Hoe merk je eigenlijk dat je hem krijgt? Als ik in de system tray op dat icoontje klikt is het nog steeds die promo om de upgrade te reserveren.
Volgens mij bijna alles, althans wat ik lees op verschillende websites. Ik ben hem ook aan het downloaden, momenteel op 51%. Gaat redelijk snel tot nu toe.
Had me een tijd geleden aangemeld voor de automatische update maar vooralsnog gebeurt er niet zoveel. De bovenstaande link werkt bij mij helaas niet, zie dat blauwe schermpje wel maar dat blijft gewoon laden zonder enige melding. Edit: Net nadat ik dit type begint hij te downloaden.
Ook de documenten op c: ? Dat zou wel erg nice zijn ivm vriendin die een drama is qua bestandsbeheer (ondanks aparte data partitie)
Hier ook binnen via het upgrade icoontje rechtsonder.. Complete upgrade nam 1 uur en 5 minuten in beslag. Windows 10 werkt tot nu toe vlot en snel. Wel lijkt het alsof het opstarten meer tijd in beslag neemt ten opzichte van Windows 8.1 Overstap ging in ieder geval vlekkeloos en alle instellingen e.d. bleven behouden. Aangezien ik als eerste mijn zakelijke laptop gedaan heb, kan ik nog niet de Xbox app testen.