Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Van Prorevo blog:

Laatst bewerkt: 5 aug 2015
  2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja en PES zal dit jaar voor het eerst ook met 1080p komen en dat scheelt natuurlijk ook!

3. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Collisionsysteem ziet er best aardig uit moet ik zeggen.

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik hoop alleen dat ze het niet zo 'overdone' hebben als in FIFA. Daar wordt een speler soms getorpedeerd zodat hij 10 meter verderop neerkomt en dan fluit de ref nog niet :D

5. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Daarom zeg ik ook dat het er wel goed uitziet. Ik zie geen benen in nekken draaien enzo. Ziet er redelijk natuurgetrouw uit, al kan het altijd beter. Maar voor een eerste poging is het echt wel in orde.

Laatst bewerkt: 5 aug 2015
    Mallakai vindt dit leuk.
  6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Het valt me op dat het er allemaal echt nog beter en vloeiender uit ziet dan vorig jaar terwijl ik dat al een heerlijk voetbalspel vond!

Hoop echt dat ik mijn vrienden dit jaar kan overtuigen om FIFA links te laten liggen maar lukt dat niet dan ga ik zelf alsnog voor Pro Evo, dan maar niet tegen hun online spelen.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Vind ik ook, al had ik even twijfel toen ik het PESFan-filmpje bekeek. Daar meende ik een paar momenten van 'skating' te zien, dus dat een speler zich iets verplaatste alsof hij schaatste. Dat zag ik echter bij andere filmpjes niet, dus misschien hadden ze de oudere E3-code.

8. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Twee pro FIFA spelers die PES 2016 spelen.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Oh had ik die hier nog niet geplaatst? Ik had hem gisteren wel op Digitaalgras gezet.
    Is van goede kwaliteit, deze wedstrijd en dan ziet PES er nòg beter uit :)

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb hem op HD staan, maar deze graphics worden toch niet de uiteindelijke graphics neem ik aan? Bij een close-up ziet het er érg gedetailleerd uit, maar bij het normale tele-beeld vind ik het er erg vlak en 2002 uitzien. Los van de animaties etc die natuurlijk moderner zijn, maar puur de graphics van de spelers van bovenaf en het veld. Straalt niets uit, alleen goedkoopheid. Alsof het een footie voor op je mobiel is.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Natuurlijk zie je minder detail als je van ver af kijkt. Dat is niet alleen met PES zo hoor, ook met FIFA.
    Het hangt misschien af welke camera-settings in de filmpjes gebruikt worden. Daar kan je vast wel wat mee veranderen in de PES-settings.

12. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Daar ben ik het niet mee eens Siemenn. Ik vind beide games vergelijkbaar. Enige wat me opvalt bij de huidige filmpjes is dat AA uit lijkt te staan. Hieronder een vergelijking tussen PES 2016 en FIFA 15.

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Hier een leuke video van iemand die wat dieper ingaat op PES 2016 (onder meer graphics en AI). Vooral de AI is hij erg over te spreken (ook van de keepers)! Moet zeggen dat het er idd goed uitziet. Het is overigens een Fransman, dus zet de subtitles wel even aan.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow, bij 0:40 ish zie je die spelers voorbij komen. De ene heeft een andere kleur dan de ander, vooral op 0:44 ziet dat er raar uit zeg.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Compleet ander licht inderdaad, ziet er inderdaad raar uit. Wel grappig met de subtitles eronder op dat moment.

16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Nu je het zegt, viel mij in eerste instantie niet eens op. Apart die "schaduw daar"

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus in videos en replays wil het er nog wel eens aardig uit zien maar dit was belachelijk.

18. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Hoop tijd en geld steken in het scannen van spelers en dan krijg je dit als resultaat. Netjes hoor! 8)|:-

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Ziet er heel goed uit, Fifa 16 wordt het hem dit jaar niet, ziet er de same uit als vorige jaar enkel een roster update en vrouwenvoetbal...
    In ieder geval het is goed om te zien dat PES weer terug is (of in ieder geval met grote stappen terug) plus dat die edit optie uitgebreid is komt het helemaal goed.

Ben erg benieuwd naar Master League, hopelijk doen ze daar wel wat meer energie in stekens. @Jows @HanTerp weten jullie of dit beter wordt?

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat weet ik. Heb er een maand geleden over gehoord dat het er allemaal beter uit gaat zien en er ook een beter transfersysteem komt.
    Wel wat summiere info, maar de uitgebreidere info over game-modes komt pas na Gamescom.

Mallakai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina