1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Running] Project Cars - TIME ATTACK

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 16 mei 2015.

  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    1.59.6xx met de Aston, moet nog ff screenshot plaatsen.
    Gaat steeds sneller en beter. Ik moet alleen nog de laatste chicane iets beter nemen.
    Bij de vorige best time was de data van de ghost weg en zag ik de ghost van de hotlap niet meer.
    Net als de tijd van Beltoon met de formule C op de screenshot hierboven. Hoe komt dit?
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2015
  2. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Soms wordt de ghost data niet goed bewaard, om welke reden is mij ook niet duidelijk.
    Connectie problemen denk ik of server problemen.
    Als de data niet goed is opgeslagen ontbreekt het gear tekentje in de Ghost data kolom.

    Goed dat je me waarschuwt voor je vorderingen dan kan ik mijn tijd nog wat aanscherpen.
    1.59.294 nu als ik het goed heb.
    Kijken of we op de 1.58.xxx kunnen komen.:)

    Loyyall tijd voor sakito staat ook niet correct op die screenshot.
    Lijkt of er tijden verdwenen zijn.
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Door de nieuwe track limits zijn sommige tijden nu ook onhaalbaar geworden volgens mij. Had eigenlijk verwacht dat SMS de leaderboards zou clearen...
     
  4. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Dat had ik idd ook wel gehoopt jah.. miss doen ze dat nog.. zijn opzich wel veel tijden die na gekeken moeten worden door SMS
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ben klaar met Project Cars: Vakantie komt eraan, steeds valt de FFB weg en de tijden zijn af en toe ook vreemd/worden niet juist opgeslagen of weergegeven etc en te ruime track limits.
    Ook ben ik opeens al mijn tunes kwijt, kortom het is genoeg geweest met deze game.|:-|:-|:-}:]|:-
    Dit was het laatste voor mij in Project cars, tot Forza 6 jongens.[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2015
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    @loyallronin Ik heb gisteren Forza 6 gespeeld en het speelt geweldig, auto's meer grip met insturen en stready framerate, jaggies zijn amper meer aanwezig. Ik ga Forza dan ook zeker halen
     
    loyallronin en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Je bent op Gamescom?
     
  8. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik was er gisteren als VIP, dus ik was bij de briefing en in de avond de games zelf gespeeld :thumbs:
     
    perenpluk en Racerblade01 vinden dit leuk.
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Dit is fantastisch nieuws. hebben ze nog wat info gegeven over transferen van vinyl-layergroepen uit Forza 5 naar forza 6.
    Heb je met een controller of met een stuurtje gereden?
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Naar die info heb ik niet geïnformeerd.

    Ik heb met elite controller gespeeld, ze hebben alleen op de gamescom vloer stuurtje met 3 schermen en dit was op fanfest, ik vroeg of dat in de toekomst ook op de one kan met 3 schermen aan Alan hartman en die knikte ja.

    Maar ik merkte duidelijk verbetering ten opzichte van deel 5 dus ik haal hem sowieso
     
  11. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Mooi nieuws.
    Zal zeker Forza 6 gaan halen.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Is de feeling van de wagen op de weg een beetje vergelijkbaar met Pcars? Of is het nog steeds zweven over de weg? Ik ben ook erg benieuwd naar deze game daar Pcars nog steeds bagger is.. Rijdt prima zoals iedereen weet maar de game is verre van af..
     
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ga lekker pre orderen. Afgezien dat de Forza 6 beter zal zijn dan 5, denk ik dat de upgrade naar Windows 10 op de Xbox one de game alleen maar beter laat draaien.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2015
    perenpluk en Insane/Erret vinden dit leuk.
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Het weg gedrag met de auto's vond ik een stuk minder in forza 5, naar wat ik Dinsdag heb gespeeld in Forza 6 vind ik het echt stuk beter aanvoelen (met controller gespeeld) als ik wilde insturen dan deed de auto dat daadwerkelijk ook met veel meer grip leek het wel. De auto's waar ik in heb gereden zijn nieuwe Ford GT/Lambo/AudiTT.
    Ik heb dit ook aangekaart bij Alan Hartman en hij vertelde dat het voornamelijk komt omdat ze het banden model flink aangepakt/verbeterd hebben. Ik vertelde ook dat de build die ze daar hadden er fantastisch uitzag en dat de Framerate erg solide was waarop hij antwoorde dat dit nog een best oude build was en dat ze het ondertussen nog verbeterd hadden en nog steeds eraan werken om het NOG mooier/soepeler te maken.
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Haha, ja vast. Ik denk echt dat ze daar een oude, niet-representatieve build gaan neerzetten. :D
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Sowieso was het de build van E3 en die is al best lang geleden.
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ah ok. Thanks voor de reply.. Dat stemt mij vrolijk. Niet dat ik 47000000 auto,s in een game hoef maar een game die goed voelt met rijden en zonder al te veel bugs en een Career mode die wel werkt, is voor mij toch wel een vereiste.
     
    perenpluk en Insane/Erret vinden dit leuk.
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Als er echt een merkbaar verschil zat tussen die twee builds hadden ze die laatste build er wel neergezet. Sowieso ben je in de laatste maand van ontwikkeling niet bezig met het visuele aspect, lijkt me. Tenzij je Slightly Mad Studios heet natuurlijk.
     
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Laat voorop staan dat deze build er al erg goed uitzag zonder Framerate problemen, dus als het dan nog beter zou worden is dat alleen maar mooi. SMS is something else haha.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  20. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    [​IMG]

    Iets eraf.:)
    Niet genoeg voor #1
    Loyall is niet te houden :confused::confused::confused:
     

Deel Deze Pagina