1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Knight

Discussie in 'Games' gestart door DraiMeister, 5 mrt 2014.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ben die Batgirl DLC nu aan het downloaden. Is over 38 min al klaar. Maar wil gaan slapen dus heb mijn PS4 op rustmode gezet.

    Ga hem morgen spelen.

    Heb wel al op internet gelezen dat het een vrij korte DLC is . Maar wel een hele vette.

    Mensen uit Australië konden hem vanmiddag als eerst downloaden (vanwege het tijdverschil)
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb de DLC uitgespeeld en heb 7 van de 8 trophies gehaald (zonder al te veel moeite)

    De DLC is vrij kort... denk dat je er na 1,5u wel klaar mee bent.

    Level design is erg goed, deed me veel denken aan Arkham Asylum.

    Batgirl heeft veeel minder gadgets en veeel minder combat moves dan Batman. Dus hoe vet ze er ook uitziet. Echt speciaal is het niet om te spelen met Batgirl.

    Toch vond ik de combat en predator gameplay zelf wel vermakelijk (het blijft verslavend).

    Het hack gedeelte viel ook best tegen.

    Hacken met een tijdslimiet is irritant

    Eind gevecht was best vet, maar kon veel beter uitgewerkt geworden.

    Al bij al wel een prima DLC. Toch ben ik wel licht teleurgesteld.

    1,5u extra gameplay voor €7...is niet duur. Maar ik had er wel meer van verwacht als season-pass houder.

    Deze DLC is gemaakt door de makers van Batman Origins, overige DLC pakketen worden wel gemaakt door RockSteady. Dus ik hou hoop.

    6,5/10
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2015
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ja, die hoop heb ik ook. Ik moet Harley nog spelen en Batgirl heb ik een klein stukje gespeeld. Denk dat de dlc van Rocksteady een langere speelduur gaat krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2015
  4. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    [​IMG]

    Zieke Batmobile! <3
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Is die season pass ergens cheap te krijgen voor de xbox one?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Code voor volledige game gekregen voor PS4, heb geen console meer. Iemand overnemen? €25!
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch jammer dat die DLC slechts 1,5 uurtje is... ik had eigenlijk ook niet anders verwacht maar ik ben momenteel nog niet overtuigd van de seasonpass.
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik las hier dat je de controllers van de batmobile kan aanpassen. Ik kijk er in het menu keihard overheen. Iemand ?
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Onder "“Battle Mode Toggle."

    Gisteren de new game + uitgespeeld, toch pittiger zonder die counter icoontjes.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben waarschijnlijk véél te laat, maar nog beschikbaar? :+
     
  11. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Mijn broer heeft een probleem met de laatste ridler trophys.
    Hij heeft de game voor 99% complete maar moet nog een paar trophys waar je de sonar pulse voor nodig hebt. Het probleem is alleen dat deze niet meer beschikbaar is op de Batmobile.
    Is dit een glitch of kan je hem ergens weer activeren?
     
  12. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Afgelopen week heb ik hem ook maar is gekocht. Terwijl ik geen van de vorige delen gespeeld heb en Batman als personage me nou ook niet echt heel erg tot de verbeelding spreekt. Waarom dan toch gekocht. Ik las ergens iets over paralellen met Shadow of Mordor welke ik tot nu toe nog altijd een van de leukste games vind die ik tot nu toe gespeeld heb.

    Maar helaas heb ik er echt geen klik mee mee met al zijn goedheid en technische snufjes hahaha. Telkens denk ik zal het nog komen (zit pas op 12% van de mainstory).

    Wat denken jullie na het lezen van dit stukje? Moet ik nog ff doorzetten omdat het straks nog ultimate wordt of het gewoon echt niks voor mij (kan het me bijna niet voorstellen met al die reviewcijfers)?
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik ga hem ook maar kopen. Ook omdat ik pas geleden de 3 films heb gekeken en ik het toch wel erg vette films vond. Vind Batman toch stiekem best wel tof, ondanks ik nooit wat had met superhelden. Jammer genoeg de oudere games nooit gespeeld, maar hopelijk komen die nog een keer als een remaster naar de PS4:+

    Ik hou juist weer wel van dat je als goodguy speelt. De scores zijn inderdaad ook super (los van de pc versie) voor deze game:)
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat herken ik! Ik heb de vorige delen niet gespeeld en ik vind dat de controls een flinke learning curve hebben.
    In de Batmobile is L2 battle mode ipv remmen zoals in iedere andere game waarin je een auto moet besturen. Waarom?
    Ik sta op een richel en wil explosive gel gooien, maar dat gaat niet. Detective mode is één keer D-Pad Up drukken en niet ingedrukt houden, dat kostte me ook weer vijf minuten. 8) Als nieuwkomer vraag ik me dan eindeloos af wat wel kan, wat niet kan en hóé ik sommige dingen dan moet doen. Hopen dat ik het snel onder de knie krijg, want de productie is echt top. Wat een sfeer!
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2015
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, ik ben blij dat ik vooralsnog de game (en dus ook de Season Pass) aan me voorbij heb laten gaan, voornamelijk dus vanwege al dat DLC-gemelk en die idioot hoge prijs voor die Season Pass.

    Als ze die gewoon 20 euro hadden laten kosten, dan was het allemaal een heel stuk positiever ontvangen en hadden ze waarschijnlijk ook nog flink meer full price exemplaren verkocht, plus dus meer Season Pass sales.

    Nu wacht ik eerst even op die HD Remakes van Asylum en City, die ik dan opnieuw ga spelen, en daarna koop ik dan Knight wel eens in de aanbieding.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zelfs ik heb die pass ook niet gekocht, veels te duur
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Je hebt je toch in kunnen houden? Netjes. :thumbs: Dat zal niet makkelijk geweest zijn voor je.

    Vote with your wallet is echt het enige wat je kunt doen.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja, wellicht met de kerst dat hij in de sale gaat ofzo? Zit er wel in denk ik, anders pech gehad
     
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Naar Battle Mode gaan en dan naar boven drukken op de D-Pad werkt niet? Zou het namelijk wel moeten doen.
    (Late reactie, dus weet niet of het nog nodig is)
     
  20. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Inmiddels ben ik ook zover en denk ik dat hij het niet helemaal snapt. Volgens mij hoef je namelijk het "schudden" door de rechterstick in te drukken niet te gebruiken.
     

Deel Deze Pagina