Platforms Xbox One//Playstation 4//PC Uitgever Bethesda Softworks Developer ID Software Genre First-person Shooter Release datum 2016 Website
Ik mag hopen dat je niet serieus bent? Ik vind hem veel te simpel voor DOOM zijnde, straalt niets uit.
De DOOM site is weer bijgewerkt zag ik en een paar vids, DOOM Multiplayer, DOOM SnapMap, deze erbij, Walk in the park Begint steeds completer en beter te lijken Ook die level-editor zie ik wel zitten, kan mooie user content van komen. Misschien een pre-order doen?
Nog niets, neem aan dat we gewoon netjes een mail van Sony krijgen. Voor mij Is dit de eerste fps waar ik in jaren naar uit kijk. Eindelijk weer een shooter zoals het hoort
Iemand interesse in een Doom Closed Alpha [PS4]? Heb nog één code over, wie mij als eerst PM'd krijgt hem.. Edit: Servantes krijgt 'm.
Kan iemand mij blij maken met een code mssn ? Zou een mooie sinterklaas cadeau zijn dan kan ik vanavond nog wat leuks spele
Gisteren even een potje van de alpha gespeeld (kreeg een code omdat ik wolfenstein the old blood heb gespeeld?) Old school fun moet ik zeggen. vooral de load out met je eigen teleporter is lachen. Gooide er een vlak voor een hoekje neer. Hoekje om, tegenstander met supershotgun 1x vol raken, teleporten en daarna terug het hoekje om waar de ?? zoekende tegenstander net omgedraaid was. Verder is het gewoon ouderwets doom/quake. Leuk, maar ik ben vooral benieuwd naar de singleplayer....
Vette monsters. Heb een tijdje geleden ook een stuk van de SP campaign gezien. Zag er stoer uit. EDIT: deze dus... heerlijk grof geweld.
Prachtige game dat echt. Man wat zou ik graag een Halo game met zulke graphics zien. Mja, misschien next gen. Xbox One en PS4 gaan sowieso niet deze beelden op je scherm toveren straks.
Ziet er inderdaad erg tof uit dat filmpje. De vraag is inderdaad, hoe zijn de graphics op de XONE. Baal wel van dat de game aan de ene kant MP heeft. Dat betekend waarschijnlijk MP achievements en dat zou ik erg jammer vinden . Kijk naar Wolfenstein, deze waren ook beide zonder MP en dat was meer dan prima.
Some new info from the article: BFG and Chainsaw aren't on the weapon wheel since they're used in specific scenarios, Chainsaw is on D-Pad down and BFG is on X. Seems like they're treating the BFG as a panic button. Weapons have mods you can find, ex. a remote detonation mod for the rocket launcher Plot premise seems similar to Doom 3. A character named Dr. Olivia Pierce appears on a video suggesting she unleashed the demons as some kind of religious cult thing. On-screen enemy count isn't numbered but described as "a demon avalanche", "bloodbath" Chainsaw is a one hit kill on most enemies, multiple on bigger enemies like the Mancubus, power cells are limited Colored keycards and backtracking for secrets. WOW!!!!!!!!!!!!!! Some locations: Lazarus Facility, Martian surface, Titan's Realm (as seen on the cover) Permanent character upgrades that allow you to swap weapons and mantle more quickly, increase ammo and health capacity Swappable perk "runes", ex. one gives you a stackable temp speed boost after melee kills Hell is more vertical than the UAC facility Enemies have weak point, ex. the pinky demon is armored in front and soft in the butt An enemy type only described as "a summoner" As suspected, idTech 6 appears to be very similar to idTech 5 but with a completely new PBR renderer Plans to offer "sliders and multi-sampling options" for PC players. Only time in the article PC is mentioned specifically. Multiplayer mode called Warpath, an domination style mode where the control area drifts around the map Clan Arena mode, this is just team Last Man Standing. Swappable "hack modules" are earned through MP progression, ex. Supply Timer that shows spawn timers for pickups on screen. Apparently none of them throw off the competitive balance. Apparently multiplayer has more guns than single player, including a "lightning gun", this might be GI assuming based on what was offered in the demo portions though. Namedrops of old Doom WADs followed by statement implying that they won't be releasing mod tools outside of SnapMap because of accessibility consoles. seems like kind of a big fuck you. Examples of modes made in SnapMap: tower defense, moddy single-player missions, VIP escorts, racing challenges Moddable enemy AI to some extent SnapMap stuff is all shared on SmartHub, categories like top rated and most played, user profiles, seems a lot like Mario Maker All SnapMap creations are small instruction files, you can probably forget about custom textures and rooms and whatnot Still spring release date