[XOne] World of Tanks

Discussie in 'Games' gestart door Beltoni, 31 jul 2015.

1. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117

World of Tanks, het wereldwijde online multiplayerfenomeen met tankveldslagen uit de helft van de 20e eeuw, is uit op de Xbox One. World of Tanks is op maat gemaakt voor Xbox, met de mogelijkheid om tussen platforms te spelen, met uiterst realistische voertuigen en locaties. De spelers besturen de zwaarste tanks uit de geschiedenis en voelen als nooit tevoren de intensiteit van een tankoorlog op hun console.

Het leek mij leuk om een plekje op dit forum te reserveren voor het uitwisselen van tips en trick. Ook kunnen we hier een leuk XBW platoon vormen. WoT moet natuurlijk met een groepje gespeeld worden.

Ga nu schaamteloos wat mensen uit mijn vriendenlijst taggen die dit spel spelen om het topic een beetje op gang te helpen :)
    ( @HRT WietHoK NL / @asjemenou75 / @Racerblade01 / @X-Junk / @sv3nnie / @ColdzeroNL / @Rossi46 & @DutchOwnage moeten ook maar eens beginnen)

XBW Platoon:
    • Beltoon

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  2. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Het is idd wel een leuke game maar heb nog veel te leren hahaha en vooral wennen aan besturing

3. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik zit ook maar te kloten. Begin het wel een beetje te begrijpen maar rijd nog steeds in een kut tank rond. Racerblade heeft het wel vaker gespeeld, die kan ons vast wel at tips geven.

4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb het wel redelijk veel op de 360 gespeeld. Zitten nu wel meer steden maps in en die liggen mij totaal niet. Vooral in het begin is het belangrijk om niet te rushen, zeker als je niet in een medium of zware tank rijdt. Probeer ook om bij een groepje te blijven van min 2-3 man, vandaar dat een platoon wel handig is. Ik vind zelf de tankdestroyer een fijne klasse omdat die redelijk stabiel richten ook over langere afstand, nadeel is wel dat je relatief weinig armour hebt.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Is dit F2P ofzo? Bestaat volgens mij al wat langer op de PC en X360 maar verder nooit echt iets van gehoord of gezien.

6. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja daar ben ik ook al achter gekomen. Het is wel chill om mensen gelijk te spotten maar je maakt het jezelf erg lastig. Heb tijdens de bèta mijn free coins uitgegeven volgens mij, dat was ook niet zo slim...

Wat ik overigens niet snap, je hebt een bepaald aantal slots. Elke keer als je een nieuwe tank koopt dan moet je dus een andere verkopen? Heb nu maar voor een Duitse tank gekozen om uiteindelijk te eindigen bij Leopard. Heb er de ballen verstand van maar volgens mij was dat vroeger wel een bazen tank.

Het is inderdaad F2P. Bestaat volgens mij al 4/5 jaar, eerst op PC daarna naar X360. Het is sinds de 29e dus ook uit voor de XB1.

7. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Misschien ook wel leuk om even te vermelden: het is de eerste titel die cross-play tussen 360 en One ondersteunt. ;)

8. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    @Beltoni je kan ook nieuwe slots kopen. Ik heb zelf 6-7 slots geloof ik. Had op de 360 wat extra slots gekocht met gold. Volgens mij kan je ook xp converteren naar andere currency zodat je die kan kopen zonder geld uit te geven.

9. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Het is idd wel een game die je niet alleen moet doen.. als groepje is leuker :+

10. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Nee, helaas niet. Je kan Tank XP converteren naar Free XP, maar dat kost goud, en goud kost weer geld.

11. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Das dan wel weer balen.. heb wel een lvl 5 premium tank.. maar ik zal toch in die kleine slappe tanks moeten beginnen anders kom ik nog niet verder hahaha

12. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Die heavy tank die ik gisteren had gekocht was helemaal waardeloos. Dat is denk ik meer een close quarter bakkie. De kogels vlogen alle kanten op behalve de goede maar hij had ook een bizar korte loop.

Gisteren helaas maar een paar potjes gespeeld maar een van die potjes ging wel erg lekker. 8000 xp in een enkel potje, dat was me nog niet gelukt.

13. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Het is een pay2win spel, totaal niet interessant imo

14. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Hahaha lekker hoor.. ik klooi nog steeds maar wat raak.. heb bijna me eerste leopard tank :+

Racerblade01 vindt dit leuk.
  15. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Hoeft niet perse.. maatje van mij heeft lvl 9 tanks zonder maar een euro uit te geven aan de game. Ik heb daarin tegen omdat ik net begonnen ben voor 12 euro 30 dagen premium gehaald.. gaat de xp toch ff wat sneller en vanaf een lvl 5 tank speeld wel leuker

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Jongens, ga lekker World of Warships spelen op de PC. Dat is gratis zat te doen, als je goed omgaat met de voorraden en XP die je behaald tijdens het levelen. Inmiddels zit ik bijna bij Tier 4 en heb nog geen cent uitgegeven aan de game.

World of Tanks is bij mij ook een tijdlang echt verslavend geweest, maar je moet wel oppassen dat je niet te snel teveel uitgeeft. Dit is nogal makkelijk als je een Tier 8 Chinese Heavy hebt die gewoon één van de beste tanks in de game is. Premium, kon hem gelukkig kopen met aardige korting. Helaas geven ze te weinig tanks gratis weg, laat staan goede.

17. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Als je ook maar een half procent voordeel kan behalen tegenover andere spelers door te betalen in een F2P game dan vind ik het zonder uitzondering een kudtspel wat geen bestaansrecht heeft.

18. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Voor een gratis game maakt het me zo heel af en toe niets uit.. of ik nou een game in de winkel koop en daar nog eens dlc voor moet kopen of nu ook keer een paar euro in een opzich wel leuke free game stop.. voor mij is net een dlc kopen.. nu zit er paar euro in me game idd.. maar goed welke free game die niet met deals with gold uit komt is geen pay2win.. kijk bv na neverwinter

Beltoni vindt dit leuk.
  19. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zitten we met een groepje, komen we alleen maar tegen high tier tanks en gaat het verschrikkelijk kut. Ga ik in mijn eentje ben ik de hele tijd de hoogste tier tank.

Gelukkig ging het laatste potje nog even lekker. Zaten op een eiland en begonnen aan de hoge kant, iedereen ging rechts en ik stond alleen de linkerkant te verdedigen. Houd ik 5 tanks tegen waarvan er 1 helaas nog weg kan komen. Dan is het gelijk een veel leuker potje :D

20. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik merk precies hetzelfde, als ik alleen zit win ik veel vaker. Ik vind het leuk met jullie te spelen voor de gezelligheid, maar de gameplay wordt er echt een stuk minder van.

Deel Deze Pagina