1.59.6xx met de Aston, moet nog ff screenshot plaatsen. Gaat steeds sneller en beter. Ik moet alleen nog de laatste chicane iets beter nemen. Bij de vorige best time was de data van de ghost weg en zag ik de ghost van de hotlap niet meer. Net als de tijd van Beltoon met de formule C op de screenshot hierboven. Hoe komt dit?
Soms wordt de ghost data niet goed bewaard, om welke reden is mij ook niet duidelijk. Connectie problemen denk ik of server problemen. Als de data niet goed is opgeslagen ontbreekt het gear tekentje in de Ghost data kolom. Goed dat je me waarschuwt voor je vorderingen dan kan ik mijn tijd nog wat aanscherpen. 1.59.294 nu als ik het goed heb. Kijken of we op de 1.58.xxx kunnen komen. Loyyall tijd voor sakito staat ook niet correct op die screenshot. Lijkt of er tijden verdwenen zijn.
Door de nieuwe track limits zijn sommige tijden nu ook onhaalbaar geworden volgens mij. Had eigenlijk verwacht dat SMS de leaderboards zou clearen...
Dat had ik idd ook wel gehoopt jah.. miss doen ze dat nog.. zijn opzich wel veel tijden die na gekeken moeten worden door SMS
Ik ben klaar met Project Cars: Vakantie komt eraan, steeds valt de FFB weg en de tijden zijn af en toe ook vreemd/worden niet juist opgeslagen of weergegeven etc en te ruime track limits. Ook ben ik opeens al mijn tunes kwijt, kortom het is genoeg geweest met deze game. Dit was het laatste voor mij in Project cars, tot Forza 6 jongens.
@loyallronin Ik heb gisteren Forza 6 gespeeld en het speelt geweldig, auto's meer grip met insturen en stready framerate, jaggies zijn amper meer aanwezig. Ik ga Forza dan ook zeker halen
Dit is fantastisch nieuws. hebben ze nog wat info gegeven over transferen van vinyl-layergroepen uit Forza 5 naar forza 6. Heb je met een controller of met een stuurtje gereden?
Naar die info heb ik niet geïnformeerd. Ik heb met elite controller gespeeld, ze hebben alleen op de gamescom vloer stuurtje met 3 schermen en dit was op fanfest, ik vroeg of dat in de toekomst ook op de one kan met 3 schermen aan Alan hartman en die knikte ja. Maar ik merkte duidelijk verbetering ten opzichte van deel 5 dus ik haal hem sowieso
Is de feeling van de wagen op de weg een beetje vergelijkbaar met Pcars? Of is het nog steeds zweven over de weg? Ik ben ook erg benieuwd naar deze game daar Pcars nog steeds bagger is.. Rijdt prima zoals iedereen weet maar de game is verre van af..
Ik ga lekker pre orderen. Afgezien dat de Forza 6 beter zal zijn dan 5, denk ik dat de upgrade naar Windows 10 op de Xbox one de game alleen maar beter laat draaien.
Het weg gedrag met de auto's vond ik een stuk minder in forza 5, naar wat ik Dinsdag heb gespeeld in Forza 6 vind ik het echt stuk beter aanvoelen (met controller gespeeld) als ik wilde insturen dan deed de auto dat daadwerkelijk ook met veel meer grip leek het wel. De auto's waar ik in heb gereden zijn nieuwe Ford GT/Lambo/AudiTT. Ik heb dit ook aangekaart bij Alan Hartman en hij vertelde dat het voornamelijk komt omdat ze het banden model flink aangepakt/verbeterd hebben. Ik vertelde ook dat de build die ze daar hadden er fantastisch uitzag en dat de Framerate erg solide was waarop hij antwoorde dat dit nog een best oude build was en dat ze het ondertussen nog verbeterd hadden en nog steeds eraan werken om het NOG mooier/soepeler te maken.
Ah ok. Thanks voor de reply.. Dat stemt mij vrolijk. Niet dat ik 47000000 auto,s in een game hoef maar een game die goed voelt met rijden en zonder al te veel bugs en een Career mode die wel werkt, is voor mij toch wel een vereiste.
Als er echt een merkbaar verschil zat tussen die twee builds hadden ze die laatste build er wel neergezet. Sowieso ben je in de laatste maand van ontwikkeling niet bezig met het visuele aspect, lijkt me. Tenzij je Slightly Mad Studios heet natuurlijk.
Laat voorop staan dat deze build er al erg goed uitzag zonder Framerate problemen, dus als het dan nog beter zou worden is dat alleen maar mooi. SMS is something else haha.