fatsoenlijk.. PC staat bij mij weer op marktplaats, het is niet te spelen zoveel bugs zitten er in. Erg jammer want de basis is super..
Ik ontken zeker niet dat er (nog steeds) bugs in pCARS zitten, maar tegelijkertijd zijn we de afgelopen twee maanden intensief tegen elkaar aan het racen met een groepje van XBW. Dus onspeelbaar vind ik het zeker niet. Sterker nog, ik haal erg veel plezier uit.
Nou mee eens hoor. Al eerder gezegd maar na een dagje Forza te hebben gespeeld weet ik wel weer hoe goed Pcars is. Ondanks vervelende bugs.. Man wat rijdt dat lekker..
Ik wel maar ik speel single player offline. Misschien is het online allemaal beter.. En ik ontken ook niet dat het spel ook erg goede eigenschappen heeft maar die wegen op dit moment nog steeds niet op tegen de hoeveelheid bugs die erin zitten.
Ik bijna alleen single player en ook dat bevalt mij heel goed. Maar goed, als je er niet mee kunt leven dan inderdaad beter verkopen. Er zijn teveel leuke games om je te laten weerhouden vanwege een game die je niet zo lekker ligt..
Kun je de verschillende uitvoeringen eigenlijk ook gewoon in de (web)shop kopen? Ik vind er helaas nog niks van.... ☺️
Wel erg toffe cars. Ook veel WTCC & BTCC http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_forza_garage_week_5
Dat is zeker wel gaaf met die touring cars erbij.. Een pre order word wel verleidelijk. Eerst nog even meer nieuws afwachten.
En de volgende rede om FM7 te kopen is uiteraard dynamic weather en day and night cycle! Schreeuwen ze dat weer hoog van de toren. Er moet toch wat overblijven he voor de volgende releases..
Ik zou bij Forza graag wat meer gevoel van de auto hebben. Met Forza 5 zweeft het allemaal wat voor mijn gevoel. Men kan zeggen wat men wil over Pcars maar het rijden in die wagens en het gevoel van bv het wringen van de wagen in de bocht is daar echt wel tip top in orde... Forza blijft toch nog meer een arcade racer. Ook leuk natuurlijk..
Klopt, met Project cars voel je die banden in het asfalt bijten. Dat maakt het ook makkelijker om een auto te besturen omdat de communicatie gewoon beter is!
Ik weet niet of ik Forza 6 ga halen. Project Cars heeft voor mij een andere deur geopend en die bevalt beter. Ik wacht nog even af...
Wat mij betreft maken ze gewoon nog een spin-off serie: Forza Simulation. Minder auto's, meer tracks, en de opties van Project CARS. En dan gewoon ieder jaar een Forza uitbrengen, de ene keer Motorsport, dan Simulation en Horizon. Een gat van twee jaar tussen twee Motorsport delen is sowieso te kort, er zit zo veel content in dat je daar makkelijk drie jaar mee vooruit kan.
Wat me wel irriteert zijn die banden die altijd piepen bij elke lichte stuurbeweging, zelfs als je je auto gewoon even omdraait dan piepen de banden nog. Ze slopen er ook steeds meer opties uit, sinds Forza 5 kun je al helemaal niets meer aanpassen qua geluidsopties en is alles voorgebakken. Ik zou graag zelf de controle hebben over hoe hard het volume van de wind, banden en motor en omgevingsgeluiden is. Maar nee, de developers denken het zelf beter te weten, nou als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat harde gejuich van die tribunes wat nergens voor nodig is als ik gewoon aan het oefenen ben.
Ik ga de game niet halen denk ik, want ik leg dit soort racegames na een tijdje altijd weer weg en er komt al zoveel ander moois. Maar dit ziet er wel sick uit zag, zo dan!