Jammer dat ik geen Gears fan ben.. Maar die Spencer weet wel hoe fans moet benaderen. Sowieso vind ik de hele BC kwestie een goede zet
Echt een hele goede actie van MS! ik ben serieus verbaast dat ze dit soort dingetjes doen. Tuurlijk de games zijn volgens mij te koop voor een euro maar toch.
Volgens mij zijn alle games al gratis geweest op de 2de na bij gwg. Voor mij dus geen reden om hem hiervoor opnieuw te kopen.
Ik heb deze edition helemaal niet gevolgd, dus alleen game 1? Ik dacht alle vier, met deze als remaster. Nou, laat maar komen dan, maar zeker niet voor de volle pond. Ik pluk hem een paar dagen later wel voor 35 van MP.
https://www.youtube.com/watch?t=182&v=VgwwpkCJeOM Was toch wel de beste Nederlandse speler op Gears 1.
Wat de 360'rs met de Uncharted collectie hebben heb ik met deze. Heb ze ooit even gespeeld maar nooit gekocht. Heb 'm in de preorder gegooid Had wel een 360 maar speelde daar alleen de rpg's op
Ben het nog steeds serieus aan het overwegen. Was er destijds vrij goed in, maar vraag me af of ik er nog wat van bak straks. Blijf het wel jammer vinden dat de bundel met de 500 GB Xbox One is en niet met die van 1 TB. Dan maar geen bundel en Gears los kopen.