Oh god. Windows 10 geïnstalleerd op mijn laptop vanaf Windows 7, echter krijg ik allerlei problemen. De laptop is nu echt niet werkbaar...
Ten eerste, ik kan geen 1 nieuwe app opstarten en als ik de store wil openen, dan krijg ik deze foutmelding: 'Kan element niet vinden'. Met als titel 'Explore.EXE'.
Tweede probleem is dat ik ook niet bij mijn instellingen en accountinstellingen kan komen.
Derde probleem is dat ik constant foutmeldingen van bepaald Lenovo (mijn laptop merk) programma's krijg bij het opnieuw opstarten. Hierin staan gekke Chinese tekens.
Laatste probleem is dat het lijkt alsof mijn toetsenbord/laptop om de circa 4 seconden freezed voor 1 seconde waardoor ik even niet kan typen of met mijn muis kan scrollen. Daardoor was het al aardig lastig dit hele bericht te typen.
Ik kan eigenlijk nog niks op internet vinden hoe dit te verhelpen is. Ik ben zelf niet echt een wizzkid, dus ik zal het zeer appreciëren als iemand me kan helpen. Eventueel als laatst een methode om terug te gaan naar Windows 7.
EDIT: Eigenlijk merk ik dat ik alleen Excel, Word etc. kan openen en andere browsers die ik al had geïnstalleerd: Mozilla Firefox en Google Chrome. Microsoft Edge werkt bijvoorbeeld weer niet. Ook kan ik geen afbeeldingen en filmpjes etc. openen...
Laatst bewerkt: 31 jul 2015