Bohhhh heb echt zin in dit spel!! Ziet er weer lekker classic Halo uit maar dan qua manoeuvreerbaarheid misschien een beetje Titanfall. We moeten helaas nog even wachten...
Dat stuk op het eind ziet er niiiiiiiice uit. Beide B-roll video's zijn hier te vinden http://news.xbox.com/api/mediacart/download/f94d3327744749afb504ab0d202a6a20 http://news.xbox.com/api/mediacart/download/a8a8850b296e405aba15ab328b5dde47 Top kwaliteit. Zo te zien is de anti-aliasing al een heel stuk beter....i like!
Had dit multiplayer filmpje nog niet voorbij zien komen hier. Damn wat zit dit er heerlijk uit. Snel, variatie, heerlijke wapens en vette animaties.
Tuurlijk, ik heb nu geen One. Maar ik heb wel altijd 1, 2, 3, ODST, 4, en de rest tot nu toe gespeeld. Maar dit deel dóet me gewoon niets, ik denk dat ik gewoon een beetje Halo-moe ben. Net zoals dat ik Assassin's Creed moe ben.
AC kan ik begrijpen die komt ieder jaar, net zoals vele andere games. Maar Halo 4 is al 3 jaar geleden.
Als ik de SP zie dan kriebelt het ergens wel.....maar als ik dan de MP zie...dan denk ik toch weer nee...
Die ziet er inderdaad echt erg vet uit. Vond de Halo 4 360 ook best mooi hoor.....de eerste Xbox Halo LE daarintegen (transparant groen...ja, ik had em)....ai ai ai...
Ik snap het ook niet. Ik heb voor het eerst in jaren echt weer zin in Halo! Halo 4 vond ik een beetje tegenvallen, het leek teveel op de oude delen en kreeg een beetje het CoD gevoel. Dit ziet er echt vet uit. Vind vooral de snelheid waarmee je je over de map kan verplaatsen heerlijk. Singleplayer co-op wordt heerlijk maar de multiplayer gaat legendarisch worden!
Misschien weet iemand dit, maar klopt het dat alleen de 1tb console bundel nou de FOTUS-class armor and multiplayer emblem erbij krijgen? Kan het niet zo makkelijk herleiden ergens.... Wat ik bedoel, is er nou verschil tussen de Limited edition Halo van 99 euro en de Halo game in de console bundel? Ik weet nog van de vorige halo bundel dat die exclusief armor had, die je alleen bij het aankopen van de bundel kreeg. Weet iemand dit? @Hybrid