Ik heb hem op 80 staan dus dat valt mee hoor qua moeilijksgraad. In de quali was ik maar krap de snelste maar tijdens de race waren mijn banden een stuk slechter terwijl de AI wel dezelfde rondetijden kon blijven rijden. Vandaar dat ik na 2 rondes switchte naar softe banden die binnen een rondje vol rood waren maar ik kon er wel 20 rondjes mee rijden. Lag dus na 2 rondjes laatste en moest me naar voren rijden, tot de pitsstop van de AI reed ik dus 4-5 seconden sneller zonder verkeer maar daarna switchte de AI ook want reed daarna ongeveer dezelfde rondetijden. Dus zo makkelijk was het niet met 70 min racen. Alleen de laatste 5 minuten wist ik zeker dat de AI me niet meer in kon halen maar toen had ik al een waarschuwing voor de laatste cut van de track dus moest veel voorzichtiger de chicanes door.
Hoppa, en ook ik ben in 1x al m'n progress en instellingen kwijt. Jeez, wat een ongelooflijke faalgame is dit toch eigenlijk. Het is dat er, naar mijn mening, totaal geen alternatief is op de console...
Vanavond was weer een dieptepunt. Heb nu drivers van het stuur opnieuw geïnstalleerd en heb het spel en savegames verwdijderd. Ben nu het spel opnieuw aan het installeren, mocht het daarna nog niet werken dan gaat het spel even de ijskast in.
Bij mij ligt het daar al een tijdje. Ben bezig met assassins creed Unity. Had ik ook nog liggen. Ik kijk wel weer als 3.0 klaar staat om te downloaden.. Ben wel even klaar met Pcars had beter Kcars kunnen heten.
YT kanaal wat ik een tijdje geleden tegen kwam heeft best veel leuke video's. Ze rijden best vaak op Circuit Mont-Tremblant en ik moet zeggen dat die track er best vet uit ziet. Lekker snelle bochten, soort mini Spa.
Graag gedaan! Had ook al een filmpje van deze gasten gepost in het Forza 6 topic, dat is tot nu toe wel de beste die ik ben tegengekomen. Edit: Die van de Ferrari 312PB op Willow Springs is ook niet verkeerd. Volgens mij pas 1x op het normale circuit van Willow Springs gereden met pCARS.
ik heb er maandagavond in het donker nog op gereden met Loyall en Asjemenou. Best een gave track met vloeiende bochten en hoogteverschil.
Ja volgens mij was het best een lekker circuit, geen idee waarom ik er niet meer heb gereden. Waarschijnlijk omdat hij bijna helemaal onderaan staat, net onder Watkins Glen en als ik daar eenmaal ben hoef ik niet meer verder te zoeken
Ja, dat kanaal is gaaf, staat al tijdje in m'n "lijst". Stiekem vind ik dit filmpje het mooiste. Ik denk door de rust die het uitstraalt En omdat het echt een beauty van een auto is natuurlijk.
Die had ik nog niet gezien, ook een heerlijk filmpje. Prachtige shots maar je ziet wel dat ze in de afgelopen 2 jaar het een en ander hebben geleerd. Filmpje van de Miura is pas net uit en daar vind ik de beelden toch wel iets mooier. Kan ook zijn dat ik een tikkeltje bevoorrecht ben omdat Miura > Lusso/250
God wat is die 250 toch een mooie wagen. Echt de definitie van een Ferrari evenals de Miura dat is voor Lambo. Er staat ook een filmpje op van 2 alpina's waar er nog ong. 10 van zijn in de wereld. Ook prachtwagens.
Die komt er hier zeker weten! ..dat is pas echt racen op het puntje van je stoel! [EDIT] Als ik het goed zie heb ik nu de patch 3.0 binnen, 2.1GB aan data, ben benieuwd. Laat het noodweer maar losbarsten buiten, kan ik mooi PC gaan spelen.
Tja, om nou te zeggen dat MS dan maar minder moet controleren... SMS moet gewoon minder fouten maken. Hoop dat wij hem begin volgende week ook hebben maar de kans is groot dat we langer moeten wachten.
Nou ja, feitelijk weten we dat natuurlijk helemaal niet. Wellicht is het proces bij Sony efficiënter dan bij Microsoft. Dat Microsoft z'n werk goed doet, dat hebben we de vorige keer inderdaad gezien, toen er nog mooi één of meerdere fouten uit gehaald werden. Deze gaat er bij mij ook zéker komen! Op de PC heel veel lol mee gehad, zo'n 10 jaar geleden inmiddels alweer