Einde derde seizoen
Een superseizoen! Net aan plek 6 gehaald wat recht geeft op de Europa League. Wat sinds 1975/1976 niet meer is gebeurt.
Wedstrijden
Opvallende statistieken
Richairo Zivkovic heeft echt een topseizoen gedraaid, zeker als 20 jarig ventje. Hij speelde niet alles, wisselde soms af met Mason Bennett die het ook uitstekend heeft gedaan.
Groeibriljant Tielemans, sterk eerste seizoen. Veel assists uit vrije trappen en corners ook.
Gabriel Torje, die ik voor een hele goedkope prijs heb binnengehaald deed het ook uitstekend. Had hem eigenlijk alleen gekocht omdat ik echt een extra flankspeler moest hebben. Hij heeft me erg positief verrast zoals je kunt zien haha. Heb hem wel moeten verkopen omdat ik wat geld moest hebben.. later meer.
Datzelfde geldt voor Sinclair, die als gratis aankoop het erg goed heeft gedaan.
Overzicht team statistieken en individueel
Opvallende uitslagen
Bam!
M
Nieuwe seizoen!
Nieuwe assistent, best aardige stats ook
Transfers!
Zoals je kunt zien heb ik met weinig geld aardige spelers binnen gehaald!
Giannelli Imbula: Presteerde zeer constant bij zijn vorige club getuige de gemiddelde rating van 7.45 in zijn laatste seizoen bij Lille. Een middenvelder met goede passing, techniek en kan ook als linksback uit te voeten.
Eliaquim Mangala: Mocht vertrekken van Man City. 6.25m. Koopje!
Lucas Moura: 4,8m. Nog een koopje! Tot nu toe een top aankoop geweest! Eindelijk z'n draai te pakken.
Rabiot: 2.3m. Voorlopig moet hij het doen met een reserverol maar kon hem niet laten liggen voor deze prijs.
Lima: Talentvolle keeper van Palmeiras overgenomen voor de toekomst, regen.
Jesé: gratis! Maar moet helaas nog wennen denk ik aan de speelstijl, valt nog een beetje tegen.
Loting Europa League
Groepwinst
Goed. Al al met een geslaagd derde seizoen en tot nu toe een wisselend vierde seizoen. Sta nu 8'ste maar heb vooral in het begin veel onnodig puntverlies geleden. Nu is de wintertransferperiode aangebroken dus ik ga eens kijken wat ik daarmee kan doen..