1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Note 5. Totaal niet boeiend eigenlijk, gewoon een grote S6 met pennetje. Jammer!
     
  2. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152


    De OnePlus Two kun je nu reserveren:
    https://oneplus.net/invites?kolid=MDLS4Y

    Ja, dat linkje helpt mij om 'm eerder te krijgen en doet voor de rest niemand kwaad. :)
    Ik wacht wel de reviews nog even af. Mocht die tegenvallen, dan geef ik m'n invite tegen die tijd gewoon aan iemand anders.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb nu een One, zie eigenlijk geen reden om nu al een 2 te kopen. Ik wacht nog wel een jaar op de 3 dan :)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Graag ;-)
     
    s4nd3r vindt dit leuk.
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zit sinds deze week ook weer te twijfelen om mijn abonnement te verlengen voor een nieuwe telefoon. Ik betaalde hiervoor altijd 12 euro bij Tele2, maar ik ben mijn telefoon nu wel zat na 2,5 jaar en hij begint echt heel langzaam te worden nu. Een andere provider hoeft voor mij niet zo of er moet er eentje zijn die er echt uitschiet qua prijzen.

    Welke telefoon raden jullie mij aan? Zat zelf aan de Samsung Galaxy S6 te denken. Heb in het verleden een S2 en S3 gehad en eigenlijk altijd wel tevreden geweest over hun telefoons.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Om financiële redenen is een OnePlus one gewoon niet mogelijk voor mij. Dus ik ben nu een beetje aan het kijken, stop ik met Vodafone eind augustus en ga bij Simyo met mijn S4 zitten of blijf ik bij Vodafone en kies een andere telefoon. De Sony Xperia Z3 Compact bijv. Dan zou ik mijn S4 verkopen, die gewoon nog steeds fucking sloom is en daar baal ik best van.

    Derde optie is, gewoon bij andere providers kijken en zien wat ze aanbieden. Wat is een beetje een goede site om alle huidige aanbiedingen te zien met vergelijkingen waar het 't goedkoopst is?
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    OnePlus One. OnePlus Two.

    Sent from my A0001 using Tapatalk
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Z3 compact ben ik al een half jaar zeer tevreden over!
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarom een andere telefoon? S4 is toch meer dan prima?
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Absoluut. Behalve dat hij na de laatste update nog steeds zo traag is, terwijl de update het juist had moeten verbeteren. Dat...en ach een nieuwe foon na twee jaar is niet erg. Gewoon eens iets anders. Wil gewoon een beetje kijken, keuze is nog lang niet gemaakt.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je kan 'm eventueel terugzetten hè.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Of rooten.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Of gelijk CyanogenMod erop zetten.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is absoluut een optie idd nog. Zeker omdat het eind augustus toch twee jaar geleden is. Garantie dus ook weg en kan ik dat best eens gaan proberen.
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zijn jullie trouwens nog van de abonnementen of niet meer? Je hoort toch steeds vaker dat mensen steeds meer kiezen voor simonly en een los toestel kopen.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zelf niet. Met een beetje slim zoeken kun je goede deals vinden die cheaper zijn dan los.
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Naja ik had nu 2 jaar lang maar 12 euro betaalt bij Tele2 met een LG Optimus 4xHD, maar ja hij begint nu echt langzaam te worden en wil eigenlijk toch wel weer naar Samsung of een andere goede. Maarja dan betaal je al gauw weer 30 a 40 euro:+ Lukt wel weer nu ik weer werk heb, maar ik wil ook weer niet teveel kwijt zijn aan een abonnement.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik betaal ook 40 p/m met een Note 4. Onbeperkt bellen en 3gb data. Aangezien ik geen vaste telefoonlijn heb vind ik dat een prima deal. De Note 4 was toen €700 los.
     
  20. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Tegenwoordig hebben ze sim only's zo geprijsd, dat het eigenlijk niet meer uit maakt of je het toestel los koopt of een abbonement neemt. Ik betaal nu 15 euro voor 150 minuten/sms en 1gb. 1GB wel net te weinig, maar geen zin om 20,- neer te leggen voor 2gb.

    Ga maar eens kijken als de iPhone 6S uitkomt, loop nu nog met een 4S en zou wel een groter scherm willen.
     

Deel Deze Pagina