Dan weet je niet hoe te verdedigen... druk manual knop in en ze lopen minder in rails. heb je de pesholland masterclasses op Twitch niet gevolgd?
Misschien is het al voorbij gekomen maar ben hier toch nieuwsgierig naar . In de vorige PES liep ik altijd te sukkelen met pasen. Als ik al gericht had naar een speler en wilde toch naar een ander pasen ging hij toch naar de 1e keuze. Is dit in 2016 verholpen? Zo ja, dan haal ik hem op zeker
Ik heb daar nooit last van gehad maar als ik jou was zou ik lekker de demo downloaden donderdag en dan kan je het zelf testen
Passing schijnt top te zijn, dus ik verwacht dat dit niet meer het geval is. Ik herken je verhaal overigens. Zelf ook wel eens last van gehad. Wat Exionche zegt, gewoon demo proberen donderdag. Thnx!
Geweldig Jows! Kan niet wachten zeg. Heb ooit de overstap moeten maken van pes naar fifa, maar als ik dit zo allemaal lees en hoor heb ik heeeeeel veel zin in pes. Eindelijk het oude voetbalgevoel weer terug hoop ik
Hier twee wedstrijden tegen de CPU. Valt me nog wel op dat de CPU nauwelijks tot geen overtredingen maakt. Zonde.... PESFan vs Top Player CPU PESFan vs Superstar CPU Keepers (valt me op dat ze erg random zijn, 1 op 1 zien ze er nog niet altijd even goed uit).
Ja, 1 vs 1 komen ze niet genoeg uit. Ik heb begrepen dat keepers een paar nieuwe attributes hebben gekregen, waarvan eentje invloed heeft op wel/niet lijnkeeper zijn. Die zou dus aangepast moeten worden. Voor de rest vond ik het best wel goed, ik ben het wel eens met de conclusie van de maker van het filmpje: De keepers zijn ruim voldoende.
Misschien wel, maar ook de CPU is blijkbaar nog niet aggressief genoeg. Als je de stats na de wedstrijd bekijkt, dan lijkt Superstar beter te zijn dan Top Player. Op Superstar niveau 2 fouls, Top Player 0 fouls, maar wel 89% passing accuracy i.t.t. 79% op Superstar. Het ziet er allemaal lekker vloeiend uit, maar ik wil toch wel eens een vrije trap rond de 16 krijgen als ik tegen de CPU speel. Een van de grootste minpunten van PES 2015 was dat voor mij.
Dat is dan mooi iets om met de demo uit te proberen. Blijven die klaarblijkelijke tekortkomingen dan, dan zou je een tweet naar Adam Bhatti kunnen sturen met een screenshot van de full-time statistieken. En natuurlijk een verklarende tekst.
PES2015 speelde grotendeels prima, maar het gebrek aan vrije trappen heeft het voor mij wel flink verpest. Als dat dit jaar niet gefixed is, dan sla ik hem sowieso over. Ik vind het sowieso belachelijk dat ze dat niet gefixed hebben in 2015. Die game was verder echt weer ouderwets goed. Voor mij nog niet op het niveau van FIFA14, maar wel beter dan FIFA15 (wat een stap terug was voor FIFA). FIFA14>PES2015>FIFA15.
Lijkt me iets wat ze allang weten (een van de kritiekpunten van 2015). Bovendien playtesten ze zelf ook lijkt me?
Waarom is het er dan niet allang uit als ze dat al weten? Ik verdenk Adam ervan dat hij soms zijn ogen sluit voor tekortkomingen in het spel. Als niemand er over klaagt zal er niets mee gebeuren. Ze hebben het er immers steeds over dat ze luisteren naar de fans? Welnu, als die niets zeggen, zijn ze dus blijkbaar tevreden. Die redenatie dus.
Kevin Bripin @kevinbripin @AsimTanvir @Adam_Bhatti Hi bruh, do players miss matches in PES2016 master league mode due to long/short term injuries? Adam Bhatti @Adam_Bhatti @kevinbripin @AsimTanvir yes. Happens often, and for greater lengths. More details on modes coming soon.
Nou Han, ik heb ff snel een Twitter account aangemaakt en hem een paar berichtjes gestuurd. Zal me benieuwen of hij reageert (vast niet).