Tja het is een levende game. Zonder dlc is het denk ik heel snel saai. Dan lijkt 10 euro misschien een mooie deal, maar met alleen de base game ben je er nog niet
Net Battlefield 4 Premium Edition opgepikt bij de Intertoys voor €19,99! Bevat de game, alle vijf DLC pakketten, een fysieke dogtag (x2) en een ingame dogtag reward. Dus check even je lokale Intertoys. Twijfel alleen nu wel of ik 'm zelf ga spelen of doorverkopen, aangezien ik de game al eerder in bezit had (minus de DLC). Vind het leuker om met anderen te spelen die ook die maps hebben.
Summer Sale: https://store.playstation.com/#!/nl-nl/ps4-/cid=STORE-MSF75508-SUMMERSALE15_PS4 O.a. Mortal Kombat X met Season Pass voor 49,49 euro, koopje.
WTF . als je de ps4 opstart en je gaat naar de store en dan naar die zomeraanbiedingen , en dan doe je bijvoorbeeld MADDEN 15 of NHL 15 of THIEF . dan staat er dus bijvoorbeeld bij madden . 20 procent korting , dan klik je erop dan krijg je te zien dat de game 15,99 kost en dat hij 19,99 was . maar daar boven staat in het geel .. voor ps plus leden betaalt je 8 euro ... je kan de game niet toevoegen aan het winkelwagentje via die 8 euro maar wel via die 15,99 . playstation net gebeld en heb de foto,s door gestuurd naar playstation . trouwens , als je dit opzoekt op google en dan de website van de ps store is de prijs alleen 15,99 te zien . en is die 8 euro nergens te bekennen .
Viel mij ook op ja, maar heb Madden 15 toch maar voor die 16 euro gekocht. En ik hou niet eens van American Football. :')
Ik hou sowieso van sportgames en deze is flink uitgebreid en heeft een be the player career mode, daar vermaak ik me vast heel wat uren mee.
Ik zie CoD: Advanced warfare voor 41,50 erop staan voor ps plus users... Maar zodra ik er op klik staat er gewoon 69,99( ik ben wel gewoon ps plus user)
Bij de mediamarkt is er weer een 3=2 actie op games/cds/dvds/blu-rays Preorders zijn uitgesloten van de actie. Goedkoopste artikel is gratis
DriveClub + Season Pass nu in de store voor 19,99 voor Plus leden. Dat is het beste koopje van deze generatie. Heb je DC al maar de season pass nog niet? Die kost nu 12,99.
Hm als ik nu online kijk staat ie weer op 12 euro. Prima deal! https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/rayman-legends/cid=EP0001-CUSA00031_00-RAYMANLEGENDS001