[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  2. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Logisch toch? Ik snap echt niet dat mensen al zo snel weer een nieuwe Elder Scrolls verwachten. Daar gaat zeker wel een paar jaar over voordat we wat te zien krijgen.

3. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Zo snel? Morrowind 2002 --> Oblivion 2006 --> Skyrim 2011 --> in die lijn is het niet heel gek om binnen nu en 2 jaar een nieuwe TES game te verwachten. En ja, TESO zit daar ook tussen, maar dat vind ik onzin. Dat is geen TES game. Dat is willen cashen met een MMORPG door er TES op te plakken. Want iedereen, vooral Bethesda zelf, had kunnen aanvoelen dat juist alles wat de TES serie zo boeiend en populair maakt niet haalbaar is in een MMO. Ik zou het dan ook uit het oogpunt als onderneming, want dat blijft Bethesda toch ook, onlogisch vinden om al je TES rescources (personeel, geld, etc) in te zetten voor TESO. Ja ongetwijfeld zal er een groot deel van de resources in TESO (en ook Fallout 4 dan) zitten, maar ik mag toch hopen dat er ook een clubje bezig is, zij het in het geheim, met TES 6.

Oke, dit is een Fallout 4 topic. Ik hoop niet dat het te erg bezoedeld wordt zo.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zolang ze maar voor de volgende TES niet weer dat grafische design nemen van Skyrim. En al helemaal niet de mechaniek, want beide vond ik een drama, al was de grafische kant van de mensen nog best mooi te noemen.

De eerste indruk van die game die ik niet weer zal noemen was een stuk beter dan bij Skyrim.

Ik wil gewoon weer beginnen in een ondergrondse kerker, want de opening in de game die ik niet zal noemen was episch. _O_

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  6. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik sta op het punt om Fallout 3 (voor de 360) aan te schaffen.

Maar ik twijfel een beetje tussen de normale versie en de GOTY edition.

Ik lees op veel sites dat de GOTY edition soms bijna onspeelbaar is (vanwege de bugs).

Is het echt zo erg ? Anders haal ik wel gewoon de normale versie.

7. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Bugs valt naar mijn idee wel mee. Had veel meer last van bugs bij FNV. Als het kan zou ik gewoon de GOTY editie kopen, maar zonder de DLC heb je alsnog zeker 200 uur aan plezier ;)

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Op de 360 had ik met de GOTY versie echt bijna nooit problemen of crashes. De PS3 versie was pas erg qua crashes en bugs, maar de 360 versie liep echt wel goed.

10. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ligt er volgens mij ook meer aan wanneer je de save game hebt aangemaakt. Een character die gemaakt is onder versie 1.0 is volgens mij veel onstabieler dan wanneer je hem later aangemaakt hebt. Ook al heb je de game daarna ge-update. Waarschijnlijk zitten er dan een aantal buggy references in.

Ik herinner me nog wel dat mijn primary char altijd veel vaker vastliep als mijn secondary. Daarnaast was het metrostation ten noorden van Rivet City ook altijd een ramp qua vastlopers.

11. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Weet niet of het technisch haalbaar zou zijn met de huidige hardware, maar in mijn optiek had er beter voor een sandbox opzet gekozen kunnen worden. Geef maar een map ter grootte van Cyrodiil, drop daar vervolgens maar een paar duizend spelers in en kijk maar wat er gebeurd. Had toen TESO aangekondigd werd ook het idee dat het op die manier opgezet zou worden, helaas een gemiste kans. =(

Fallout 4. Can't wait. ;)

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Door metro 2033 redux eindelijk eens te spelen, krijg ik toch wel de kriebels voor dit spel! Heerlijke setting blijft het

13. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Metro games blijven super ja. Echt sfeervolle games.

Maarja ik vind sowieso post-apocalyptische en zombie-infected games het leukst.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Cool wat ze zeggen over ghouls.

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  18. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Eerste season pass die ik meteen op dag 1 koop.

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zie dat de 'Strenght' special hier ook nog niet is gepost. Hier de nieuwe in ieder geval:

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Geen idee, ik ben totaal niet gehyped voor deze game terwijl ik FO3 fantastisch vond. Misschien komt het nog :+

Servantes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina