@thiez gisteren in de Iron Banner; "Nee. Ik kan echt niet 3 kills hebben over een hele game. Ik had ZEKER 5 kills gemaakt met mijn Rocket Launcher. De game liegt!"
Easy. Zoals gezegd: class item, shader en Emblem dragen. Buff kopen voor 1 mote en elke dag een uurtje ofzo spelen. Desnoods speel je alleen zondag en maandag. Dan haal je het ook nog met gemak.
Ok. Dat de Iron Banner veranderd was na HoW wist ik. Veel minder "grindy"... maar dat alle wapens kunnen droppen is nieuw. Dacht dat alleen voorgaande wapens (LMG en Pulse) in de drop-table zaten.
Ga zo ook maar weer als lokaas rond lopen in Iron Banner Ik moet wel zeggen dat sommige wapens je wel erg snel neerleggen. Ik moet maar eens wat betere shit gaan vinden.
Moet het eerst zien, dan geloven. Jolder's Hammer, Radegast's Fury zijn gesignaleerd. Lees hier en daar wat over andere wapens. Zou het zelf wel beter vinden als alle wapens zouden droppen Blijkbaar dropt alles sinds "een" update? https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/38a7ua/sga_felwinters_lie_and_radegasts_fury_are/ Ach, morgenavond weer IB. Goal is toch om Rank 5 te worden ... op één char
Yup, Skorri zojuist bij mij gevallen. Maar ik wil een Ash Factory.... ;-) Wel een paar nare laggers terwijl ze goede verbinding hebben. 3 a 4 heads hots met Praedthys Revenge overleven ze met gemak.
Probleem bij fusions nu is het hoge hit en miss gehalte. Ene potje vlam je en die erna schiet je nog mis van een halve meter afstand.
Klopt. Zie de Fusion Rifles sinds de laatste weapon-nerf/buff echt amper in de Crucible. Dus vond dit filmpje wel geestig. Zal vast een week of 9 geduurd hebben dit. Accuraat moet je idd wel zijn ja. Zie je in het filmpje ook. Van dichtbij gewoon keihard missen ... om hem vervolgens vanaf 30 meter om te leggen
Inderdaad. Goeie zet. Helaas zullen er altijd cheaters blijven. Had liever gezien dat Bungie de verschrikkelijke lag zou erkennen en daar is wat aan zou doen.
Gisteren scheen Bungie tijdens een stream met Dames of Destiny constant uit de game geknald te worden Ze hebben zelfs de stream verwijderd hahaha
Wat is er steeds met die "left your current fireteam and return to orbit" message. Net alleen bezig met IB bijna klaar en dan bam. Terug naar Orbit met alleen die foutmelding.