[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja man, gaat echt gekkenwerk worden. Eerst een heel tijdje spenderen aan het maken van een cool personage en dit keer kun je echt veel doen daar. Dan van alles een beetje uitproberen. Ik denk dat we hier nog veel meer uren in gaan gooien, vanwege de nieuwe customisation features van wapens, gebouwen, etc. Ben benieuwd of het verhaal dit keer wel wat beter is uitgewerkt en de quests van het verhaal ook. Want in Fallout 3 ging het mij echt om die side quests. Mja...elke Bethesda Game Studios game eigenlijk.

2. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Oblivion? Die main quest vond ik zelf de beste van de Bethesda games die ik tot nu toe heb gespeeld.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm....Oblivion idd misschien nog wel. Maar de side quests van Fallout 3 en Skyrim waren allemaal beter dan de main vond ik.

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb Fallout 3 eens geprobeerd op de 360, maar kon er totaal niet inkomen.
    Nu ik de beelden van Fallout 4 zie, wil ik toch nog weer een poging gaan doen als ie uitkomt. :)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fallout 3 heeft ook een lange tijd nodig om echt in te komen, deels om het verhaal.

Wacht maar tot je in Rivet City bent voor de eerste keer, dan begint het echt leuk te worden, ook vanwege de handel en quests daar. ;)

Stimpacks heaven Rivet City! Rivet City is je medicijn tegen Deathclaws. :D

6. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Fallout 3 was awesome vanaf minuut 1

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Alleen die trut van een vriendin niet na de verhaallijn. :mad:

8. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik moest toen die uitkwam ook wennen hoor. Vond het in het begin maar vaag (omdat ik toen eigenlijk geen RPG's speelde), maar toch snel een goede 2e kans gegeven en toen werd het zeker wel 1 van de beste games voor mij:)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het ook vanaf de eerste minuut al geweldig. Dat je als klein kereltje begint, je vader erbij. Hele sfeer, alles.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, lekker uit de box breken. Hoe dat bijbel citaat ook nog belangrijk werd, en je dat als klein kind al uitgelegd kreeg. _O_

Heel sterk vader en zoon stuk. _O_

11. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  13. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    WTF eerst stond die op 35 euro, dan weer op 23 euro en nu weer op 35 euro. WTF Bol wees eens duidelijk:confused:

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nog niets van Fallout 4 tijdens GC he? Hopelijk komt er nog iets, anything :D

15. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ja behind closed doorso_O Wij gaan sowieso niks zien.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nah inderdaad man. No way dat ze een speelbare versie neerzetten op de normale beursvloer.

Is het al 10 november?

Oh toch iets over Fallout 4

http://www.vg247.com/2015/08/05/fallout-4-looks-more-and-more-like-a-recycled-fallout-3/

De game lijkt dus heel erg op Fallout 3, ik zie daar niks mis mee. Maar wel tot zekere hoogte, want recycled shit zou jammer zijn.

Aan de andere kant....BGS heeft nog geen teleurstellende game gemaakt sinds Morrowind, dus ik zie dat nu ook echt niet gebeuren.

Laatst bewerkt: 5 aug 2015
  17. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Prijzen bij Bol zijn vaak gelinkt aan andere sites en veranderen dan automatisch mee

18. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Pfff lekker dan:+

Ach ondanks dat ik Fallout 3 nu echt heb laten liggen, kan ik het spel nog steeds met volop plezier spelen als ik wil. Wel met mods dan, maar toch gaat het me nog steeds niet vervelen.
    Maar toch is het wel een klein beetje jammer om dit te lezen.

Aan de andere kant komen er later ook weer mods. Dus die zullen het spel ook weer heel anders maken en heel anders laten aanvoelen.

Ach maakt me ook niet uit:+. Heb voor Fallout altijd wel meer over om uit te geven:) Was alleen een beetje onduidelijk met de prijs.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt meer een beetje een ondankbaar iemand te zijn...dit ook:

"whole presentation felt a little flat at Gamescom today. We were ushered into a dark room with no real ceremony and watched all of this from a pre-recorded video with a 4-5 minute voice over from Todd Howard. After fifteen minutes it was over and we were ushered out with no chance for follow up questions or anything other than a polite “hope you enjoyed it, thanks for coming”. If the people making and publishing this seem like they’re just going through the motions, how can they expect us to get excited? I’m not a fan of the over-the-top marketing presentation, but a little fizz would have gone a long way."

Wat had hij verwacht..een speciale VIP behandeling ofzo? Gasten krijgen constant media binnen.

20. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Hopelijk maken ze FO3 en FO3 Vegas snel BC.
    Aardig hyped voor deze game ^^

Deel Deze Pagina