Info komt Marcin Momot op het officiƫle CDPR forum van The Witcher, dus het is al daadwerkelijk bekend gemaakt. Had ik er misschien even bij moeten vermelden
Ah, ok. Duidelijk dus. Armor en wapens blijven, samen met Alchemy recepten. Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat alle recepten blijven. Zou beetje raar zijn als daar onderscheid in gemaakt word.
Voor degene die, net als ik, de Gwent kaarten compleet willen hebben. http://gwentcards.com Ga zo zelf even proberen, wie weet is 't wat.
Nou dat heb ik dus ook. Ik had beide systemen en op beide the witcher en ik vind hem op de xbone ook mooier/kleurrijker. maar dat heb ik wel met meer games gezien. Lijkt wel of er een mooiere kleurfilter gebruikt wordt of zoiets
Misschien voortaan je Xbox-bril even afzetten wanneer je de PS4 gebruikt. Nee, maar ff serieus. Verbaas me daar eigenlijk een beetje over, heb sinds de release overal gelezen dat de PS4 versie ietsjes beter is. Heb hem (nog) niet gespeelt op de Xbone, dus kan het ook niet vergelijken.
Haha zal ik doen... . Gozer welke bril? Ik heb beide systemen en ik beaam eigenlijk wat een eerdere gebruiker op dit forum aangeeft. Wellicht is het een kwestie van smaak. Maar hoewel de resolutie op de ps4 vaak hoger is vind ik de games op mijn one vaak mooier ogen. Srry.
Gewoon een geintje kerel. Heb zelf ook beide systemen, maar is mij eerlijk gezegd nog nooit opgevallen. Andersom trouwens ook niet, vind de PS4 ook niet kleurrijker ogen dan de Xbone.
Misschien moet ik dan toch eens een brilletje kopen . Aan de andere kant al zou het een placebo effect zijn.. ik heb er veel plezier van. hahahaha.
Had gisteren een lelijke bug... kon niet meer saven en had tussendoor ook checkpoints/autosave. Kon zo weer een half uur opnieuw doen.