[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar de vraag is...wanneer is F3 backwards compatible? :)

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Lijkt me wel, anders maak je mensen blij met een dode mus.

4. JamuellAble

JamuellAble New Member

Leuk Bevonden:
    9
    Als dat een paar maanden vóór de release van fallout 4 kan... :)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.telegraph.co.uk/technolo...s-Todd-Howard-on-building-the-apocalypse.html

Over dialogen, gunplay, crafting en mods.

Klinkt interessant over de dialogen. Ik hoop gewoon dat NPC's qua stem nu een keer wat meer gevarieerder zijn. Kijk naar Skyrim, de dude die je tegenkomt in de eerste intro dungeon, is dezelfde dude als de blacksmith in Riverwood en vele andere plekken, qua stem. Beter veranderen ze dat een keer.

6. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Meh zie ik niet gebeuren om eerlijk te zijn, en zeker niet als er nog meer NPC's in de wereld zijn dan de games voorheen. Hell in de trailer hoorde ik al een stem die ook in Fallout 3 zat:+

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha, ja maar dat is Ron Perlman. Maar inderdaad, er komen nog meer NPC's in, dus zal wel niet. Witcher 3 heeft dit wel redelijk goed voor elkaar vind ik. Pas na een flinke tijd hoorde ik een stem die ik al eerder had gehoord.

8. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ja duh dat is die war, war never changes, maar ik bedoelde een echte NPC:+ Diegene die aanbelt aan de deur is ook iemand die je vaak hoorde in Fallout 3.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah ok man. Dat was me niet eens opgevallen. De kans is aardig groot dat we het nog steeds zullen krijgen denk ik.

Gameplay video vrijgegeven door Bethesda. Nu met geluid en zonder Todd Howard.

Laatst bewerkt: 17 jul 2015
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nice en Deathclaws zijn nog te verslaan ook. :+:rolleyes:

11. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222

Wow:cool:

Wel alleen voor de PC, maar zou dit wel willen hebben hoor.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Morgen is die Fallout 4 panel bij Quakecon. Morgen ook nieuwe footage las ik. Yay!

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Pff, niet eens FO4 erbij.

14. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Behind Closed Doors volgens mij wat betreft nieuwe gameplay.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad man, ik las het ook. Panel wordt niet gestreamed en dus krijgen we niets te zien. De game is ook bij Gamescom, maar of dat alleen op de business vloer en/of normale vloer is, is onbekend. Ah dan maar geen beelden, 10 november spelen we hem. :)

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Er is ruimte over in de collectie om Fallout 4 tussen te stoppen. ;)
    Collectie zelf is trouwens best goedkoop.

17. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Idd, 50 euro voor die box valt me heel erg mee. Er gaan geruchten over consoleversies dus mocht je daarop wachten zou ik nog heel even geduld hebben.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    • Mr. Handy’s internals have been modeled, as you can see his parts if he’s destroyed.
    • A large number (over 1,000) of character names have been recorded, and will be spoken, including “fuckface.”
    • The dog “Dogmeat” in the game is modeled after “River,” belonging to the the Lead Level Designer.
    • Preston Garvey is the Leader of the Commonwealth Minute men. He leads only five men.
    • One of the environments of the game is Diamond City, built in the ruins of Fenway Park (the stadium of the Boston Red Sox).
    • Preston Garvey can be a companion, alongside the female Piper, Dogmeat and Mr. Handy. There will be twelve different companions in the game.
    • Companions can be romanced regardless of gender.
    • The terminal hacking and lock picking systems are included in the game.
    • The strength stat will allow the player to carry more items.
    • A series of videos will be released showcasing each stat.
    • There are perks, chosen by the S.P.E.C.I.A.L. menu (that looks like a poster), and you can pick one every time you level up.
    • More environments of the game are the town of Lexington, the Corvega power plant.
    • The laser musket reloads after each shot by cranking a lever on the side.
    • There are battles between different NPC factions, and the player can stand back and let them kill each other or intervene.
    • The Fallout Brotherhood power armor is back, alongside the Fat Man launcher. There are also airships. The Fat Man was used in the demo to blow up a Behemoth mutant.
    • Gore is included, and heads can be blown up.
    Over die skills....

It looks like skills are still in, but they have set ranks instead of being out of 100.
    You probably get the option to increase the ranks of one or two skills everytime you level up.

Laatst bewerkt: 24 jul 2015
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    You can play Fallout 4 for 400 hours without seeing everything

"That’s almost unheard of, but according to Bethesda’s lead producer Jeff Gardiner it is true of Fallout 4. Speaking to OXM, Jeff had this to say."

Originally Posted by Jeff Gardiner

I’ve played the game for probably 400 hours, and I’m still finding stuff that I haven’t seen.

http://www.gamespresso.com/2015/07/...ut-4-for-400-hours-without-seeing-everything/

M.a.w. er valt genoeg te zien en doen in die game, what else is new? :p

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fallout 3 had ondergronds ook altijd wel een gangetje van je nog niet gezien had. In Washington zat volgens mij ook een verborgen vault ergens in de metro, maar weet dat niet zeker.

Zoveel zin in deze game, en het zal één van de weinige zijn die ik dit najaar ga halen.

Deel Deze Pagina