1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Heb je hem een tweet gestuurd of een berichtje, anders rotweer ik hem wel
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tweetje
     
  3. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Manual knop indrukken met verdedigen? Nooit van gehoord, wist niet eens dat het bestond. Hoe werkt dat dan? Ook heb ik inderdaad de masterclasses van pesholland niet gevolgd... Het probleem ligt dan ook ongetwijfeld bij mij. Kan je me enige uitleg geven hoe het werkt?
     
  4. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    [​IMG]
     
    Exionche vindt dit leuk.
  5. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    :)

    zo blijf je een amateur natuurlijk. haha grapje hoor Stempel

    De Nederlands kampioen Damien (Mr.Pro_evo_D)en de Pesholland Clan winnen van bijna alle buitenlanders door de gezamenlijke bundeling van kennis. Ze zijn nu niet meer beschikbaar, maar er was op Twitch een masterclass van E_C_Oneil (Nederlands kampioen pesleague 201:cool: en Pesholland-DO (Nederlands kampioen pesleague 2014) over alle facetten van PES 2015.
     
  6. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb er 1 nog op mijn laptop staan, maar youtube weigert die vanwege de muziek in het menu (copyright)

    Maar als je vragen wilt stellen, kan dat altijd
     
  7. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    gebrek aan vrije trappen?

    offline bedoel je? want online is er genoeg aan vrije trappen en penalties om te nemen, te veel zelfs volgens sommigen.

    iedereen zijn ding hoor, maar offline spelen begrijp ik de lol niet zo van. De tegenstand is te laag en als de CPU scoort is het een pure cheat. Desalniettemin kan je makkelijk alles winnen als je minimaal met gelijke teams speelt
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad, ieder zijn ding en als hij offline wèl leuk vindt, is het een legitieme klacht dat de CPU weinig vrije trappen weggeeft.
    Dat je online wèl veel vrije trappen hebt, komt omdat daar de CPU niet tussen zit. Daar maakt de mens zelf de overtredingen.
    Als je op de filmpjes van PES 2016 kijkt, zie je bij wedstrijden van de CPU ongeveer 1 vrije trap tegen de CPU in twee wedstrijden.
    De CPU speelt dus niet agressief genoeg.

    Het punt van dingen die je niet weet is vaak dat je van het bestaan niet af weet. :)
    Dus als er op die masterclass dat soort dingen staan, kan ik er nu geen vragen over stellen ;)
     
  9. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    ff met PS4 toetsen uitgelegd, aangezien we bij pesholland allemaal op PS4 pes2015 spelen.

    Ja, als er centraal dreiging is voor het goal, zorg dan dat je de sprintknop niet vasthoudt en net als in het echt moet je goed timen om in te grijpen. Hoe langer je geduld hebt en hoe langer je wacht met ingrijpen hoe meer de tegenstander zich vastloopt. zorg wel dat je vrij tegenstanders afdekt. Dit betekent dus ook geen vierkantje indrukken, anders happen jouw medespelers te snel en loopt de tegenstander er heel makkelijk langs.
    Probeer anders eens eerst alleen de ruimtes dicht te lopen met dus alleen de joystick te gebruiken, dan zal je zien dat jouw tegenstander zich vaak vastloopt. Als je heir wat zekerder in wordt gebruik je twee keer kruisje als moment om te verrassen ipv als nood/paniek actie.

    Daarnaast, als er vanaf de zijkant dreiging is en die irritante gamers er proberen langs te dribbelen met manual knop ingedrukt en wat erg lastig tegen te houden is, probeer dan met L2(manual) knop ingedrukt te houden en ze van de bal af te lopen ipv de happen met kruisje of vierkantje.

    doe je ding
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als ik dit soort dingen lees vraag ik me af waar het dan op slaat dat PES-fans vaak roepen dat FIFA zo'n slechte AI heeft en daardoor de offline-modus zoveel kutter is dan bij PES. Maar hier lees ik dan dingen als lage tegenstand, CPU die eigenlijk gewoon cheat als ze scoren (zelfde gevoel bij FIFA), CPU die geen overtredingen maakt (zelfde bij FIFA).
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik speel feitelijk alleen maar offline omdat ik simpelweg te weinig tijd heb. Als ik speel wil ik minimaal een wedstrijd van 15min spelen. Maar in die tijd kan de kleine 1 of 2 keer roepen en moet ik er even heen. Als ik offline speel kan ik het spel dan gewoon even pauzeren, online niet. Daarom is online voor mij gewoon niet praktisch. Bovendien vind ik het concept niet goed. Ik betaal voor een jaar, maar maak er misschien 10 keer per jaar gebruik van. Als je nou voor 365 dagen betaalt en dat verrekend wordt per dag dat je online bent gegaan is het een ander verhaal. Dat wordt hem niet, Sony wil immers ook centjes verdienen. Hardcore games halen het er natuurlijk gemakkelijk uit.

    Nu vind ik de tegenstand op Superstar overigens prima. Ik win de meeste wedstrijden wel, maar niet eenvoudig ofzo. Ik probeer echt mooi voetbal op de mat te leggen. Enige nadeel is zogezegd dat ik zo goed als geen vrije trappen tegenkrijg. Dat vind ik niet realistisch. Ik had gehoopt dat dat beter zou zijn (n.a.v. de PESFan video's). Ook vind ik het bij PES 2015 jammer dat zelfs de meest matige teams behoorlijk positiespel op de mat leggen, dan zit je soms echt als een malle druk te zetten. Hopelijk is dat ook verbeterd, maar dat gaan we wel zien morgen ;)
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Siemenn, hoewel de CPU bij PES weinig overtredingen maakt, spelen ze wel normaal voetbal. Als je ze onder druk zet, spelen ze wel eens terug naar de keeper, komt er een crosspass of schieten ze de bal zo ver mogelijk van het doel uit. Dat is bij FIFA niet het geval, daar zal een CPU speler nooit terugspelen naar de keeper (nog nooit gezien). Ook houden ze daar veel te lang de bal vast. Neemt niet weg dat de CPU bij PES ook niet volmaakt is, maar wel leuker (al is dat laatste natuurlijk persoonlijk).
     
  13. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Is het ook toch? maar dat is toch met alle games tegen de CPU? Het is gewoon niet meer van deze tijd, en onmogelijk om net zoveel tegenstand te kunnen geven als de gevorderde spelers toch?

    Ik voel me zelfs geisoleerd als ik een paar weken batman speel tegen de CPU.

    Call of Duty en GTA zijn ook alleen lange termijn leuk als je online speelt.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    PES 2016 demo staat NU in de Australië store op PSN!
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Klopt, ik las het op EVO-Web. :)
    Daar zal het wel donderdag zijn, nu.
    Er wordt zelfs al druk getwiched :)

     
  16. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    DE DEMO VAN #PES2016 IS NU AL BESCHIKBAAR!!!

    hij is te downloaden in de Nieuw Zeeland PSN store en Xbox Live!

    Stap 1: Maak een email adres aan waarmee je een nieuw PSN account kan bevestigen
    Stap 2: Maak een PSN account aan met als land en regio New Zeeland
    Stap 3: Voer (fake) gegevens in van jouw account
    Stap 4: Doorloop alle stappen van het installeren en bevestig je PSN account met de email die je hebt aangemaakt(en doorgegeven als email van dit PSN account)
    Stap 5: Ga naar de PSN store , vervolgens voer je bij search "pro" in en zie je PES2016 digital pre order verschijnen. Klik daarop, je wordt nu doorverwezen naar het PES2016 overzicht, onder de prijs staat "try free demo"
    Stap 6: Begin de download en binnen een half uurtje(als je een beetje snel internet hebt) speel je de gloednieuwe PES2016 demo

    Wat vinden jullie van de demo? discussieer hier mee met alle leden van Pesholland:
    http://forum.pesholland.nl/showthread.php?1218-PES-2016-Demo-release-nieuws-en-bevindingen

    https://www.facebook.com/pesholland...41825.154875611262113/872057886210545/?type=1
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Leuk voor de PS4 eigenaren, waarvoor je dat op een Xbox-forum zet ;)
    Als je wat weet voor de Xbox zien we je graag daar melding van maken 8)
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind dat Manomoker wel een ban mag krijgen voor de schaamteloze peshollans propaganda.
     
    HanTerp en Stoempfel vinden dit leuk.
  19. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Duurt het bij anderen ook 9 uur om die demo te downloaden? Kan net zo goed naar Australië zwemmen zo..
     
    Mallakai, Fiasco en Rossi46 vinden dit leuk.
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb geen PS4, ik wacht braaf op de Xbox 1 download :)
     

Deel Deze Pagina