1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Is de framerate nou fixed op Xbox One in de swamps?
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo nu en dan speel ik de game, maar vind toch wat saai worden nu (lvl 11).
    Na de quest met de Baron wat meer aan exploring gedaan, een boel vraagtekens opgezocht en wat side quests etc. De meeste stukken bij vraagtekens zijn (imo) totaal niet interessant, vraag me eigenlijk zelfs af waarom ze die op de map hebben gezet, het is niet zo dat daar nu allemaal belangrijke zaken zijn. Leuk als je ze tegenkomt tijdens het random rondlopen, maar toch niet om er speciaal heen te reizen of zie ik dat nou verkeerd?

    Heb dus de neiging om gewoon de main quest op te pakken (vond dat stuk met de Baron bijvoorbeeld wel leuk en ook de quests met die Mage). Heb wat meer verhaal/doel nodig om het interessant te houden. Al die random quests voelen zo doelloos, helemaal omdat de combat ook niet echt interessant is.

    Nu dus maar naar Novingrad gegaan, kijken of ik de main quest verder kan volgen om er weer in te komen.
     
    WorkingTitle en Servantes vinden dit leuk.
  3. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Als je die Notices Boards afwerkt heb je genoeg leuke side quests en witcher contracts te doen. Die Vraagtekens zijn niet verplicht en ik vond ze ook boring.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gisteren uitgespeeld, had een slecht einde. =(

    Beetje gegoogled waarom en dat is echt balen.

    Als je Ciri niet genoeg zelfstandig laat doen en het met haar eens bent, gaat ze dood... Ik had gezegd dat ze rustig moest doen (leek me beter dan weer ontploffen) en was met haar mee gegaan naar de tovenaressen. Verder altijd gesupport en zoveel mogelijk geholpen.

    Boehoe. :'-(
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Goeie reden om de game nog een keer uit te spelen. ;)
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Het kan af en toe wat saai worden met die vraagtekens inderdaad, maar het is zeker niet nutteloos. Bij de vraagtekens vind je veel schatten; diagrams, (zeldzame) zwaarden, armors en andere belangrijke items. Dit heb je later nodig om bijvoorbeeld Witcher Gear te maken en upgraden. De zeldzame zwaarden en armors zijn interessant om te dismantelen. De zwakkere zwaarden en armor (die je loot van bandits) kun je verkopen voor wat extra coins. Ook komen er regelmatig nieuwe side-quests uit de vraagtekens.
     
  7. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Eindelijk. Alle. Gwent. Cards.
     
    Santino en Graveheart vinden dit leuk.
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat deuntje terwijl je Gwent speelt.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jup, vanavond ff kijken of ik nog een save game heb die ver genoeg teruggaat.

    Gevecht tegen Eredin was echt baas. Dat einde, wat heeft Geralt toch een bazenkop! _O_
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Klinkt als een bekend probleem van de huidige openwereld games. Volgens mij zijn developers doodsbang dat iemand gaat zeggen dat er te weinig gameplay in een game zit, waardoor ze het maar vol gooien met quests/missies/whatever die eigenlijk niets met het verhaal te maken hebben. Totaal onnodig en het leidt alleen maar af van het verhaal.

    Wat dat betreft wacht ik met smart op een goede lineaire game. Met veel cut-scenes enzo. Zoals ik verwachtte dat MGS5 zou worden. Maar ook dat is dus openwereld gegaan...
     
    BlackTerror en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  11. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    M'n vrouw haat het. Ze loopt nog net niet de kamer uit als "die kutfluit" weer begint.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    Die side quests vindt ik anders van een heel hoog niveau en sluiten ook aan bij de main questlijn.
    Die fetch quest kunnen inderdaad voor sommige gaan vervelen, maar als je het allemaal een beetje afwisselt heb ik erg weinig moeite.
    De rewards motiveren me meer dan genoeg om die fetch quests wel te doen.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha heerlijk! Mijn voordeel is dat m'n vriendin met tablet en koptelefoon op tegen me aan gaat zitten op de bank, kijkt niet eens op als Geralt op een opgezette eenhoorn de seks bedrijft! :D
     
    pi3t vindt dit leuk.
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik heb het niet zo zeer specifiek over The Witcher 3. Sterker nog, ik heb die hele game nog niet gespeeld :+

    Maar over het algemeen lijkt iedere game "Open Wereld" te moéten zijn. Waardoor games erg op elkaar gaan lijken. En dat vind ik zonde en onnodig.
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zelfs niet als jij d'r even aantikt van "Hey, moeten wij ook eens proberen?" :+
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Maarja, waar haal je tegenwoordig een opgezette eenhoorn vandaan.
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Open wereld is voor mij een trend waar ik heel blij mee ben als rpg liefhebber.
    Dat het op elkaar lijkt ben ik het ook niet mee eens.
    Uiteindelijk lijken games binnen het zelfde gerne altijd wel ergens op elkaar.
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Helemaal mee eens, dat maakt W3 ook zoveel beter dan zijn voorganger, je kunt nu lekker doen wat je wilt en terug naar andere gebieden, of lekker exploren :cool:
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb de game een tijd niet gespeeld krijg je ineens een update vanb 7,3 Gig. [​IMG]
     
    Graveheart vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina