1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heeft met de missies te maken, niet met het ding zelf.
    De Mako zelf is top. Rijd en bestuurd heerlijk.

    De Hammerhead daarintegen (deel 2)...man, dat was een kutding. Kon niks hebben, paar tikken en bam, kapot. Wel leuke missies....

    Leuke discussie ook in deel 3 tussen wat nou de beste is tussen Vega en Cortez in de hangar....leuk gedaan.:cool:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Altijd maar weer proberen die bergen en andere obstakels op te rijden in Mass Effect I. Blij dat ik die game nog hebt. :)
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Als die straks maar te spelen is op de xbox one. Ik heb ze allemaal nog.. Echt wel gaaf die trilogy
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Net weer klaar met een playthrough van deel 3 en blijf nog steeds nieuwe dingen zien.
    Ik wist bijvoorbeeld niet dat je de Saber kon halen op Sanctuary en dat je Cortez in leven kon houden :+

    Erg veel zin in Andromeda en hoop dat ze snel weer met wat nieuwe details komen. In elk geval tof om de Mako te zien en dat de Krogan er weer bij zijn (of in elk geval 1)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Krogan. Wrex meest legendarische opmerking tegen Joker: If I die in here, I will kill him. :lol:
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, als je de genophage cured is het hele sterrenstelsel weer vol met Krogans :+
     
  7. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Zou je dat kunnen overnemen naar de nieuwe game? want een game met of zonder hen is toch een serieuze aanpassing qua verhaal of gameplay niet?
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ga ervan uit dat niks van de trilogie meegaat. Misschien een hint hier en daar naar de eerste trilogie, maar niks spannends.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee inderdaad.. Anders moet je de nieuwe game al beginnen met tal van verschillende opties. Lijkt me ook wat vergezocht..

    Plus ik neem aan dat ze ook een nieuw publiek zullen willen aanspreken.. Als iedereen de 1e 3 delen moet hebben gespeeld om te begrijpen wat er aan de hand is, lopen ze weer een groot deel van de huidige markt mis.

    Ben wel benieuwd naar de uitleg van hoe we in het Andromeda stelsel terecht komen.. En of we dan ook in de Melkweg (of misschien wel op aarde) beginnen.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is toch al een keer gezegd dat het iets losstaand was etc? Kan me zoiets herinneren.
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja is ook zo, maar kan me niet voorstellen dat er geen hints naar de voorgaande delen in zullen zitten..

    Dit is trouwens wel leuk leesvoor.. (let op, dit is 3 maanden geleden al gepost):

    Bron: https://www.reddit.com/r/masseffect/comments/32yzxf/last_month_i_took_a_random_survey_about_mass/

    Ondanks dat een aantal mensen gelijk al BS riepen en dat het onmogelijk zou zijn dat ze voor het Andromeda stelsel zouden kiezen, zijn er toch een aantal dingen bevestigd inmiddels.. Betekent dit dat de rest ook waar kan zijn?

    Hier nog een filmpje waar iemand er voor een deel op ingaat:

     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk eerder zoiets als met de laatste Dragon Age. Dus dat je gewoon zelf de gevolgen kan samenstellen. Ik hoop dat ze dat doen. :9
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Oehhhhh ik kan niet wachten op deze game....
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Oké, zomaar even Mass Effect OST weer opgezet. My emotions... :'-(
    Trailer van Andromeda deed me weinig iig, buiten muziek om. Ik ga gewoon last hebben dat niks de trilogie kan overtreffen, zo'n journey gaat niet meer gemaakt worden. Kan niet. Hahaha.
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nou de Reapers hebben bij elkaar een hoop technology en informatie mee genomen, daar valt vast wel wat uit te halen of recoveren. :eek:

    Ik zag em ook nu pas wist niet eens dat die op E3 geshowed was. :"(

    Wat Yellow zegt dus, met Dragon Age Keep kan je de vorige delen helemaal samen stellen en ook de nieuwste wordt volledig bij gehouden in de Keep.

    Denk wel dat er gevolg en consequenties mee genomen moeten worden. Gezien er N7 soldaten zijn.
    Vooral als synthesis is gekozen dan moet iedereen die uit de melkweg komt half robot half organisch zijn.

    Besides mijn Shepard leefde nog op het eind! Destruction ending was het beste.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Waarom denkt iedereen dat ME:A zich afspeelt na ME3? Het lijkt mij namelijk ontzettend logisch als ME:A gelijktijdig loopt met de gebeurtenissen van de vorige delen. Op deze manier kunnen ze namelijk nog steeds bepaalde dingen van herkenning erin stoppen (N7, Krogan etc.), zonder dat het einde ook maar enigszins invloed heeft.
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Omdat dat zo aangekondigd is. Bovendien bestond in de originele trilogie volgens mij de technologie niet om een ander sterrenstelsel te bereiken.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    So much Interstellar teaser vibe.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Trailer van Jorrie is privé, maar neem aan dat het deze was:
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina